Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-AaB 6/8
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHmmm. Det mindes jeg altså ikke. Mener ikke vi vandt 3 i træk den sæson
http://www.superstats.dk/hold/sason?...ar=2015%2F2016
1-0 over AaB i Aalborg.
3-1 over FCN i Odense.
2-0 over Hobro i Hobro.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af BonoVox Se indlægGodt, man ikke behøver konsultere sin hullede erindring (her taler jeg om min egen!), når man kan slå det efter på et par minutter :-)
http://www.superstats.dk/hold/sason?...ar=2015%2F2016
1-0 over AaB i Aalborg.
3-1 over FCN i Odense.
2-0 over Hobro i Hobro.
Det kan åbenbart godt lade sig gøre :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægMindre detalje, men jeg tror, at både Kent og de to spillere selv vil foretrække Joan på højrekant og Greve på venstre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægIzunna var en af de bedste - indtil han fik en hjerneblødning. Netop meget aggressiv. Jeg ser fremtid i Izunna på defensiv midt
Comment
-
Synes også at Izunna er god, men vi er i underskud af en mælsk type, der kan hive de andre op, når spillet forfalder i intensitet og fart. Jønsson kommer ikke til at udfylde den rolle. Joan heller ikke, færøsk understatement. Helenius heller ikke( meget lig Jønsson på det parameter). AK? nej.. Thomasen måske engang i fremtiden, men ikke her og nu. Festersen og Casper Nielsen mine bedste bud, men rigtig slagkraftig type har vi ikke på det parameter..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægSynes også at Izunna er god, men vi er i underskud af en mælsk type, der kan hive de andre op, når spillet forfalder i intensitet og fart. Jønsson kommer ikke til at udfylde den rolle. Joan heller ikke, færøsk understatement. Helenius heller ikke( meget lig Jønsson på det parameter). AK? nej.. Thomasen måske engang i fremtiden, men ikke her og nu. Festersen og Casper Nielsen mine bedste bud, men rigtig slagkraftig type har vi ikke på det parameter..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægJeg tror vi starter sådan her, alt efter skaders omfang
Gyte
Ryan KEP Tingager Desler
Joan Tverskov Casper Jønne
AK Helenius
Mit håb
Gyte
Ryan KEP Tingager Desler
Greve Tverskov JJT Casper
AK Joan
Gryte
Ryan, Tverskov, Tingager, Desler
Greve, Casper, JJT, Jønsson