Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet kan simpelthen ikke lade sig gøre at finde noget der er mere interessant end Fellah, læser jeg flere skrive, men det kan Silkeborg åbenbart godt finde ud af... https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...anders-profil/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægVar du blevet mere begejstret hvis JH havde betalt penge for en spiller der spiller for superligaens bundhold? Vel og mærke en markant dyrere handel end Fellah?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægDu kaldte den jo selv lidt med at du var konspiratorisk, for en gangs skyld er vi enige ;)
Det svarer lidt til at jeg kalder mig selv lidt småfed og du så sammenligner mig med en hval. Er det helt fair?
;-)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg skrev LIDT konspiratorisk og så sammenligner du mig med en 9/11 konspiratoriker.
Det svarer lidt til at jeg kalder mig selv lidt småfed og du så sammenligner mig med en hval. Er det helt fair?
;-)
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFor lige præcis Rodic, ja. For en rimelig pris selvsagt. Jeg synes Rodic har været Randers klart bedste spiller, han var også en rigtigt fin spiller i Malmö i sin tid, og jeg skæver ærligt talt mere til spillerens niveau end den klub han spiller i. Det burde du måske også gøre?
Comment
-
Der er godt nok gang i den i Randers. Gør de klar til nedrykning?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikola-djurdjic
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægJeg synes så generelt at det jeg har set fra Randers har været meget blandet også fra ham. Han har da vist potentiale, men absolut også virket som en spiller er meget medgang og som har virket frustreret og opgivende. Der ser jeg Kløve som en der meget bedre passer ind i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægVar du blevet mere begejstret hvis JH havde betalt penge for en spiller der spiller for superligaens bundhold? Vel og mærke en markant dyrere handel end Fellah?
Der skal egentlig ikke så meget til.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne du uddybe med et par ord?“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægOk. Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken og sige, at han passer bedre ind end Kløve, det er jeg oprigtigt i tvivl om. Jeg kan ikke genkende, at han har virket opgivende, frustreret ja, men det er vel ikke mærkeligt eller forkert i den situation Randers har været i? At det går en spiller på, at man ikke vinder, ser jeg kun som et positivt tegn. Og så man applaudere manden for, at han kommer ind på sidste dag i transfervinduet og i en vanvittig hektisk tid, hvor han bl.a. har haft to meget forskellige cheftrænere, alligevel har manifesteret sig som den mest kreative spiller på Randers-holdet. Det viser om ikke andet karakter, i min verden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægIkke udover det jeg har skrevet. Men i kan jo selv lave regnestykket. Hvis der ryger én vigtig spiller eller to, kan det være man har råderum til at hente noget andet jo.
Comment
Comment