Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Tverskov fokuseret på OB men vil have fast plads
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aa-ob-fremtid/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægYussuf Toutouh på ønskelisten (+ Kusk og Søren Rieks). Et er jo at ønske sig noget....
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-oenskelisten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægYussuf Toutouh på ønskelisten (+ Kusk og Søren Rieks). Et er jo at ønske sig noget....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægJeg sidder bare med følelsen af endnu et vindue fuld af spin og en JH der først sørger for at medierne melder nogle interessante navne ud, så han kan lukke vinduet og sige: vi prøvede til det sidste men det glippede desværre.... I know, i know - positiv positiv positiv....
Kan du forklare, hvad JH/OB skulle lække rygter om f.eks. Søren Rieks for? Manden er uden kontrakt og kan kontaktes direkte af Gud og hver mand og hver mands moster hund. Man kan bare tage telefonen og ringe til hans agent og give et tilbud. Så tager han nok det bedste tilbud, han får. Og der er næppe nogen klubber som Rieks vil spille for, som bliver skide bange og gemmer sig under sengen, fordi de hører at OB er interesseret. Vi er ikke Barcelona, og Rieks er ikke Coutinho.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægJeg sidder bare med følelsen af endnu et vindue fuld af spin og en JH der først sørger for at medierne melder nogle interessante navne ud, så han kan lukke vinduet og sige: vi prøvede til det sidste men det glippede desværre.... I know, i know - positiv positiv positiv....
Vi har mistet 2 profiler + 1 reserve og har hentet 1 reserve spiller i FCM.. Ikke engang den mest blåøjede fan kan få den i positiv retning.
Vi er kun 19 marksspiller og 3 målmænd. Det er så vidt jeg husker 3 spillere mindre end sidste år ved samme tid .
Jeg er 100% sikker på at vi henter minimum 1 til. Måske 2 hvis chancen byder sig.. Jeg frygter bare for kvaliteten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægGider ikke de oppustelige dukkerTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Tverskov VAR fast mand sammen med Thingager, og spillede sig vel aldrig af. Men KEP havde Kents tillid, fik chancerne og har jo i den grad grebet dem. Men.. Tverskov havde ikke Kents tillid, og spørgsmålet/i forhold til SIF interessen er vel, hvor stor tillid der idag er mellem de - for begges vedkommende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJammen held og lykke med detTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Min prioriterede liste af de tre er umiddelbart:
1. Kusk
2. Toutouh
3. Rieks
Men de har alle tre mange kvaliteter vi kan bruge og grunden til Rieks er nummer 3 er at jeg kender hans nuværende niveau mindst.
Både Kusk og Toutouh er jeg 100% sikker på vil styrke os markant fra dag et.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDet er i min bog alle 3 virkelig interessante navne for OB og jeg krydser fingre for vi kan hente minimum én af dem.
Min prioriterede liste af de tre er umiddelbart:
1. Kusk
2. Toutouh
3. Rieks
Men de har alle tre mange kvaliteter vi kan bruge og grunden til Rieks er nummer 3 er at jeg kender hans nuværende niveau mindst.
Både Kusk og Toutouh er jeg 100% sikker på vil styrke os markant fra dag et.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment