Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Vinter 17/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Sats på en grundstamme og så løbende skifte ud på de svagere positioner og derigennem styrke bredden, så bundniveauet hæves - sådan kan man sagtens ruste et hold til at arbejde sig mod toppen, når man ikke har vilde budgetter.

Men alt det er ligegyldigt, hvis man har dybt indskrænkede ledere, hvis evner ud i transfer og - rent ud sagt - held i bedste fald er tvivlsomme.

Den her "Køber kun stort, hvis man FALDER over dem" approach som JH har anlagt sig får jeg lange løg af.

MvH ChrisOB
    Enig hele vejen igennem ... men det vigtigeste er grundstammen og allerede her er vi ret svækkede ..

Vigtigeste led pt er Gryte og her snakker vi stort set ikke om vi skal sælge ham men om hvornår ..
    centralt forsvar skal være min. en virkelig dygtig spiller der også gerne må være anfører. KEP gør det hæderligt men vel næppe en vi kan bygge op om på længere sigt jfr alder. Tingager er ung og dygtig men næppe stammemateriale og/eller anførermateriale de næste par år og kan vi holde på ham hvis han bliver meget bedre?
    centralt midt er vigtigt. Både defensivt og offensivt og der tror jeg på IZU og JJT på en lidt længere bane ..
    I angrebet ser jeg ikke nogen jeg vil bygge noget langvarigt på .. det er vist mere 2. og 3. angribere vi har ..

Ryan er jeg glad for, Desler og Greve som det fynske islæt ligeså men resten ... not so much ... der handler jeg gerne ind for at skubbe dem på bænken .. Eskesen og Buus samt Oliver undtaget under "fynske talenter" paragraffen.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Lidt ud af det blå.
      Izunna til Kina, prisen er noget lav synes jeg sammenlignet med hvad vi købte ham for.
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...unna-uzochukwu

Comment

Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
        Lidt ud af det blå.
        Izunna til Kina, prisen er noget lav synes jeg sammenlignet med hvad vi købte ham for.
        Gad vide om vi er så "tilfredse med truppen" at vi ikke køber en erstatning..

Izunna er fantastisk når han er bedst, men han har generelt fået alt for mange kort og Kent har ofte været stædig og holdt ham ude af start 11 efterfølgende.
        Så det er helt som om Izunna i OB har været et lidt uforløst projekt...

Comment

Ja, det lyder som en done deal... Så er der jo ingen vej udenom, vi skal ud og forstærke os.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Lidt ud af det blå.
            Hold da op. Det havde jeg ikke set komme, må jeg indrømme.
            Izunna sidste år ville jeg med glæde slippe for småpenge. 2017-Izunna har været rigtig god, synes jeg. Der lyder halvanden million ikke af meget, men der kan også ligge en gentlemanaftale med Izunna, hvis der kom et tilbud, der kunne sikre ham økonomisk resten af livet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Ja, det lyder som en done deal... Så er der jo ingen vej udenom, vi skal ud og forstærke os.
              Hvis ikke Tverskov er tiltænkt den plads, vi er vel bedre spillende med ham som styrmand derinde sammen med JJT, men der mangler som minimum noget back-up
              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Gad vide om vi er så "tilfredse med truppen" at vi ikke køber en erstatning..

Izunna er fantastisk når han er bedst, men han har generelt fået alt for mange kort og Kent har ofte været stædig og holdt ham ude af start 11 efterfølgende.
                Så det er helt som om Izunna i OB har været et lidt uforløst projekt...
                Helt enig. JJT og IZU centralt, med Greve og Desler på kanten, var min idealopstilling. Den har vi kun set en kamp mod BIF hvor vi startede som lyn og torden. Jeg syntes virkelig også at Kent må tage ansvaret for at han ikke blev den store succes.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Hvis ikke Tverskov er tiltænkt den plads, vi er vel bedre spillende med ham som styrmand derinde sammen med JJT, men der mangler som minimum noget back-up
                  Jep, både på midten og i forsvaret...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Lidt ud af det blå.
                    Nu, da ham kom endelig rigtig i gang sælger vi for en alt for lav pris... skuffende.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Jep, både på midten og i forsvaret...
                      Det er jeg da enig i, og her kunne Pascal Gregor vel en mulighed .. uden at jeg kender noget til vores egen talentmasse
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Det skulle man tænke - medmindre vi skriver forlængelse med Thrane og Jesper/Kent forklarer at de er tilfreds med truppen... 🙁
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Jeg så også på instagram at han skulle ud og flyve, så mon ikke det er til Kina?

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det er jeg da enig i, og her kunne Pascal Gregor vel en mulighed .. uden at jeg kender noget til vores egen talentmasse
                            Enig, Pascal kunne være en mulighed.

Sammy Skytte drømmer mange om....vel på kanten af urealistisk.

Nicolai Poulsen, Randers

Daniel A. Pedersen, AGF

To sidstnævnte er meget ens, var fine talenter, er gået lidt i stå, er realistiske.

Comment

Det er den ondelynemende en latterlig lav pris. Nå men så er vi i gang om ikke andet. Nu er der masser af tid til at finde en erstatning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Det er den ondelynemende en latterlig lav pris. Nå men så er vi i gang om ikke andet. Nu er der masser af tid til at finde en erstatning.
                                Køb nu en kvalitetsspiller specifikt til pladsen, ingen hovsa løsninger. En vi har scoutet i længere tid, og ved at han kan udføre jobbet. Ligesom man gør i andre klubber.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Working...
                                X