Oprindeligt indsendt af Chuck
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed tanke på de sidste 2-3 vinduer er der her jo helt vanvittigt.. Men vi elsker det jo"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægDer arbejdes umiddelbart på en signing mere - en dansk offensivspiller“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægYeah! Endelig slut med den "kontinuitetssnak"! We're on the wild side!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJeg ville i den grad ønske jeg kunne sige mere. Men jeg har fået mundkurv på. Men som skrevet før, champagnen er lagt på køl.
Hvis du skal placere ham på en liste over indkøb i klubben over de seneste 10 sæsoner hvor vil han så ligge?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJoan solgt og en erstatning minimum på niveau vil være en fin afslutning på et fornuftigt vindue.. Ikke at vi er vanvittig forstærket men med tanke på fortidens vinduer under JH er dette indtil videre et af de bedste"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJeg ville i den grad ønske jeg kunne sige mere. Men jeg har fået mundkurv på. Men som skrevet før, champagnen er lagt på køl.
Gætter på dit indlæg at du kender navnet og er tilfreds ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJoan solgt og en erstatning minimum på niveau vil være en fin afslutning på et fornuftigt vindue.. Ikke at vi er vanvittig forstærket men med tanke på fortidens vinduer under JH er dette indtil videre et af de bedste
Alt der kommer mere nu eller at slippe af med den en eller anden som har kontraktudløb i sommeren ser jeg som (en velkommen) bonus."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægnæe, det er fordi Uefa har krav om et antal spillere skal være “egen avl” så de henter dem unge, bruger de bedste og lader resten tage hjem igen eller sive ned gennem rækkerne når de er omkring 20..
http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/gener...-dansk-fodbold
Netop , til gavn for de stor .. som i tilfælde af overtrædelser får en bøde på ca 12,50 ,-817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment