Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Er egentlig udmærket tilfreds med Rømer til central midt. Så mangler vi kun at få en ind til midtforsvaret. Hvorfor ikke en ung fyr som back up for KEP og Tverskov (ala Tingager light fra en lavere række)?
    Fra en lavere række? Er det dig, Jesper? 😉
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Min drøm om, at OB skulle hente en central midt, som faktisk er skolet på den position, og er vant til at spille med en makker centralt, ser ud til at være slukket. Men hvor stor en idiot var jeg også lige at tro, at vores sportslige ledelse evnede at hente sådan en.
      Jeg er nu ret sikker på at han netop er skolet midtbanespiller, men blot har siddet på højreback i FCM ved omskoling, hvilket vel kun siger endnu mere om hans kvaliteter.

Comment

Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Jeg er nu ret sikker på at han netop er skolet midtbanespiller, men blot har siddet på højreback i FCM ved omskoling, hvilket vel kun siger endnu mere om hans kvaliteter.
        Ja, er også optimistisk: en ung men også erfaren spiller som kommer fra Danmarks aktuel bedste klub hvor ham er ud af spilletid på grund af den store konkurrence der. Det er sikker en o.k. signing for os.
        Og det bedste: ham kommer hverken fra Ålborg heller fra Horsens. Så måske Jesper Hansen stepper op også nu... 😉
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Fra en lavere række? Er det dig, Jesper? 😉
          Hiv Molberg hjem, tak!

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Fra en lavere række? Er det dig, Jesper? 
            Ellers godt forsøg andlox. Men nej. Tingager var vel god nok fra Holbæk. Så hvorfor skulle der ikke være andre?

Comment

Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
              Hiv Molberg hjem, tak!
              Jeg syntes nu knægten skal have hele eventyret med og så må vi se om han vender hjem eller bliver solgt

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Rømer er ikke en klassespiller, men han er rimelig solid, og ser ham som den mest oplagte, da jeg ikke tror vi henter både en erstatning for Tingager og izu i dette vindue. Derfor er han interessant, da han kan dække for begge, og evt. gøre plads til en forstærkning offensivt, hvor vi halter mest. Det jeg tror bunder mest i mit håb, da jeg trods de her salg ikke har så forfærdelige bekymringer omkring den defensive del af af holdet, så længe Gryte er dernede. Det er offensivt, jeg virkelig håber at vi snart anerkender at der mangler nogen som kan ruske en defensiv organisation op!!
                Med Helenius, Festersen, AK, Joan og Jønsson offensivt skal der nok ske nogle salg før vi ser indkøb ... ellers bliver det nok først til sommer ved kontraktudløb ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Nå men jeg vil ikke blive chokeret hvis Rømer er på anlægget torsdag formiddag.
                  Ja hvad pokker skal man sige
                  Min kilde var troværdig.

Comment

Stærkt. Hvis kilden har mere, så lad høre😄👍🏻

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ja hvad pokker skal man sige
                      Min kilde var troværdig.

Comment

Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                        Ellers godt forsøg andlox. Men nej. Tingager var vel god nok fra Holbæk. Så hvorfor skulle der ikke være andre?
                        Det var bare sjov.
                        Ja, Tingager. Håbede så meget at vi kunne holde ham længere. Suk.
                        Ja, der er sikker andre. Det gik Ja også ret god med Joan.
                        Men aktuelt ville jeg hellere har en lidt mere erfaren midtforsvarer mere med i truppen. Stoler ikke meget på Pereira som backup.
                        Og KEP vil sikker trække den en eller anden karantæne, derudover spillede vi ja til dels en 3-4-3/3-5-2 i efteråret og der kan naturlig også komme skader...
                        Synes det er bare ikke nok med kun to ægte midtforsvarer i truppen og alt for riskant kun med en udviklingsspiller hvis man vil blive i spil om top 6.
                        - Norbert Elgert -

Comment

Enig Andlox. KEP og Tverskov er ikke suveræne i duellerne - som Thingager er. Tverskov fylder fx for lidt i luften. KEP med mange kort, og ingen tvivl om, at der bør hentes erstatning på CB.

Comment

Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            God nyhed.👍
                            Enig .. fedt at Greve bliver
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                              Stærkt. Hvis kilden har mere, så lad høre😄👍🏻
                              Kræver nok det bliver fra det midtjyske/Silkeborg egnen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                                Enig Andlox. KEP og Tverskov er ikke suveræne i duellerne - som Thingager er. Tverskov fylder fx for lidt i luften. KEP med mange kort, og ingen tvivl om, at der bør hentes erstatning på CB.
                                Men til gengæld vil Rømer gøre op for mangel af styrke i duelspillet efter afgangen af Tingager. Rømer mindes jeg at være ret så god i duelspillet.

Comment

Working...
                                X