Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers 24/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Joan på kant. CN og Thrane på den centrale midtbane. Hurra for bredden.
    Såfremt det bliver CN og Thrane centralt, er Randers i hvert fald ikke længere det hold der er hårdest ramt. Fy for pyffer, ét point lyder som et godt scenarie nu.

    Comment


      #17
      Hvor mange hele kampe/minutter har Izunna og JJT egentlig spillet sammen denne sæson? Vi har satset stort på dem begge, men sjældent vi ser dem sammen - Som jeg tidligere har skrevet er det milevidt ned til niveauet på de næste.
      Det er egentlig også bemærkelsesværdigt at vores strategi er at bruge reserver, som Casper Nielsen og Thrane, som slet ikke er skolet til at spille centralt i en 4-4-2. Jeg skal da ikke kunne sige om de har spillet der som ungdomsspillere, men det er ikke den position de naturligt kommer fra.

      Jeg troede faktisk vi havde en pæn chance for en sejr i morgen, men det ser da helt anderledes ud hvis Thrane skal være spilfordeler...

      Comment


        #18
        Et nederlag i morgen og der er 6 point til top 6. Det henter vi ikke.
        Hvad mon JH/KN siger til det.

        Edit: 5 point hvis Brøndby ikke får point mod Hobro
        Last edited by BEWC; 23-09-2017, 17:32.
        "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

        Comment


          #19
          Forstår ikke hvorfor Nana ikke får en chance fra start. De indhop jeg har set fra ham har ikke været ringe. Har han reelt fået en chance ford at vise sig frem i superliga regi? Regner ikke med at han bliver en stjerne, men både CN og Thrane er prøvet centralt ude succes - og så de to sammen..... Det er bare en dårlig joke. Så jeg håber på Nana fra start, men tror næsten mere på mesterskabet, end at Kent prøver noget nyt. Desuden tror jeg på 1-0 til Randers eller 0-0.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
            Et nederlag i morgen og der er 6 point til top 6. Det henter vi ikke.
            Hvad mon JH/KN siger til det.

            Edit: 5 point hvis Brøndby ikke får point mod Hobro
            De vil sige at der er 16 kampe endnu og vi behøver ikke at ligge i Top 6 før den runde..

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Forstår ikke hvorfor Nana ikke får en chance fra start. De indhop jeg har set fra ham har ikke været ringe. Har han reelt fået en chance ford at vise sig frem i superliga regi? Regner ikke med at han bliver en stjerne, men både CN og Thrane er prøvet centralt ude succes - og så de to sammen..... Det er bare en dårlig joke. Så jeg håber på Nana fra start, men tror næsten mere på mesterskabet, end at Kent prøver noget nyt. Desuden tror jeg på 1-0 til Randers eller 0-0.
              Du så tydeligvis ikke Dalum-OB... Ikke engang på det niveau kunne han være med.. Han var simpelthen så ringe(det var mange af de andre nu også)..
              Kan ikke se at det skulle blive bedre mod et hold der er 1-2 klasser bedre

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                Forstår ikke hvorfor Nana ikke får en chance fra start. De indhop jeg har set fra ham har ikke været ringe. Har han reelt fået en chance ford at vise sig frem i superliga regi? Regner ikke med at han bliver en stjerne, men både CN og Thrane er prøvet centralt ude succes - og så de to sammen..... Det er bare en dårlig joke. Så jeg håber på Nana fra start, men tror næsten mere på mesterskabet, end at Kent prøver noget nyt. Desuden tror jeg på 1-0 til Randers eller 0-0.
                Helt enig. Synes Nana viste mere i de få indhop ham fik end Thrane tilbyder i fortiden.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Helt enig. Synes Nana viste mere i de få indhop ham fik end Thrane tilbyder i fortiden.
                  @fmprOB: men må tilgive at jeg ikke har set kampen mod Dalum. Men åbenbart var det ja en kollektiv neddykning.. .
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    @fmprOB: men må tilgive at jeg ikke har set kampen mod Dalum. Men åbenbart var det ja en kollektiv neddykning.. .
                    De var simpelthen så dårlige og kunne overhovedet ikke dominere kampen. Og en stor del af det skyldes at Dalum vandt mere på midten end vi gjorde generelt og fik hurtigere spillet bolden fremad.. Nana have 3-4 rigtig gode sideskift ud til fløjen. De var sgu præcise. Men som kontrollerende midt var det tydeligt at han slet slet ikke har niveau..

