Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    WTF! Hvis det er rigtigt (kan heller ikke læse artiklen), så må det jo være med OBs accept, eftersom han har kontrakt 1,5 år endnu - ellers er det vel ikke lovligt?
    Ja det skal de nemlig. Syntes godt nok efterhånden at det lyder som om at JH er tvunget til at sælge noget i dette vindue..
    Ellers giver det da ingen mening

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det skal de nemlig. Syntes godt nok efterhånden at det lyder som om at JH er tvunget til at sælge noget i dette vindue..
      Ellers giver det da ingen mening
      Håber, at salget af Tingager ændrer tverskovs situation, så vi kan få forlænget med ham

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Håber, at salget af Tingager ændrer tverskovs situation, så vi kan få forlænget med ham
        Der er ikke andre muligheder i cf nu hvor Tingager er væk. Det er vel muligt at JH har accepteret st SIF kontaktes Tverskov hvis OB så har kunne snakke med Skov/Moro eller andre
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Håber, at salget af Tingager ændrer tverskovs situation, så vi kan få forlænget med ham
          Nægter at tro på Tverskov kan smutte nu mm der kommer et vanvidsbud.. Men hvis jeg var Tverskov ville jeg helt sikkert vente minimum indtil sommer for at se om jeg havde etableret mig som stamspiller eller stadig var allaround spiller med splinter i røven.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Der er ikke andre muligheder i cf nu hvor Tingager er væk. Det er vel muligt at JH har accepteret st SIF kontaktes Tverskov hvis OB så har kunne snakke med Skov/Moro eller andre
            Noget for noget

            Står der andet spændende?. Du har abonnement ikke?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Der står bl.a. at OB også lurer på Søren Rieks og Youssef Toutouh??
              Jeg tror ikke det har så meget at sige hvor længe OB lurer på Toutouh, han kommer ikke til OB ... det ville i hvert fald være stik imod hvad han tidligere har meldt ud og det niveau han viste før skader og lyst til at prøve noget nyt.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                http://amp.tipsbladet.dk/nyhed/super...mpression=true

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Der er ikke andre muligheder i cf nu hvor Tingager er væk. Det er vel muligt at JH har accepteret st SIF kontaktes Tverskov hvis OB så har kunne snakke med Skov/Moro eller andre
                  Ja, hvis OB vil betale 10 millioner+ for Skov og Skov vil til OB ... det sker ikke, HVIS det gør så giver jeg et produkt fra den ting jeg forhåbentlig snart starter op :D.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Ja, hvis OB vil betale 10 millioner+ for Skov og Skov vil til OB ... det sker ikke, HVIS det gør så giver jeg et produkt fra den ting jeg forhåbentlig snart starter op :D.
                    Gider ikke de oppustelige dukker

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja det skal de nemlig. Syntes godt nok efterhånden at det lyder som om at JH er tvunget til at sælge noget i dette vindue..
                      Ellers giver det da ingen mening
                      kan ho også være at Tverskov har sagt at han gerne vil sælges eller spille mere og så har JH undersøgt markedet for ham og Tingager. Budet på Tingager var måske det bedste og måske ønsker man ikke sælge til en dansk klub ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        kan ho også være at Tverskov har sagt at han gerne vil sælges eller spille mere og så har JH undersøgt markedet for ham og Tingager. Budet på Tingager var måske det bedste og måske ønsker man ikke sælge til en dansk klub ...
                        Mulighederne er mange

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Ja, hvis OB vil betale 10 millioner+ for Skov og Skov vil til OB ... det sker ikke, HVIS det gør så giver jeg et produkt fra den ting jeg forhåbentlig snart starter op :D.
                          OB kop

                          Comment


                            Der sker da lidt i dette transfervindue :-)

                            Comment


                              Yussuf Toutouh på ønskelisten (+ Kusk og Søren Rieks). Et er jo at ønske sig noget....
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-oenskelisten
                              Last edited by cykelmyggen; 05-01-2018, 18:07.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Noget for noget

                                Står der andet spændende?. Du har abonnement ikke?
                                Der står mest om Tingager og lidt om OBs intetesse i Kusk, Tut-tut
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X