Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AGF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlægBliver spændende at se hvem der først får rødt af de 2 :)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægjo men når jeg kigger på tabellen, bonger sidste år ret meget ud, hvor FCK klarede sig godt, prøv at kigge på årene før.
De ligger højt fordi nogen klarede sig godt ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSådan er det jo, det gælder for alle nationer :).
De ligger højt fordi nogen klarede sig godt ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægRJL er stadig ude, og JBL er stadig ikke klar. Er der nogen i Forum, som har en opdateret status på de 2?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægRJL er stadig ude, og JBL er stadig ikke klar. Er der nogen i Forum, som har en opdateret status på de 2?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægRyan vidste man devsærre godt var en chance at tage. Hans potentiale har vi jo set i Esbjerg, og var skader ikke kommet på tværs, så havde vi aldrig haft chancen for at hente ham. Med Desler på HB er vi jo også godt kørende, så umiddelbart er det bare ærgerligt og håber at han kan bevare gejsten og komme igen, men det er naturligvis mere og mere usikkert, om det sker. Barrett er jeg også mere nysgerrig på. Perreira er bare ikke backen til Kents spillestil, og det har godt nok været tydeligt indtil videre. Håber snart Barrett er klar, han er hårdt savnet.
Jeg må ærligt erkende, at jeg frygter kampen i morgen. Vi møder et hold, som er langt stærkere end os rent fysisk. Havde vi så bare haft kvaliteterne til, at kunne spille rundt om presset, men i den indledende del af sæsonen, har vores spil været langsomt og til tider kedeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlægSpørgsmålet er vel også om Barrett er en back efter Kent Nielsens hoved. Han mangler lidt fart, men er god med bold og går fint med i spillet. Synes dog det er ærgerligt, at vi ikke meldte os ind i kampen om Kevin Conboy, da han kunne have forstærket den venstre back markant.
Jeg må ærligt erkende, at jeg frygter kampen i morgen. Vi møder et hold, som er langt stærkere end os rent fysisk. Havde vi så bare haft kvaliteterne til, at kunne spille rundt om presset, men i den indledende del af sæsonen, har vores spil været langsomt og til tider kedeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMarkant ligefrem. Det er godt nok en noget bombastisk udmelding. Hvor meget har du set Conboy spille de sidste 4-5 år?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlægJeg har faktisk set ret meget Hollandsk fodbold og deriblandt en del kampe med Conboy. Hvis du holder det op mod de to alternativer vi har, så mener jeg det er en markant forstærkning.
Comment
-
til gengæld er vi sammen med FCK det hold der har lukket færrest mål ind so far.. Det gøres ikke kun ved et stærkt centerforsvar, men skal beskyttes af ditto backsene. Vi så Barret et par gange i foråret som bambi på glat is, så i bund og grund drejer det sig om hvilken af de to(Perreira Barret), der foretrækkes i nuværende situation. Barret er klart stærkest af de to offensivt, hvor imod Perreira er klart stærkest defensivt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægtil gengæld er vi sammen med FCK det hold der har lukket færrest mål ind so far.. Det gøres ikke kun ved et stærkt centerforsvar, men skal beskyttes af ditto backsene. Vi så Barret et par gange i foråret som bambi på glat is, så i bund og grund drejer det sig om hvilken af de to(Perreira Barret), der foretrækkes i nuværende situation. Barret er klart stærkest af de to offensivt, hvor imod Perreira er klart stærkest defensivt
dog også sige vi har stået overfor taknemmelig modstand i de kampe vi har holdt nullet. Lige før jeg vil sige, at jeg var blevet skuffet hvis vi ikke havde gjort det. Lad os se når vi bliver testet, vi sejlede jo mod FCN som åbenbart er gode i år. Vi får et lille prej i morgen, selvom det er et sølle GF hold vi møder. Og så den store test mod Brøndby.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægVil
dog også sige vi har stået overfor taknemmelig modstand i de kampe vi har holdt nullet. Lige før jeg vil sige, at jeg var blevet skuffet hvis vi ikke havde gjort det. Lad os se når vi bliver testet, vi sejlede jo mod FCN som åbenbart er gode i år. Vi får et lille prej i morgen, selvom det er et sølle GF hold vi møder. Og så den store test mod Brøndby.
FCK får lidt heldigt reddet en uafgjort hjem mod formstærke AC Horsens, som endda kun bliver stærkere når Bjarke Jacobsen får vænnet sig til SL, og især Hallur Hansson returnerer fra skade.. Tilfreds med modstandere vi har mødt til nu, eller hvad? Vi har mødt begge førerhold, så drop det pjat..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægFCK får lidt heldigt reddet en uafgjort hjem mod formstærke AC Horsens, som endda kun bliver stærkere når Bjarke Jacobsen får vænnet sig til SL, og især Hallur Hansson returnerer fra skade.. Tilfreds med modstandere vi har mødt til nu, eller hvad? Vi har mødt begge førerhold, så drop det pjat..
Comment
Comment