Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    Og det er den eneste type kant, Kent ønsker at spille med. Det kan man mene om, hvad man vil, men det tror jeg ikke, han nogensinde laver om på. Det er da rigtigt, at vi antalmæssigt er rigtig godt besat, men Rygaard er bedre end dem alle sammen i mine øjne.
    Det har jeg svært ved at sige om han er når det ikke er en plads han normalt spiller.. Men lad os da endelig få flere spillere der skal på uvante pladser..

    Det skal siges at jeg rigtig godt kan lide Rygaard. Men syntes det ville kræve et systemskifte at få det optimale ud af ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det har jeg svært ved at sige om han er når det ikke er en plads han normalt spiller.. Men lad os da endelig få flere spillere der skal på uvante pladser..

      Det skal siges at jeg rigtig godt kan lide Rygaard. Men syntes det ville kræve et systemskifte at få det optimale ud af ham
      Men reelt er den eneste forskel jo, at han skal stå anderledes defensivt, når modstanderen har bolden. Når vi er på bolden, er det jo hensigten, at han skal ind at finde de samme rum, som han opererer i for Lyngby, hvor han heller ikke holder en statisk position, men bevæger sig meget rundt på banen. Jeg tror bestemt godt, det kunne fungere. At jeg ikke anser det for realistisk, at vi henter ham, er så en anden sag.
      SLO

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
        Men reelt er den eneste forskel jo, at han skal stå anderledes defensivt, når modstanderen har bolden. Når vi er på bolden, er det jo hensigten, at han skal ind at finde de samme rum, som han opererer i for Lyngby, hvor han heller ikke holder en statisk position, men bevæger sig meget rundt på banen. Jeg tror bestemt godt, det kunne fungere. At jeg ikke anser det for realistisk, at vi henter ham, er så en anden sag.
        Det tror jeg bestemt heller ikke vi gør. Tænker AGF gør..
        I de 2 transfers vi har haft indtil videre har vi jo ikke brugt meget mere end til en ny Ford Mondeo med ekstraudstyr..
        Vi har ingen penge eller ønsker ikke at bruge dem vi har og ham her koster nok en del mm han bliver fritstillet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Præcis, synes efterhånden vi har et hold til at sætte noget dynamisk og hårdtarbejdende sammen (OB old school) - vi har bare ikke træneren til det.

          MvT
          Ja - og det er problemet.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            I forhold til formation så sagde Tonny Hermansen at man forsøger i ungdomsrækkerne at spille enten 4-4-2 eller 4-4-1-1. Rygaard ville passe perfekt ind i 4-4-1-1 men spørgsmålet er jo så om Kent er villig til at ændre system for at én spiller kan passe ind?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
              I forhold til formation så sagde Tonny Hermansen at man forsøger i ungdomsrækkerne at spille enten 4-4-2 eller 4-4-1-1. Rygaard ville passe perfekt ind i 4-4-1-1 men spørgsmålet er jo så om Kent er villig til at ændre system for at én spiller kan passe ind?
              Skal jeg ikke kunne sige, men vi så hvor meget Christian Eriksen blomstrede op på landsholdet efter vi skiftede til et system der flugtede mere med hans kvaliteter. Vi har spillere der kan udfolde sig mere (efter min ydmyge mening) i en 4-1-4-1 eller 4-3-3 (vers. Hareide), men som blive låst i vores nuværende possesion 4-4-2.

              At Jess Thorup står over for en evt. forlængelse skyldes i høj grad hans villighed til at skifte system. Havde han ikke skiftet til 3-4-3, så var han fortid i FCM.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Skal jeg ikke kunne sige, men vi så hvor meget Christian Eriksen blomstrede op på landsholdet efter vi skiftede til et system der flugtede mere med hans kvaliteter. Vi har spillere der kan udfolde sig mere (efter min ydmyge mening) i en 4-1-4-1 eller 4-3-3 (vers. Hareide), men som blive låst i vores nuværende possesion 4-4-2.

                At Jess Thorup står over for en evt. forlængelse skyldes i høj grad hans villighed til at skifte system. Havde han ikke skiftet til 3-4-3, så var han fortid i FCM.

                MvT
                Kunne ikke være mere enig.

                Jeg er med på at man ikke bare skifter system i tide og utide men når man har præsteret så dårligt længe burde man prøve noget anden som man vel også gjorde i 45 gode minutter mod FCM og 45-60 min mod SIF hvor det gik skidt.. Man er måske bare nødsaget til at give det lidt mere tid og det vil Kent åbenlyst ikke..
                Tilbage til 4-4-2 på 0,5..

                Systemet har ikke fungeret men i sidste ende er det også kvaliteten på spillerne der betyder mest

                Comment


                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ax-for-34-mio/

                  Det er intet mindre end imponerende. Er han virkelig så god?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ax-for-34-mio/

                    Det er intet mindre end imponerende. Er han virkelig så god?
                    Ja det er han. FCM er ved at vise hvordan man driver en forretning med en rigmand i ryggen..

