Oprindeligt indsendt af koki66
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMin drøm om, at OB skulle hente en central midt, som faktisk er skolet på den position, og er vant til at spille med en makker centralt, ser ud til at være slukket. Men hvor stor en idiot var jeg også lige at tro, at vores sportslige ledelse evnede at hente sådan en.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg er nu ret sikker på at han netop er skolet midtbanespiller, men blot har siddet på højreback i FCM ved omskoling, hvilket vel kun siger endnu mere om hans kvaliteter.
Og det bedste: ham kommer hverken fra Ålborg heller fra Horsens. Så måske Jesper Hansen stepper op også nu... 😉"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægRømer er ikke en klassespiller, men han er rimelig solid, og ser ham som den mest oplagte, da jeg ikke tror vi henter både en erstatning for Tingager og izu i dette vindue. Derfor er han interessant, da han kan dække for begge, og evt. gøre plads til en forstærkning offensivt, hvor vi halter mest. Det jeg tror bunder mest i mit håb, da jeg trods de her salg ikke har så forfærdelige bekymringer omkring den defensive del af af holdet, så længe Gryte er dernede. Det er offensivt, jeg virkelig håber at vi snart anerkender at der mangler nogen som kan ruske en defensiv organisation op!!"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægEllers godt forsøg andlox. Men nej. Tingager var vel god nok fra Holbæk. Så hvorfor skulle der ikke være andre?
Ja, Tingager. Håbede så meget at vi kunne holde ham længere. Suk.
Ja, der er sikker andre. Det gik Ja også ret god med Joan.
Men aktuelt ville jeg hellere har en lidt mere erfaren midtforsvarer mere med i truppen. Stoler ikke meget på Pereira som backup.
Og KEP vil sikker trække den en eller anden karantæne, derudover spillede vi ja til dels en 3-4-3/3-5-2 i efteråret og der kan naturlig også komme skader...
Synes det er bare ikke nok med kun to ægte midtforsvarer i truppen og alt for riskant kun med en udviklingsspiller hvis man vil blive i spil om top 6."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægEnig Andlox. KEP og Tverskov er ikke suveræne i duellerne - som Thingager er. Tverskov fylder fx for lidt i luften. KEP med mange kort, og ingen tvivl om, at der bør hentes erstatning på CB.
Comment
Comment