Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    jeg kan da nævne op til flere kampe det sidste halve år hvor de stiller op i 4-4-2

    Nævn mig 1 kamp i 2+ år under Kent hvor vi har spillet andet end 4-4-2?
    Vi er stillet op med en tre-back-kæde flere gange under Kent, fx her:

    http://www.bold.dk/fodbold/kamp/ob-v...land/12786218/
    http://www.bold.dk/fodbold/kamp/soen...s-ob/12786225/
    http://www.bold.dk/fodbold/kamp/broe...s-ob/12786226/

    Derudover kan man argumentere for at når Edmundsson har spillet angriber, har vi nærmere spillet en 4-4-1-1 end en 4-4-2, men det er i det små.

    Det er forøvrigt lidt vildt, at du tilsyneladende har bedre styr på AGF's formationer end på OBs - måske objektiviteten nogle gange ryger lidt, hvis man har set sig sur på noget eller nogen...?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Vi er stillet op med en tre-back-kæde flere gange under Kent, fx her:

      http://www.bold.dk/fodbold/kamp/ob-v...land/12786218/
      http://www.bold.dk/fodbold/kamp/soen...s-ob/12786225/
      http://www.bold.dk/fodbold/kamp/broe...s-ob/12786226/

      Derudover kan man argumentere for at når Edmundsson har spillet angriber, har vi nærmere spillet en 4-4-1-1 end en 4-4-2, men det er i det små.

      Det er forøvrigt lidt vildt, at du tilsyneladende har bedre styr på AGF's formationer end på OBs - måske objektiviteten nogle gange ryger lidt, hvis man har set sig sur på noget eller nogen...?
      Ja okay. Det kan jeg så ikke mindes vi har gjort før. Men du har jo beviserne iorden. Ved ikke lige hvorfor jeg kan huske det med GF's opstillinger men det kunne jeg. Jeg ser generelt en del superliga kampe

      Den sidste kommentar gider jeg ikke engang at svare på

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Vi stillede op i en 3-5-2 et par gange sidste efterår og faktisk også i den sidste kamp mod Randers.

        Men som jeg efterhånden har nævnt nogle gange, så er talkombinationen jo nærmest kun på et stykke papir for os. Det bliver næsten det samme spil med de typer, vi har. Vi forsvarer feks i 4-4-2, men angriber mere i en 3-5-2 (hvor Izunna går langt ned og skubber backerne højt op).
        Den sidste kamp mod Randers så jeg kun med et halvt øje. Mener jeg var ude med gutterne den dag på pub..

        Comment


          #19
          Capser Nielsen og KEP er livet kl. 12:15 på facebook, hvis nogen skulle have lyst til at stille de to herrer spørgsmål.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Capser Nielsen og KEP er livet kl. 12:15 på facebook, hvis nogen skulle have lyst til at stille de to herrer spørgsmål.
            Nu er jeg ikke selv facebook bruger men hvis nogen gad at spørge Casper om hvilken position han selv helst vil spille og om han nu skal betragtes som central midtbane spiller i OB ville jeg blive glad..

            Syntes det er utroligt at ingen spurgte Tingager i sidste uge hvordan det gik med eventuelle kontraktforhandlinger

            Comment


              #21
              Der var ingen folk online. Jeg synes også det var det mest oplagt spørgsmål fra fans, men ja.. Det skete jo så ikke 😊

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Tja, det kan godt vise sig at være en god ting. Duncan er god til at score mod os, men samtidig har Junker, som efter min mening er deres klart bedste angriber, været bænket - Jeg kender også en del GF fans som er meget uforstående overfor at Junker har været placeret på bænken. Men det må betyde at han starter inde imod os. - Det kan godt være kampen, hvor Junker vil bevise at han altså fortjener den startplads.

                Uanset hvad, så taber vi 100% - GF er i krise, og vi sætter ALTID kriseramte hold i gang. Hver gang siger jeg til mig selv "Slap nu af, så slemt er det heller ikke mht. Vores igangsætning af kriseramte klubber". Men jo, det er det! Uden at have statistik på det, så må det være 9 ud af 10 kampe, hvor vi taber eller en sjælden gang får uafgjort. Det er virkelig den følelse jeg sidder med.

                Derudover har vi jo bare ikke spillet godt overhovedet. Den her kamp taber vi.
                Tjek sidste sæson, hvor vi mødte AGF, der var de i krise begge gange, og vi vandt begge :D
                Men sæsonen er ny, og jeg ville jo nok holde igen med "krise" og "succes". Vi har i hvert fald rigeligt at gøre med at få vores eget spil til at fungere.

                Udover det, så er start-11 ikke givet.

                Hvem skal spille backerne, hvis Ryan er klar igen?

                Hvem skal spille kanterne? Joan er klar, Jönsson sejler. Izunna er klar igen og skal Casper Nielsen så bænkes?

                Hvem skal spille i Angrebet AKJ, Festersen, Joan eller Helenius?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Tja, det kan godt vise sig at være en god ting. Duncan er god til at score mod os, men samtidig har Junker, som efter min mening er deres klart bedste angriber, været bænket - Jeg kender også en del GF fans som er meget uforstående overfor at Junker har været placeret på bænken. Men det må betyde at han starter inde imod os. - Det kan godt være kampen, hvor Junker vil bevise at han altså fortjener den startplads.

                  Uanset hvad, så taber vi 100% - GF er i krise, og vi sætter ALTID kriseramte hold i gang. Hver gang siger jeg til mig selv "Slap nu af, så slemt er det heller ikke mht. Vores igangsætning af kriseramte klubber". Men jo, det er det! Uden at have statistik på det, så må det være 9 ud af 10 kampe, hvor vi taber eller en sjælden gang får uafgjort. Det er virkelig den følelse jeg sidder med.

                  Derudover har vi jo bare ikke spillet godt overhovedet. Den her kamp taber vi.
                  Vi satte ikke AaB i gang her i søndags.

                  I sidste sæson spillede vi mod AaB og Randers i de første kampe, begge hold i krise - dem satte vi heller ikke i gang, men vandt stort.

                  AGF var i kæmpe krise (ligesom vi var) da vi mødte dem sidste efterår. Det var mere eller mindre den eneste kamp vi vandt i 11 kampe. Det er lidt en myte, at vi skulle være specielt gode til at sætte kriseramte hold i gang, men det er klart at når vi taber flere kampe end vi vinder (som det har været tilfældet nogle år efterhånden), så taber vi også nogle gange til hold der ikke vinder så tit.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Umiddelbart en stor fordel for os gætter jeg på

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...aa-kort-pause/
                    Ikke hvis Junker spiller som da han kom ind ...
                    Men Glen vil gerne losse langt og det passer Bundu og Junker bestemt ikke til.

                    AGF er faktisk i hård konkurrence med Horsens om at være grimmest spillende, især når man ser på deres trup.
                    Konceptet er : Vær klar, giv alt hvad du har og los den langt ... stort set.

                    OB bør have en god chance hvis de kan få bolden ned på jorden ... AGF kommer helt sikkert frem.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Tja, det kan godt vise sig at være en god ting. Duncan er god til at score mod os, men samtidig har Junker, som efter min mening er deres klart bedste angriber, været bænket - Jeg kender også en del GF fans som er meget uforstående overfor at Junker har været placeret på bænken. Men det må betyde at han starter inde imod os. - Det kan godt være kampen, hvor Junker vil bevise at han altså fortjener den startplads.

                      Uanset hvad, så taber vi 100% - GF er i krise, og vi sætter ALTID kriseramte hold i gang. Hver gang siger jeg til mig selv "Slap nu af, så slemt er det heller ikke mht. Vores igangsætning af kriseramte klubber". Men jo, det er det! Uden at have statistik på det, så må det være 9 ud af 10 kampe, hvor vi taber eller en sjælden gang får uafgjort. Det er virkelig den følelse jeg sidder med.

                      Derudover har vi jo bare ikke spillet godt overhovedet. Den her kamp taber vi.
                      Den der med at OB skulle have en speciel evne til at tabe til kriseramte hold, ser jeg som en skrøne ... det sker ofte, fordi OB taber ofte ... ganske enkelt :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #26
                        Selvfølgelig satte vi AaB i gang med en uafgjort på udebane samtidig med at de holdt nullet!!
                        - og vi sætter også AGF i gang på søndag - desværre...

                        Startelleveren er ikke sulten - og bænken er til grin !!
                        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                        JM Barometer 1
                        2 3 4 5 6 7 8 9 10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg sidder med fornemmelsen igen at det lugter af kryds. Havde det samme mod AaB..
                          Men som målscorer og opspilsstation er Junker ikke i nærheden af Duncan. Nu skal de spille bolden op og det vil kunne give nogle kontraer..

                          Jeg tænker 1-1
                          Der er den forskel på AGF og AAB-kampen, at vi spiller i Århus, og at AGF SKAL frem på banen og levere en brændindsats, hvor AaB stod solidt plantet med mange folk tilbage. Med AGF's mangelfulde spil baglæns er det den perfekte modstander for os, der har svært ved at dirke hold op i det etablerede spil.

                          Det afgørende bliver om vi kan holde dem fra scoring i deres første pres og på dødbolde. Kan vi ikke det, kan vi godt tabe. Kan vi til gengæld score på en kontra, som jeg forventer, kan vi hurtigt vinde 3-0 også.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Den der med at OB skulle have en speciel evne til at tabe til kriseramte hold, ser jeg som en skrøne ... det sker ofte, fordi OB taber ofte ... ganske enkelt :).
                            Præcis. Desuden kræver det vel også at det hold vi sætter "igang" skal sættes igang, som i at vinde ihvertfald den næste kamp også, måske endda de to efterfølgende, og deres kurve skal vel stige. Kan ikke huske hvornår det sidst er sket. Men skrønen lever. Hvilket den gør i alle klubber, minus FCK.

                            Comment


                              #29
                              wouww!! Vi er jo udvalgte til at være søndagens højdepunktskamp og fået sendefladetid på 3+, og det uden FCK, Bif, eller FCM som modstander?? Hvad pokker sker der??? Er verden ved at gå af lave?

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                wouww!! Vi er jo udvalgte til at være søndagens højdepunktskamp og fået sendefladetid på 3+, og det uden FCK, Bif, eller FCM som modstander?? Hvad pokker sker der??? Er verden ved at gå af lave?
                                Husker det ikke præcist, men mener der er et par kampe pr. sæson hvor 3+ ikke har første pick.

                                Comment

                                Working...
                                X