Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt AGF-OB

    Umiddelbart en stor fordel for os gætter jeg på

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...aa-kort-pause/

    #2
    Tja, det kan godt vise sig at være en god ting. Duncan er god til at score mod os, men samtidig har Junker, som efter min mening er deres klart bedste angriber, været bænket - Jeg kender også en del GF fans som er meget uforstående overfor at Junker har været placeret på bænken. Men det må betyde at han starter inde imod os. - Det kan godt være kampen, hvor Junker vil bevise at han altså fortjener den startplads.

    Uanset hvad, så taber vi 100% - GF er i krise, og vi sætter ALTID kriseramte hold i gang. Hver gang siger jeg til mig selv "Slap nu af, så slemt er det heller ikke mht. Vores igangsætning af kriseramte klubber". Men jo, det er det! Uden at have statistik på det, så må det være 9 ud af 10 kampe, hvor vi taber eller en sjælden gang får uafgjort. Det er virkelig den følelse jeg sidder med.

    Derudover har vi jo bare ikke spillet godt overhovedet. Den her kamp taber vi.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Tja, det kan godt vise sig at være en god ting. Duncan er god til at score mod os, men samtidig har Junker, som efter min mening er deres klart bedste angriber, været bænket - Jeg kender også en del GF fans som er meget uforstående overfor at Junker har været placeret på bænken. Men det må betyde at han starter inde imod os. - Det kan godt være kampen, hvor Junker vil bevise at han altså fortjener den startplads.

      Uanset hvad, så taber vi 100% - GF er i krise, og vi sætter ALTID kriseramte hold i gang. Hver gang siger jeg til mig selv "Slap nu af, så slemt er det heller ikke mht. Vores igangsætning af kriseramte klubber". Men jo, det er det! Uden at have statistik på det, så må det være 9 ud af 10 kampe, hvor vi taber eller en sjælden gang får uafgjort. Det er virkelig den følelse jeg sidder med.

      Derudover har vi jo bare ikke spillet godt overhovedet. Den her kamp taber vi.
      Det pudsige er, at AGFs fans har præcis den samme følelse omkring deres eget hold. Altså at de altid sætter kriseramte hold i gang.

      Men ja, de skriger efter Junker, som jeg også synes ser spændende ud, så er heller ikke sikker på, at det nødvendigvis er et godt bytte for os.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Tja, det kan godt vise sig at være en god ting. Duncan er god til at score mod os, men samtidig har Junker, som efter min mening er deres klart bedste angriber, været bænket - Jeg kender også en del GF fans som er meget uforstående overfor at Junker har været placeret på bænken. Men det må betyde at han starter inde imod os. - Det kan godt være kampen, hvor Junker vil bevise at han altså fortjener den startplads.

        Uanset hvad, så taber vi 100% - GF er i krise, og vi sætter ALTID kriseramte hold i gang. Hver gang siger jeg til mig selv "Slap nu af, så slemt er det heller ikke mht. Vores igangsætning af kriseramte klubber". Men jo, det er det! Uden at have statistik på det, så må det være 9 ud af 10 kampe, hvor vi taber eller en sjælden gang får uafgjort. Det er virkelig den følelse jeg sidder med.

        Derudover har vi jo bare ikke spillet godt overhovedet. Den her kamp taber vi.
        Jeg sidder med fornemmelsen igen at det lugter af kryds. Havde det samme mod AaB..
        Men som målscorer og opspilsstation er Junker ikke i nærheden af Duncan. Nu skal de spille bolden op og det vil kunne give nogle kontraer..

        Jeg tænker 1-1

        Comment


          #5
          Jeg er også med på den uafgjorte, men tror dog det bliver en målrig en af slagsen...

          Skal vi have en bedre pointhøst end efter 5 runder sidste år, så skal vi også have point... og det tror jeg vi nupper...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Og fint nok hvis vi slipper for Duncan, nu hvor vi ikke har Tverskov at sætte på ham...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Jeg er også med på den uafgjorte, men tror dog det bliver en målrig en af slagsen...

              Skal vi have en bedre pointhøst end efter 5 runder sidste år, så skal vi også have point... og det tror jeg vi nupper...
              Havde vi ikke også kun 7p efter 5 sidste sæson?
              Men tænker at de efterfølgende 8-10 kampe bliver en anelse nemmere at få flere end sidste sæson

              Comment


                #8
                Heldigvis har de GuldGlen som træner, han er trods alt lige en anelse mere uduelig og ensformig end vores træner. De har heller ikke en Plan B i Århus, men Glen har til gengæld en Plan C, som med garanti altid er en forfærdelig løsning for GF. Det kan komme os til gode, men alligevel sidder jeg med følelsen af at vi taber 1-0. Jeg glæder mig dog over at Izu er tilbage.

                Hvilken startopstilling ønsker folk? Jeg er godt nok meget i tvivl.. Forsvaret og målmandsposten giver sig selv, men resten er jeg godt nok i tvivl om.. Desværre er Jønne garanteret en plads, så måske vi allerede kan sætte ham på, og det samme med AK, som har scoret tre kasser.