                    Det er muligt at jeg er lidt forudindtaget her da jeg har sagt fra dag 1 af at det her projekt aldrig blev til noget med ham. Jeg ønskede det. Den uslebne afrikanske diamant. Men har aldrig troet på det

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      De var simpelthen så dårlige og kunne overhovedet ikke dominere kampen. Og en stor del af det skyldes at Dalum vandt mere på midten end vi gjorde generelt og fik hurtigere spillet bolden fremad.. Nana have 3-4 rigtig gode sideskift ud til fløjen. De var sgu præcise. Men som kontrollerende midt var det tydeligt at han slet slet ikke har niveau..

                      Det er muligt at jeg er lidt forudindtaget her da jeg har sagt fra dag 1 af at det her projekt aldrig blev til noget med ham. Jeg ønskede det. Den uslebne afrikanske diamant. Men har aldrig troet på det
                      Jeg er stort set enig men til Nanas forsvar skal siges, at han havde de samme problemer som Helenius signalerede i kampen mod Fremad A. Han skulle skabe alt selv. ingen opbakning fra fløjene, oftest var den eneste mulighed at spile bolden tilbage.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        De var simpelthen så dårlige og kunne overhovedet ikke dominere kampen. Og en stor del af det skyldes at Dalum vandt mere på midten end vi gjorde generelt og fik hurtigere spillet bolden fremad.. Nana have 3-4 rigtig gode sideskift ud til fløjen. De var sgu præcise. Men som kontrollerende midt var det tydeligt at han slet slet ikke har niveau..

                        Det er muligt at jeg er lidt forudindtaget her da jeg har sagt fra dag 1 af at det her projekt aldrig blev til noget med ham. Jeg ønskede det. Den uslebne afrikanske diamant. Men har aldrig troet på det
                        Synes ham viste til dels en god og hurtig pasningsspil i de få minutter jeg har set med ham. Men det er svært at bedømme om har kvalitet ud af de få minutter kamptider ham fik. God muligt at ham mangler kvaliteten og er bare en mere af JHs fejlbelutninger. Men måske ham mangler bare spilletid og er offer af Kents stædighed i hensigt af at prøve noget nyt. Kent holder ja åbenbart fast i spillere som underpræsterer for flere måneder i sted af at spille ny folk ind.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          Jeg er stort set enig men til Nanas forsvar skal siges, at han havde de samme problemer som Helenius signalerede i kampen mod Fremad A. Han skulle skabe alt selv. ingen opbakning fra fløjene, oftest var den eneste mulighed at spile bolden tilbage.
                          Korrekt. Men det er jo faktisk tilladt at skabe noget selv.. Og det kan han ikke. Det kan Thrane og Casper heller ikke. Greve var/er den eneste der prøver/kan lidt
                          Sådan var det også mod Dalum

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Korrekt. Men det er jo faktisk tilladt at skabe noget selv.. Og det kan han ikke. Det kan Thrane og Casper heller ikke. Greve var/er den eneste der prøver/kan lidt
                            Sådan var det også mod Dalum
                            Så ville det være det rigtige øjeblik for Joan at vågne op igen i morgen. Sidste sæson var ham manden som kunne skabe noget aktuelt er ham ham helt væk.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Synes ham viste til dels en god og hurtig pasningsspil i de få minutter jeg har set med ham. Men det er svært at bedømme om har kvalitet ud af de få minutter kamptider ham fik. God muligt at ham mangler kvaliteten og er bare en mere af JHs fejlbelutninger. Men måske ham mangler bare spilletid og er offer af Kents stædighed i hensigt af at prøve noget nyt. Kent holder ja åbenbart fast i spillere som underpræsterer for flere måneder i sted af at spille ny folk ind.
                              Men det er jo ligsom Casper. Bare dårligere.

                              Ingen plan. Ingen styring. Ingen kvalitet..

                              Jovist kan han spille et fornuftigt pasning spil men det er altid til siden uden fart og efter 2 berøringer. Ingen drev med bolden. Ingen stikninger..
                              Ikke engang presspillet er godt mere.. Som ellers skulle være en force..
                              Dette er selvfølgelig taget ud fra de træninger og diverse spilletid han har fået som jeg har set. Det er ikke meget. Men det er der jo nok også en grund til

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Så ville det være det rigtige øjeblik for Joan at vågne op igen i morgen. Sidste sæson var ham manden som kunne skabe noget aktuelt er ham ham helt væk.
                                Joan må rigtig gerne snart komme igang så det hele ikke skal gå igennem Greve. Det er sgu for nemt at læse

                                Comment

                                Working...
                                X