Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
-
Vigtigt! Han har vist rigtig gode takter. Med lidt mere kynisme og skarpere medspillere, så kan han godt gå en stor fremtid i møde.Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægGreve forlænger!
GOD nyhed! Han var én af dem med udløb i 2019.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rlaenger-i-ob/
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=umDr0mPuyQcOprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHALLELUJA!
Perioden hvor man kan opnå forskerskat er forlænget fra 5 til 7 år, så nu kan vi forlænge med Jönsson!
Comment
-
Hahaha... det var præcis det YT klip jeg tænkte på, da jeg læste nyheden!Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
Skynd jer at slette indlægget, og så håber vi, at Jesper Hansen ikke ved det.
Comment
-
Vil også gerne se den..Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Det er måske ikke så unaturligt. Tverskov vil sikkert gerne spille mere fast og på samme position, end det har været tilfældet. Med Tingagers afgang har han i hvert fald chancen, med mindre altså der kommer en regulær starter til i midterforsvaret.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSIF har været i dialog med Tverskov
Nogen der kan pm denne betalingsartikel
Rieks og Toutouh lyder da ambitiøst, men måske også urealistisk. Toutouh har i hvert fald haft bedre muligheder, og han har nogle helt andre ambitioner, så ham har jeg godt nok meget, meget svært ved at forestille mig i Odense. Rieks er måske lidt mere indenfor rækkevidde, men det virker igen svært at se for sig. Begge ville da være noget så velkomne, men vi virker bare som klub ikke rigtigt økonomisk og sportsligt i stand til at tiltrække dem.
Men hey, mærkeligere ting er da sket; og jeg tror ikke på, at OBs øverste ledelse ikke også godt er klar over værdien i at kunne tiltrække den type spillere.
Comment
-
Kunne den vage udmelding fra Kent omkring forstærkninger i forsvaret være for at stryge Tverskov lidt med hårene?Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er måske ikke så unaturligt. Tverskov vil sikkert gerne spille mere fast og på samme position, end det har været tilfældet. Med Tingagers afgang har han i hvert fald chancen, med mindre altså der kommer en regulær starter til i midterforsvaret.
Rieks og Toutouh lyder da ambitiøst, men måske også urealistisk. Toutouh har i hvert fald haft bedre muligheder, og han har nogle helt andre ambitioner, så ham har jeg godt nok meget, meget svært ved at forestille mig i Odense. Rieks er måske lidt mere indenfor rækkevidde, men det virker igen svært at se for sig. Begge ville da være noget så velkomne, men vi virker bare som klub ikke rigtigt økonomisk og sportsligt i stand til at tiltrække dem.
Men hey, mærkeligere ting er da sket; og jeg tror ikke på, at OBs øverste ledelse ikke også godt er klar over værdien i at kunne tiltrække den type spillere.
Comment
-
WTF! Hvis det er rigtigt (kan heller ikke læse artiklen), så må det jo være med OBs accept, eftersom han har kontrakt 1,5 år endnu - ellers er det vel ikke lovligt?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSIF har været i dialog med Tverskov
Nogen der kan pm denne betalingsartikel
Comment
Comment