                    Og vi er fanget i hænderne på Joachim Von And

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja det er han. FCM er ved at vise hvordan man driver en forretning med en rigmand i ryggen..

                      Og vi er fanget i hænderne på Joachim Von And
                      Øv!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ax-for-34-mio/

                        Det er intet mindre end imponerende. Er han virkelig så god?
                        Ja det må jeg sige, at jeg synes han er. Han har vitterligt hele pakken.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja det er han. FCM er ved at vise hvordan man driver en forretning med en rigmand i ryggen..

                          Og vi er fanget i hænderne på Joachim Von And
                          Og vigtigst af alt, så har deres ejer rent faktisk forstand på fodbold og har arbejdet med det i mange år, og har nogle helt klare visioner for, hvordan klubben skal drives og udvikle sig. Ligesom man også har det i ejerkredsen bag FC Nordsjælland, bare med nogle andre visioner og et lidt andet syn på fodbolden.

                          Vi har en hovedrig forretningsmand der ikke her en skid forstand på fodbold, åbenlyst ikke har nogle klare idéer og visioner om, hvor OB skal bevæge sig hen, og hvordan man kan lave en klub der lykkes både sportsligt og økonomisk, og som ikke evner at ansætte nogle folk der er kompetente nok til selv at komme med nogle visioner og udleve dem.

                          Suk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Og vigtigst af alt, så har deres ejer rent faktisk forstand på fodbold og har arbejdet med det i mange år, og har nogle helt klare visioner for, hvordan klubben skal drives og udvikle sig. Ligesom man også har det i ejerkredsen bag FC Nordsjælland, bare med nogle andre visioner og et lidt andet syn på fodbolden.

                            Vi har en hovedrig forretningsmand der ikke her en skid forstand på fodbold, åbenlyst ikke har nogle klare idéer og visioner om, hvor OB skal bevæge sig hen, og hvordan man kan lave en klub der lykkes både sportsligt og økonomisk, og som ikke evner at ansætte nogle folk der er kompetente nok til selv at komme med nogle visioner og udleve dem.

                            Suk.
                            Ecco af dit suk, så enig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Og vigtigst af alt, så har deres ejer rent faktisk forstand på fodbold og har arbejdet med det i mange år, og har nogle helt klare visioner for, hvordan klubben skal drives og udvikle sig. Ligesom man også har det i ejerkredsen bag FC Nordsjælland, bare med nogle andre visioner og et lidt andet syn på fodbolden.

                              Vi har en hovedrig forretningsmand der ikke her en skid forstand på fodbold, åbenlyst ikke har nogle klare idéer og visioner om, hvor OB skal bevæge sig hen, og hvordan man kan lave en klub der lykkes både sportsligt og økonomisk, og som ikke evner at ansætte nogle folk der er kompetente nok til selv at komme med nogle visioner og udleve dem.

                              Suk.
                              Indtil det modsatte er bevist er det hovedsageligt det indtryk man står tilbage med..

                              Ingen tvivl om at ledelsen tror de har taget den rigtige beslutning for nogle år siden og mener de har fået klubben på rette kurs mod en bedre fremtid.. Jeg kan bare ikke se at nuværende setup skulle gøre dette alene.. Vores ungdomsetup er stadig mile fra mange andre klubber, faciliterne er elendige pt og vil vel heller ikke komme på højde med andre topklubber selv efter “renoveringen”.
                              Det ser heller ikke ud til at OSE kan tjene penge i højkonjuktur og en stor del af transferindtægterne er solgt til pengemænd de næste 10 år..

                              sortseer på en lørdag morgen? Muligvis.. Men jeg hører da gerne modargumenterne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Indtil det modsatte er bevist er det hovedsageligt det indtryk man står tilbage med..

                                Ingen tvivl om at ledelsen tror de har taget den rigtige beslutning for nogle år siden og mener de har fået klubben på rette kurs mod en bedre fremtid.. Jeg kan bare ikke se at nuværende setup skulle gøre dette alene.. Vores ungdomsetup er stadig mile fra mange andre klubber, faciliterne er elendige pt og vil vel heller ikke komme på højde med andre topklubber selv efter “renoveringen”.
                                Det ser heller ikke ud til at OSE kan tjene penge i højkonjuktur og en stor del af transferindtægterne er solgt til pengemænd de næste 10 år..

                                sortseer på en lørdag morgen? Muligvis.. Men jeg hører da gerne modargumenterne
                                Forventer nu ikke der kommer nogen modargumenter. Det er svært at være optimistisk så længe vi har den nuværende ledelse. De har ingen visioner og ambitioner på Odense Boldklubs vegne. Det er trist ...

                                Comment

                                Working...
                                X