                Er JBL og Ryan ude af truppen? Tverskov er i hvert fald.

                Med udgangspunkt i ovenstående, så må den se sådan ud indtil videre..

                Gryte
                Desler - Kep - Tingager - Joao
                Hvem? - JJT - Izu - Jønsson
                AK - Hvem?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Havde vi ikke også kun 7p efter 5 sidste sæson?
                  Men tænker at de efterfølgende 8-10 kampe bliver en anelse nemmere at få flere end sidste sæson
                  Jo, præcis...

                  Ja, der kommer lige FcM, SDR og BIF her på stribe, men ellers må der bestemt være mulighed for at gøre det bedre i den periode end sidste år...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jo, præcis...

                    Ja, der kommer lige FcM, SDR og BIF her på stribe, men ellers må der bestemt være mulighed for at gøre det bedre i den periode end sidste år...
                    Ja de bliver ikke nemme. Lugter af 1-3p. Kan ikke se os have kina mands chance mod BIF og FCM afhænger vel af hvordan de spiller op

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Heldigvis har de GuldGlen som træner, han er trods alt lige en anelse mere uduelig og ensformig end vores træner. De har heller ikke en Plan B i Århus, men Glen har til gengæld en Plan C, som med garanti altid er en forfærdelig løsning for GF. Det kan komme os til gode, men alligevel sidder jeg med følelsen af at vi taber 1-0. Jeg glæder mig dog over at Izu er tilbage.

                      Hvilken startopstilling ønsker folk? Jeg er godt nok meget i tvivl.. Forsvaret og målmandsposten giver sig selv, men resten er jeg godt nok i tvivl om.. Desværre er Jønne garanteret en plads, så måske vi allerede kan sætte ham på, og det samme med AK, som har scoret tre kasser.

                      Er JBL og Ryan ude af truppen? Tverskov er i hvert fald.

                      Med udgangspunkt i ovenstående, så må den se sådan ud indtil videre..

                      Gryte
                      Desler - Kep - Tingager - Joao
                      Hvem? - JJT - Izu - Jønsson
                      AK - Hvem?
                      Jeg er heller ikke fan af Glen. Men han varierer da i det mindste mellem forskellige kombinationer alt afhængig af form, spillere til rådighed og modstandere..
                      Det kan man ikke sige om Kent

                      For mig er det kun et spørgsmål om Izu skubber Casper ud på kanten og Greve på bænken. Alle andre får genvalg.. Men gætter på samme start 11 som mod AaB

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg er heller ikke fan af Glen. Men han varierer da i det mindste mellem forskellige kombinationer alt afhængig af form, spillere til rådighed og modstandere..
                        Det kan man ikke sige om Kent

                        For mig er det kun et spørgsmål om Izu skubber Casper ud på kanten og Greve på bænken. Alle andre får genvalg.. Men gætter på samme start 11 som mod AaB
                        Gør Glen nu også det? De AGF'ere jeg kender laver sjældent andet end at bande over at Glen er så ekstremt stædig på at få hans 4-1-4-1 til at fungere.

                        Har vi forøvrigt ikke også prøvet os med en 3-5-2 i en periode under Kent?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Gør Glen nu også det? De AGF'ere jeg kender laver sjældent andet end at bande over at Glen er så ekstremt stædig på at få hans 4-1-4-1 til at fungere.

                          Har vi forøvrigt ikke også prøvet os med en 3-5-2 i en periode under Kent?
                          jeg kan da nævne op til flere kampe det sidste halve år hvor de stiller op i 4-4-2

                          Nævn mig 1 kamp i 2+ år under Kent hvor vi har spillet andet end 4-4-2?

                          Comment


                            #14
                            4-1-4-1 er bestemt Glens pejlemærke, og det er udelukkende det han går efter at skulle lykkes. Jeg mindes også et par kampe, hvor han stiller i 4-4-2, men jeg tror mere det har været af nød end den foretrukne spilformation. Glen kan godt variere med jævne mellemrum, men når hans alternativ er endnu værre end plan A, så det svært at tage seriøst. Jeg har ikke fidus til Glen, og priser mig lykkelig over at han i det mindste ikke træner os.

                            FmprOB; Hvorfor er du sikker på samme opstilling? Har du overværet træninger eller hørt noget? Det ville være det rene utopi at bænke Greve. - Casper, Joan, Greve og Jønsson. Det er for mig de fire som kan være på vippen.. Helenius starter næppe på bænken.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              jeg kan da nævne op til flere kampe det sidste halve år hvor de stiller op i 4-4-2

                              Nævn mig 1 kamp i 2+ år under Kent hvor vi har spillet andet end 4-4-2?
                              Vi stillede op i en 3-5-2 et par gange sidste efterår og faktisk også i den sidste kamp mod Randers.

                              Men som jeg efterhånden har nævnt nogle gange, så er talkombinationen jo nærmest kun på et stykke papir for os. Det bliver næsten det samme spil med de typer, vi har. Vi forsvarer feks i 4-4-2, men angriber mere i en 3-5-2 (hvor Izunna går langt ned og skubber backerne højt op).

                              Comment

                              Working...
                              X