Annoncering

Collapse
No announcement yet.

foråret 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Hvis det ikke giver 9 point i de næste 4 kampe, så rykker vi ned!
    ENIG! 8 point ville være en katastrofe!

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      3 point i 3 kampe er skidt men det er trods alt mod FCK, FCM og EFB der nu har lavet 9 point i 3 kampe ..

      Når det så er sagt så SKAL de næste 4 kampe gerne give min. 9 point hvis det ikke skal blive for spændende ..

      OB-VIF
      BIF-OB
      OB-SJE
      VIF-OB

      Vi kom skidt fra start mod FCK og tabte på en blunder men vi fik spillet os ind i kampen, lagt pres på og det havde ikke været ufortjent med 1 point. Om det så skyldes at OB kan når indstillingen er der eller om FCK ikke er helt på plads og manglede et par spillere skal jeg ikke kunne sige men nu må man så håbe at spillerne kan sætte sig op til de næste par kampe ..
      enig de næste 4 runder bliver meget afgørende for resten af sæsonen. 2X sejr over vff plus sejr over sje - så bør vi være tæt på at sikre os

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        enig de næste 4 runder bliver meget afgørende for resten af sæsonen. 2X sejr over vff plus sejr over sje - så bør vi være tæt på at sikre os
        Helt enig i dette: Brøndby ser svære ud pt, men Viborg og Sønderjyske er direkte konkurrenter i bunden, og de kampe bliver meget vigtige. 5-7 points skal der gerne ind på kontoen, det vigtige er også ikke at tabe til dem. Vi skal nok regne med 36 points og op, med mindre nogle i bunden går helt i stå.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Helt enig i dette: Brøndby ser svære ud pt, men Viborg og Sønderjyske er direkte konkurrenter i bunden, og de kampe bliver meget vigtige. 5-7 points skal der gerne ind på kontoen, det vigtige er også ikke at tabe til dem. Vi skal nok regne med 36 points og op, med mindre nogle i bunden går helt i stå.
          Har set både Viborgs og FC Vestsjællands kamp her i weekenden. Begge hold er noget tyndt spillende. De to og Sønderjyske kan blive isoleret i bunden.

          Nu er det op til os, ikke at dumme os. Mindre end 9 point i de næste fire kampe kan gøre det. 7 er fint, hvis vi må få lov at tabe til Brøndby.......

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Helt enig i dette: Brøndby ser svære ud pt, men Viborg og Sønderjyske er direkte konkurrenter i bunden, og de kampe bliver meget vigtige. 5-7 points skal der gerne ind på kontoen, det vigtige er også ikke at tabe til dem. Vi skal nok regne med 36 points og op, med mindre nogle i bunden går helt i stå.
            og med 9 point i de næste 4 er vi på 34....

            de resterende kampe ser sådan her ud;

            OB - VFF
            BIF - OB
            OB - SJE
            VFF - OB
            FCM - OB
            OB - FCN
            FCV - OB
            OB - AAB
            AGF - OB
            OB - RFC
            OB - EFB
            FCK - OB

            7 kampe hvor vi bør have gode muligheder for point, de 5 andre mener jeg er lidt gratis omgange - og da vi slutter af med 2 svære kampe skal pointene sættes ind hurtigst muligt.

            sje, vff og fcv må være favoritter til nedrykningspladserne - men vi er langt fra sikre endnu

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
              ENIG! 8 point ville være en katastrofe!
              Vildt nok hvis vi får 8 point i de næste 3 kampe... Er du på narko?!

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Vildt nok hvis vi får 8 point i de næste 3 kampe... Er du på narko?!
                tror også det var 4 kampe der henvist til leander. Se starten af side 5

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                  Vildt nok hvis vi får 8 point i de næste 3 kampe... Er du på narko?!
                  Man fristes til at spørge dig om det samme...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                    Man fristes til at spørge dig om det samme...
                    Bum bum.

                    1. Jeg læste forkert
                    2. "Er du på narko?!" er en intern ting og skal ikke tages som en provokation på den måde. Måske jeg skulle droppe at smide interne vendinger på forum, når kun jeg og min omgangskreds ved det

                    Comment


                      #55
                      Vi skal lige huske at vi med de to kæmpe mod Viborg, jo også løber ind i Superliga topscoreren to gange... Lad os håbe han scorer i de runder hvor vi møder Sdr. og BIF, for hans snit hedder 2 mål for hver gang han spiller 3 kampe...

                      I øvrigt en af mine store bekymringer, Thomas Dalgaard... Ikke så godt når suppe topscoren løber rundt hos dem der pt. er nummer 11...

                      Han kunne godt blive grunden til jeg siger: Hellere flere hold, få point efter os, end, få hold, flere point efter os...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        så henter GF 3 point mod RFC, og jeg tror derfor godt vi kan fjerne dem fra mulige nedrykningskandidater - tror nok de skal hente point hist og her. Det kan selvf. hurtigt ændre sig med den ufatteligt tætte liga men umiddelbart står vi tilbage med; sdjr, vff, rfc, fcv fcn og OB

                        min tiltro til vi kan vinde kampe er desværre efterhånden forsvindende lille....tror ikke den går i år

                        Comment


                          #57
                          Det tror jeg den gør. Men med nød og næppe desværre

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            så henter GF 3 point mod RFC, og jeg tror derfor godt vi kan fjerne dem fra mulige nedrykningskandidater - tror nok de skal hente point hist og her. Det kan selvf. hurtigt ændre sig med den ufatteligt tætte liga men umiddelbart står vi tilbage med; sdjr, vff, rfc, fcv fcn og OB

                            min tiltro til vi kan vinde kampe er desværre efterhånden forsvindende lille....tror ikke den går i år
                            Der er absolut intet der er afgjort endnu, nedrykkerne skal nok findes mellem nuværende placering 5-12. AGF kan sagtens være en af nedrykkerne, vi får nok først det endelige svar sidste eller andensidste runde.

                            Comment


                              #59
                              JH om sæsonstarten bla

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...litet-i-holdet

                              Comment


                                #60
                                Skoubo om samme


                                http://www.bold.dk/nyt/Skoubo-ser-plads-til-forbedring

                                Comment

                                Working...
                                X