Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKunne det være vores "Kasper Kusk". Kræver selvfølgelig noget afgang.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ej-til-danmark
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKunne det være vores "Kasper Kusk". Kræver selvfølgelig noget afgang.
Comment
-
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHvad helvede, er Bouabib Bouden blevet agent!?
MvTTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMed Lyngby i efterhånden kritisk tilstand er der så andre end Rygaard som er en mulighed? Kender ikke selv det store til spillerne, men der er vel visse muligheder..
Derudover er det kun os og Hobro i top-6 kampen der har en kamp mod dem endnu..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMed Lyngby i efterhånden kritisk tilstand er der så andre end Rygaard som er en mulighed? Kender ikke selv det store til spillerne, men der er vel visse muligheder..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægLumb for Joao, tænker jeg. Er enig i Rygaard er god, har bare svært ved at se at han passer så godt ind i vores system. Mayron George er ejet af Randers....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægLumb for Joao, tænker jeg. Er enig i Rygaard er god, har bare svært ved at se at han passer så godt ind i vores system. Mayron George er ejet af Randers....
Jeg tror dog ikke, at han er inden for vores rækkevidde, konkurs eller ej. Der vil helt sikkert være kamp om ham, især sådan en klub som AGF kunne virkelig godt bruge ham, og vi ser ikke ud til at have økonomien til at kunne gå med i en større budkrig på lønningsfronten.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvorfor ser du ham ikke passe ind? Jeg synes han passer nærmest perfekt ind på ude på højre kanten. Han er først og fremmest en fremragende mellemrumsspiller, men han er også en spiller der kan finde ud af at sætte spillet længere tilbage i banen, modsat sådan en som Jönsson f.eks. Derudover er han også en løbestærk spiller som godt kan fylde lidt defensivt og som går til den. (7 gule kort i sidste sæson)
Jeg tror dog ikke, at han er inden for vores rækkevidde, konkurs eller ej. Der vil helt sikkert være kamp om ham, især sådan en klub som AGF kunne virkelig godt bruge ham, og vi ser ikke ud til at have økonomien til at kunne gå med i en større budkrig på lønningsfronten.
Comment
Comment