Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Nå - stop gerne forargelsen fra begge sider - lad os diskutere kampen i stedet :o)

    Det var på mange måder endnu en lortekamp.

    Forsvaret så håbløst ud - uden Tingager og med Joao er det bare ringe.

    Jeg glæder mig dog over, at holdet faktisk tilspiller sig 4-5 store chancer - det har vi ikke gjort i ja hvor mange måneder (24?)

    Men lige så skuffende er det så, at alle chancer bliver brændt på det skammeligste. Men det er klart, at Fester ikke bare scorer nu - han har nærmest ikke haft en oplagt mål-chance i flere måneder, fordi han ikke er blevet betjent ordentligt.

    Alle målene er enkeltmands-præstationer eller en lidt tilfældig Greve, som står det rigtige sted.

    Jeg glæder mig over at Helle scorer - det tror jeg betyder meget for ham ENDELIG at få scoret for OB (i øvrigt en snu beslutning at spille med solen i ryggen i første halvleg, så målmanden havde solen i øjnene ved frisparksmålet...)

    Vi ser frem til max uafgjort i weekenden.....
    Nej jeg vil være personlig - du er dåååm. ;-)

    Sejren er da et step op i forhold til de 3 sidste debakler i pokalen - men lad os være ærlige: Kampen blev endnu engang et klokkeklart bevis på truppens manglende kvalitet og sammenhæng.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Og det har som bekendt altid været det bedste argument for at gøre noget forkert...
      Bestemt. Men det altid som om at det kun er herinde der bliver gået til OB's spillere...

      Det sidste fra mig i denne sag. Har lige læst vi får et 3. Motorvejsspor så jeg er glad nu :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Sejren er da et step op i forhold til de 3 sidste debakler i pokalen - men lad os være ærlige: Kampen blev endnu engang et klokkeklart bevis på truppens manglende kvalitet og sammenhæng.

        MvH ChrisOB
        Sejren er ikke et step op, ift. at vi kørte Vejle ud på røv og albuer sidste år i pokalen, og indtil videre har hutlet os videre mod Dalum og Amager med mål i de sidste 5 minutter, i alt for tætte kampe.

        Men vi har da muligheden for, at vi for første gang i 5 år kan få en pokalkamp på hjemmebane, det skal der da næsten laves et event ud af.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          I modsætning til Twitter,facebook og alle andre debatforums..

          Right..
          Der sker mange, mange ting i social media som er absolut ikke o.k.. Og det betyder ja ikke at jeg vil tilpasse mig til sådan en opførselse man oplever der ofte.
          Synes det ville være godt at folk overvejer faktisk før de skriver noget om en person i social media om de også ville sige det hvis de stå øje til øje til personen.
          Derudover synes også det er hjælpsom om jeg kunne bruge formuleringer også når jeg sidder ved aftensmad med konen og børnene uden at blive rød i ansigtet.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
            JJT som mulig venstrekant spiller? Ikke så hurtig, men han er sgu god når han kommer ind i mellemrummet. Han skaber 2 gode chancer og scorer et vanvittigt mål, på bare 20 minutter. Nemme betingelser, jo vist, man han satte satme mange fødder rigtigt. Så kan vi sgu godt tillade os at købe en kvalitets 8'er, uden at JJT skal ofres.
            Enig. Det kunne være en mulighed i nogle kampe. Så lad os endelig få fyldt noget kvalitet ind på midten..
            Kan ikke forestille mig at man forlænger med Welbeck men frygter at Thrane får et enkelt år mere fordi han er "En god trup spiller"

            Comment


              Jeg håber for vores og Tingagers skyld, at vi trækker Holbæk i morgen. Det kunne være en sjov kamp for vores store mand.

              Hvis ikke, så lad os trække Brøndby - så vi kan få en fed hjemmekamp, og sende dem ud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Sejren er ikke et step op, ift. at vi kørte Vejle ud på røv og albuer sidste år i pokalen, og indtil videre har hutlet os videre mod Dalum og Amager med mål i de sidste 5 minutter, i alt for tætte kampe.

