Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AGF-OB
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægTror tiderne har ændret sig meget. Folk og unge mennesker har så mange andre tilbud en dengang, så konkurrencen er blevet større. Derfor skal det både være underholdende og der skal være sejre for at folk tilvælger fodbold fremfor fravælger det. Ja, som rigtig fans skal man komme hver gang, men det er det desværre de færrreste der gør. Tror ikke vi kommer tilbage til de tider før vi ligger i top 3. Kam bare se de "vigtige" EL-kval kampe sidste år. Der var 4.000. Kan godt være jeg lyder som en sur gammel mand, men er "kun" 26 .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå er du jo kun en knægt jeg kan heller ikke se os komme tilbage til disse tider i den nærmeste overskuelige fremtid desværre..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægVil så også sige at niveauet generelt var større dengang. Så klip fra flere forskellige kampe og blandt andet BIF's spil under Laudrup/Faxe var jo helt vanvittigt 😳 Et tempo og boldomgang som man ikke er i nærheden af i dagens Superliga. Så måske derfor der ikke er så mange tilskuere som dengang, niveauet er simpelthen væsentlig lavere.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægSer lige "det bare fodbold" på tv3sport 1. En gammel udsendelse med en kamp mellem OB og EFB. Hold kæft hvor er det fedt med et fyldt stadion, og den stemning der var dengang 😳 Er vel fra 2003-2004 stykker. I hvert fald med Højer og Miti på toppen. Og den gang var det vel ikke engang gratisbilletter. Savner de tider 😒
Husker tydeligt den kamp, både os og Esbjerg lå i toppen af superligaen sammen med FCK og BIF, men vi trak det korteste strå i de efterfølgende kampe.
Årsagen til de mange tilskuere i den kamp var at én tørke der havde varet siden nedrykningen i 97 var forbi.
Hilsen René, 33 ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægYeps
Spændende at se om de går ultra defensivt og smider Spelmann alene på toppen og bringer ham Bundu i spil"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægKasper Junker er definitivt ude mod os. Det står i Aarhus Stiftidende i dag.
Gryte
Desler - KEP - Tingager - Joao
Greve. -Izunna - JJT - Casper Nielsen
AK. - Helenius
Comment
-
Det ville være fint, men tror den position som vk er Jønssons privatejendom under Kent."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægmon ikke, det kan tilskrives FCK, der var flere niveauer over resten af ligaen sidste år.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægMed Izunna tilbage håber jeg Kent rykker Casper Nielsen på kanten og giver Jönsson en tur på bænken og mulighed for at komme ind i anden halvleg når AGF er helt møre.
Gryte
Desler - KEP - Tingager - Joao
Greve. -Izunna - JJT - Casper Nielsen
AK. - Helenius
Anders K, Jønsson og Helenius spillede ikke med til sidst i træningen ... sidstnævnte fordi han fik et slag, de andre vist for at skåne dem lidt.
Ryan trænede slet ikke og er helt sikkert ude igen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment