Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers 24/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Randers 24/9

    Randers med store forsvarskvaler inden søndag

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...vi-er-saarbare

    #2
    Tipsbladet optakt

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...b-randers-fc-8

    De tipper 0-0

    Comment


      #3
      AGF og AaB havde også store kvaler. Brüchmann kaldte det "blødt smør" som OB bare skulle sætte kniven i...

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        AGF og AaB havde også store kvaler. Brüchmann kaldte det "blødt smør" som OB bare skulle sætte kniven i...
        Randers uden Agesen og Enghardt. Det er blødt smør. Bare ærgerligt vi ikke er en kniv, men snarere en knækket plasticske........

        Comment


          #5
          Jeg tænker bare at Randers stiller op med et 3 mands forsvar, det gjorde de sidst vi mødte dem, og den nød kunne OB ikke knække.

          Comment


            #6
            0-0 er nok et rigtigt godt bud. Et Randers-hold med defensive mangler vil næppe komme og satse det helt store, og så er spørgsmålet bare, hvor meget vi vil investere i at gå efter en sejr, og om vi i så fald kan åbne Randers op. Det var ikke en indædt vilje til at vinde der strålede ud af spillerne eller det taktiske oplæg mod AaB og AGF, så hvorfor skulle det være det mod Randers?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Jeg tænker bare at Randers stiller op med et 3 mands forsvar, det gjorde de sidst vi mødte dem, og den nød kunne OB ikke knække.
              Jo jo. Men var det ikke med 3 centerforsvarer og 2 wingbacks? Det har de ikke spillerne til denne gang

              Comment


                #8
                Randers kommer med ryggen mod muren, i og med de ligger sidst i tabellen. Jeg håber, at der kommer et hurtigt mål i kampen, ellers er mit bedste bud også 0-0. Er Tingager meldt klar til kampen?

                Comment


                  #9
                  Det skulle være mærkeligt, hvis det ikke blev en langgaber. Randers tager sig sikkert rigtig god tid under alle spilstop og parkerer bussen, som vi så kan spille frem og tilbage foran uden at komme frem til noget. Håber ketchupeffekten rykker hos Helenius.
                  Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                  Comment


                    #10
                    Jeg tror vi tager den 2-0.. Jeg er blevet helt optimistisk efter JJT's tyve minutter mod Amager. Flyver rundt i en lyserød boble som manglen på Izunna og Tinager ikke kan ødelægge.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jo jo. Men var det ikke med 3 centerforsvarer og 2 wingbacks? Det har de ikke spillerne til denne gang
                      Behøves de det, med kampene med Fremad og Dalum i mente, så kan de godt spille 3-5-2. Omvendt kan man uden risiko spille mand mand mod Helenius og AK.

                      Comment


                        #12
                        JJT sandsynligvis ude af kampen med hofteskade....
                        Skidt hvis ikke han kan spille. Så kunne jeg godt tænke mig at se Tverskov sammen med Edmundsson på central midt, det er vist færringens favoritplads men han har ikke fået lov at spille der endnu.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          JJT sandsynligvis ude af kampen med hofteskade....
                          Skidt hvis ikke han kan spille. Så kunne jeg godt tænke mig at se Tverskov sammen med Edmundsson på central midt, det er vist færringens favoritplads men han har ikke fået lov at spille der endnu.
                          Tingager trænede kun med i første del af træningen og massøren mener at han sandsynligvis er ude.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Tingager trænede kun med i første del af træningen og massøren mener at han sandsynligvis er ude.
                            Puha. Det må vel betyde enten Pereira i forsvaret eller Thrane på midten. Begge dele er lige foruroligende.
                            SLO

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                              Puha. Det må vel betyde enten Pereira i forsvaret eller Thrane på midten. Begge dele er lige foruroligende.
                              Joan på kant. CN og Thrane på den centrale midtbane. Hurra for bredden.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment

                              Working...
                              X