Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 6/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og hvornår har vi sidst vundet 3 i træk??? Syntes den lugter af et X
    Marts 2016.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
      Marts 2016.
      Hmmm. Det mindes jeg altså ikke. Mener ikke vi vandt 3 i træk den sæson

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hmmm. Det mindes jeg altså ikke. Mener ikke vi vandt 3 i træk den sæson
        Godt, man ikke behøver konsultere sin hullede erindring (her taler jeg om min egen!), når man kan slå det efter på et par minutter :-)

        http://www.superstats.dk/hold/sason?...ar=2015%2F2016

        1-0 over AaB i Aalborg.
        3-1 over FCN i Odense.
        2-0 over Hobro i Hobro.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlæg
          Godt, man ikke behøver konsultere sin hullede erindring (her taler jeg om min egen!), når man kan slå det efter på et par minutter :-)

          http://www.superstats.dk/hold/sason?...ar=2015%2F2016

          1-0 over AaB i Aalborg.
          3-1 over FCN i Odense.
          2-0 over Hobro i Hobro.
          Du har sgu ret!! Det føles altså som længere tid siden...
          Det kan åbenbart godt lade sig gøre :)

          Comment


            #20
            Der er større chance for at vi henter en spiller inden kampen på søndag end at Jönsson starter på bænken.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
              Mindre detalje, men jeg tror, at både Kent og de to spillere selv vil foretrække Joan på højrekant og Greve på venstre.
              Fuldstændig enig:), og en drømmeopstilling på nær at jeg hellere så en angrebskonstellation med Fester og AK.. AK er godt på vej nu, endelig! Og Fester var den af de to der var bedst spillende i forrige sæson. Hvis de to kunne finde bare noget der ligner formen fra 15/16 sæsonen, og med Greve og Joan som indadsøgende kanter, og Thomasen som spilfordeler, så ville det blive eventyrligt. Det eneste man kunne ønske sig mere, og intet ondt sagt om Izunna eller Casper Nielsen, så var det en mere mælsk type for at holde dampen kørende.. En indpisker ville nogen kalde det, tja tjo, i hvert fald en som vejrede når vi forfalder til ikke at spille direkte nok, når vi går for meget ned i tempo, og ikke mindst når de som skal levere det ekstraordinære, ikke tager ansvar! Jeg tror at Greve og Joan ville kunne komplimentere hinanden langt bedre når der søges ind i banen. I det snævre kombiantionspil, dybdeløb, krydsløb osv..

              Comment


                #22
                Izunna var en af de bedste - indtil han fik en hjerneblødning. Netop meget aggressiv. Jeg ser fremtid i Izunna på defensiv midt

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Izunna var en af de bedste - indtil han fik en hjerneblødning. Netop meget aggressiv. Jeg ser fremtid i Izunna på defensiv midt
                  Enig. Han behøver ikke skabe spillet, han skal bare have fat i bolden og så hurtigt videre med kuglen til en back eller en en af vores kreative spillere. Han bliver forhåbentligt bedre til det sidste, for ofte går det lige lidt for langsomt eller bliver en smule sjusket når han skal aflevere.

                  Comment


                    #24
                    Synes også at Izunna er god, men vi er i underskud af en mælsk type, der kan hive de andre op, når spillet forfalder i intensitet og fart. Jønsson kommer ikke til at udfylde den rolle. Joan heller ikke, færøsk understatement. Helenius heller ikke( meget lig Jønsson på det parameter). AK? nej.. Thomasen måske engang i fremtiden, men ikke her og nu. Festersen og Casper Nielsen mine bedste bud, men rigtig slagkraftig type har vi ikke på det parameter..

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      Synes også at Izunna er god, men vi er i underskud af en mælsk type, der kan hive de andre op, når spillet forfalder i intensitet og fart. Jønsson kommer ikke til at udfylde den rolle. Joan heller ikke, færøsk understatement. Helenius heller ikke( meget lig Jønsson på det parameter). AK? nej.. Thomasen måske engang i fremtiden, men ikke her og nu. Festersen og Casper Nielsen mine bedste bud, men rigtig slagkraftig type har vi ikke på det parameter..
                      Som vi andre nævner gang på gang. Vi har ingen generaler og ledere på holdet.. Kun en sjakbajs i forsvaret

                      Comment


                        #26
                        sjakbajs:) good one..

                        Comment


                          #27
                          Jeg tror vi starter sådan her, alt efter skaders omfang
                          Gyte
                          Ryan KEP Tingager Desler
                          Joan Tverskov Casper Jønne
                          AK Helenius

                          Mit håb
                          Gyte
                          Ryan KEP Tingager Desler
                          Greve Tverskov JJT Casper
                          AK Joan

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Jeg tror vi starter sådan her, alt efter skaders omfang
                            Gyte
                            Ryan KEP Tingager Desler
                            Joan Tverskov Casper Jønne
                            AK Helenius

                            Mit håb
                            Gyte
                            Ryan KEP Tingager Desler
                            Greve Tverskov JJT Casper
                            AK Joan
                            Kan godt tilslutte mig begge opstillinger, omend jeg foretrækker den sidste:) Desuden foretrækker jeg egentlig Jønsson fremfor KEP, plus at jeg synes at det kun i nødstilfælde bør hedde Tverskov på midten (lad nu være Kent med at fucke rundt med den mand og lad spille i centerforsvaret fast sammen med Tingager) Desuden sidder man efterhånden nærmest hver og bider negle om hvorvidt KEP får en udvisning før vi runder de 90 min. Med modifikationer fra din sidste bliver det så med tilgængelige materiel, denne:

                            Gryte
                            Ryan, Tverskov, Tingager, Desler
                            Greve, Casper, JJT, Jønsson
                            AK, Joan

                            Comment


                              #29
                              og i tilfælde af at Barret er klar, så kunne jeg rigtig godt tænke mig denne, hvor Jønsson også ryger på bænken:

                              Gryte
                              Ryan, Tverskov, Tingager, Barret
                              Desler, Casper, JJT, Greve
                              AK, Joan

                              Comment


                                #30
                                men med tilgangen af Helenius, så satser Kent garanteret på at spille Joan som kant igen..

                                Comment

                                Working...
                                X