                Men vi har da muligheden for, at vi for første gang i 5 år kan få en pokalkamp på hjemmebane, det skal der da næsten laves et event ud af.
                Nu skrev jeg også "de 3 sidste debakler" og dér er sejren et step up i forhold til at ryge ud fortjent, til Brønshøj, Vendsyssel, Fredericia .

                Det var alt for tæt og passivt - og de sidste 20 ligner vi det hold, der tabte i Silkeborg.

                Jeg er lige så vred over det, som du er - men hey dude, chill.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                  JJT som mulig venstrekant spiller? Ikke så hurtig, men han er sgu god når han kommer ind i mellemrummet. Han skaber 2 gode chancer og scorer et vanvittigt mål, på bare 20 minutter. Nemme betingelser, jo vist, man han satte satme mange fødder rigtigt. Så kan vi sgu godt tillade os at købe en kvalitets 8'er, uden at JJT skal ofres.
                  Den tror jeg faktisk, at jeg bragte på banen for to år siden, og jeg er egentlig fortsat enig. Det giver rigtigt god mening med tanke på, hvordan Kent byggede sig hold op i AaB. JJ minder på flere måder om Thomsen. Ingen af dem har de åbenlyse spidskompetencer, men de kan sætte spillet, afvikle det hurtigt og slå de fremadrettede afleveringer skarp. Og så er der bare mere plads, ro og tid på bolden, når du modtager den på kanten, fremfor det kaos der ofte er centralt midt på banen, hvor det bliver meget duelspil. Det tror jeg også har været Kents kongstanke ift. Jönsson, men det har bare har været meget langt fra virkeligheden.

                  Med ham på kanten, kunne der blive plads til en Risgård type centralt, som altså betød rigtigt meget for AaBs spil med de dybe løb han tog fra midtbanen og det tryk han kunne lægge i feltet. Sådan en type har vi på intet tidspunkt haft centralt, i den tid Kent har været her.

                  Comment


                    ChrisOB.
                    Glemte du ikke at nævne Greve?
                    Enig med Thrane og Perreira og Jönsson. De er ikke gode nok til divisionsbold.
                    Glad for at se endnu et OB talent i spil (Eske). RJL er en rigtig god højre back.
                    Kan egentlig godt lide Festers spillestil; men lige nu kan han ikke sparke skummet af en latte. Ellers en flittig og bevægelig spiller.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Der sker mange, mange ting i social media som er absolut ikke o.k.. Og det betyder ja ikke at jeg vil tilpasse mig til sådan en opførselse man oplever der ofte.
                      Synes det ville være godt at folk overvejer faktisk før de skriver noget om en person i social media om de også ville sige det hvis de stå øje til øje til personen.
                      Derudover synes også det er hjælpsom om jeg kunne bruge formuleringer også når jeg sidder ved aftensmad med konen og børnene uden at blive rød i ansigtet.
                      Pointen er, at det sker over alt. Det er ikke unikt for dette forum.

                      Måske er der nogen, der er så bramfri og ærlig at de kunne finde på at sige til Jönssons ansigt: Hey, du ligner en uvasket bums. ;-)

                      I fodboldbranchen ikke alene får man kras kritik - man skal også kunne håndtere det - eller finde sig et andet arbejde.

                      Du skal ikke bilde mig ind, at det ikke er mindst lige så slemt i Tyskland. Faktisk tror jeg det er meget værre. Synd og ærgerligt. Men life's a bitch.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                        ChrisOB.
                        Glemte du ikke at nævne Greve?
                        Enig med Thrane og Perreira og Jönsson. De er ikke gode nok til divisionsbold.
                        Glad for at se endnu et OB talent i spil (Eske). RJL er en rigtig god højre back.
                        Kan egentlig godt lide Festers spillestil; men lige nu kan han ikke sparke skummet af en latte. Ellers en flittig og bevægelig spiller.
                        Jo, jeg glemte egentlig Greve - tak for det. :-)

                        God kamp.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Pointen er, at det sker over alt. Det er ikke unikt for dette forum.

                          Måske er der nogen, der er så bramfri og ærlig at de kunne finde på at sige til Jönssons ansigt: Hey, du ligner en uvasket bums. ;-)

                          I fodboldbranchen ikke alene får man kras kritik - man skal også kunne håndtere det - eller finde sig et andet arbejde.

                          Du skal ikke bilde mig ind, at det ikke er mindst lige så slemt i Tyskland. Faktisk tror jeg det er meget værre. Synd og ærgerligt. Men life's a bitch.

                          MvH ChrisOB
                          Det er rigtigt slemt her i Tyskland og blev endnu værre de sidste år.
                          Men det er ja ikke en argument at opføre sig sådan fordi andre gør det.
                          Synes man skal have det klart at det er offentligt hvad man skriver der. Og det er ja også at jeg viser og præsenterer mig selv der.
                          Når jeg sidder tilsammen med mine venner (og den en eller anden kasse øl) så har vi naturlig også et lidt specielt ordvalg. Men vi kender hinanden og det er internt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Pointen er, at det sker over alt. Det er ikke unikt for dette forum.

                            Måske er der nogen, der er så bramfri og ærlig at de kunne finde på at sige til Jönssons ansigt: Hey, du ligner en uvasket bums. ;-)

                            I fodboldbranchen ikke alene får man kras kritik - man skal også kunne håndtere det - eller finde sig et andet arbejde.

                            Du skal ikke bilde mig ind, at det ikke er mindst lige så slemt i Tyskland. Faktisk tror jeg det er meget værre. Synd og ærgerligt. Men life's a bitch.

                            MvH ChrisOB
                            Og naturlig må en fodboldspiller håndtere kritikken især da han arbejder i offentligheden og i en meget emotional forretning. Men synes ham kan også forvente at man holder det i en acceptabel form.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Det er rigtigt slemt her i Tyskland og blev endnu værre de sidste år.
                              Men det er ja ikke en argument at opføre sig sådan fordi andre gør det.
                              Synes man skal have det klart at det er offentligt hvad man skriver der. Og det er ja også at jeg viser og præsenterer mig selv der.
                              Når jeg sidder tilsammen med mine venner (og den en eller anden kasse øl) så har vi naturlig også et lidt specielt ordvalg. Men vi kender hinanden og det er internt.
                              I en perfekt verden sker den slags ikke, men det er ikke en perfekt verden - og ALLE har på et eller andet tidspunkt kommet med udbrud - også mod dem, man kender, som man fortryder - fordi det er menneskeligt at afreagere.

                              Jeg indrømmer blankt, at jeg i sekunderne efter 2-2 målet skrev til min bror: "Jönsson din gigantiske klaphat. Din store narrehat!" - Det var min første reaktion. Var det forkert af mig? Utvivlsomt. Men jeg fortryder ikke - fordi jeg går ind for afreaktion - så længe det ikke kammer over i vold og trusler. Der skal være plads til en knee jerk reaktion, og jeg må stadig indrømme, at Sheeds udbrud ikke burde kunne få nogens pis så meget i kog. Jeg var tæt på at skrive det, jeg skrev til min bror, herinde, men så scorede JJ. Dét havde været mere over stregen end det Sheed skrev - men stadig en reaktion, man som fodboldspiller skal kunne tage imod - og i stedet vende til ét "Fuck jer - jeg skal vise jer!" Det gør tusindvis af fodboldspillere verden over, når de bliver udsat for den slags udbrud - og dét er den eneste rigtige reaktion - for evnen til at klare pres er mindst lige så vigtigt for en prof-spiller, som ens evner er.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Pointen er, at det sker over alt. Det er ikke unikt for dette forum.

                                Måske er der nogen, der er så bramfri og ærlig at de kunne finde på at sige til Jönssons ansigt: Hey, du ligner en uvasket bums. ;-)

                                I fodboldbranchen ikke alene får man kras kritik - man skal også kunne håndtere det - eller finde sig et andet arbejde.

                                Du skal ikke bilde mig ind, at det ikke er mindst lige så slemt i Tyskland. Faktisk tror jeg det er meget værre. Synd og ærgerligt. Men life's a bitch.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg er ret så enig.En af grundene til de får en høj løn er at de er til for os fans og vi elsker fodbold fordi vi kommer af med følelser Også overfor spillere og også på en måde der ikke passer til Politiken latte folk. Men fred være med de stakler.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X