Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Randers 24/9
Collapse
X
-
0-0 er nok et rigtigt godt bud. Et Randers-hold med defensive mangler vil næppe komme og satse det helt store, og så er spørgsmålet bare, hvor meget vi vil investere i at gå efter en sejr, og om vi i så fald kan åbne Randers op. Det var ikke en indædt vilje til at vinde der strålede ud af spillerne eller det taktiske oplæg mod AaB og AGF, så hvorfor skulle det være det mod Randers?
Comment
-
Det skulle være mærkeligt, hvis det ikke blev en langgaber. Randers tager sig sikkert rigtig god tid under alle spilstop og parkerer bussen, som vi så kan spille frem og tilbage foran uden at komme frem til noget. Håber ketchupeffekten rykker hos Helenius.Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo jo. Men var det ikke med 3 centerforsvarer og 2 wingbacks? Det har de ikke spillerne til denne gang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJJT sandsynligvis ude af kampen med hofteskade....
Skidt hvis ikke han kan spille. Så kunne jeg godt tænke mig at se Tverskov sammen med Edmundsson på central midt, det er vist færringens favoritplads men han har ikke fået lov at spille der endnu.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment