Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 6/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    http://debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=16469
    Lidt tanker fra modstanderens fans. Det er vist et opgør der som alle andre i superligaen, der kan gå begge veje.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      http://debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=16469
      Lidt tanker fra modstanderens fans. Det er vist et opgør der som alle andre i superligaen, der kan gå begge veje.
      Sgu meget sjov læsning. Mange af dem lyder som os, bare med omvendt fortegn.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Sgu meget sjov læsning. Mange af dem lyder som os, bare med omvendt fortegn.

        MvT
        Lige præcis det prøvede jeg at pointere tidligere på sommeren. Jeg fik klø for at komme til at sige at mange andre klubbers fans ville ønske de havde vores trup frem for deres 😂. Nævnte netop AaB og SjE, hvor jeg har nogle kammerater fra begge klubber. De ville gerne have mellem 7 og 9 spillere fra vores startopstilling, frem for dem de selv havde. Så de var helt rystet da jeg fortalte at der var utilfredshed med truppen her på forummet. Ja de var nærmest forarget over hvordan vi kunne tillade os det. Tror Randers fans har det lidt derhen af også, med alt det de har solgt ud. At vi i OB så ikke har præsteret på banen i mange år efterhånden er nok der får det til at føles endnu være, fra OB fans side. For i den bredde danske fodboldbefolkning er OB's trup ikke så ringe endda, jeg kender som sagt flere fra andre klubber der er misundelige. At spillet på banen så ikke er godt, er noget andet. :)

        Comment


          #34
          Jeg tror, at det bliver en vild og fysisk kamp. Rasmus Würtz og Risgaard vil i hvertfald gøre deres for at AaB ikke taber. Er vi klar til at matche det der kommer? Fuld power og masser af skuldre der vil være fysiske. Ikke nogle hjernedøde kort - kun på råt og fysisk spil. Det er nu vi vil se mænd på banen i Odense.

          Greve SKAL spille. Han er den eneste, der bryder ud af det statiske spil og gør noget uventet.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg tror, at det bliver en vild og fysisk kamp. Rasmus Würtz og Risgaard vil i hvertfald gøre deres for at AaB ikke taber. Er vi klar til at matche det der kommer? Fuld power og masser af skuldre der vil være fysiske. Ikke nogle hjernedøde kort - kun på råt og fysisk spil. Det er nu vi vil se mænd på banen i Odense.

            Greve SKAL spille. Han er den eneste, der bryder ud af det statiske spil og gør noget uventet.
            Eneste ligefrem er vel store ord..? Mener nu at Joan er bedste garant for individualisme i den retning, og det har da også præget de første par kampe at han ikke er på 100%.. Dog fine ting han fik gjort i seneste indhop samt reserveholdskamp.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Sgu meget sjov læsning. Mange af dem lyder som os, bare med omvendt fortegn.

              MvT
              Der bliver skrevet meget vrøvl om vores hold - det må man give dem :)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Der bliver skrevet meget vrøvl om vores hold - det må man give dem :)
                Også det, ja. Bare de tuder mere end os efter weekenden, så er jeg er tilfreds. Men er sgu ikke specielt tryg ved den kamp. Er nervøs for at vi bliver splittet ad på midtbanen.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #38
                  Helenius

                  http://www.ob.dk/artikel/helenius-vi...ommer-med.aspx

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Lige præcis det prøvede jeg at pointere tidligere på sommeren. Jeg fik klø for at komme til at sige at mange andre klubbers fans ville ønske de havde vores trup frem for deres . Nævnte netop AaB og SjE, hvor jeg har nogle kammerater fra begge klubber. De ville gerne have mellem 7 og 9 spillere fra vores startopstilling, frem for dem de selv havde. Så de var helt rystet da jeg fortalte at der var utilfredshed med truppen her på forummet. Ja de var nærmest forarget over hvordan vi kunne tillade os det. Tror Randers fans har det lidt derhen af også, med alt det de har solgt ud. At vi i OB så ikke har præsteret på banen i mange år efterhånden er nok der får det til at føles endnu være, fra OB fans side. For i den bredde danske fodboldbefolkning er OB's trup ikke så ringe endda, jeg kender som sagt flere fra andre klubber der er misundelige. At spillet på banen så ikke er godt, er noget andet. :)
                    Det er skørt nok. Men ja, græsset er vel altid grønnere..

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Lige præcis det prøvede jeg at pointere tidligere på sommeren. Jeg fik klø for at komme til at sige at mange andre klubbers fans ville ønske de havde vores trup frem for deres . Nævnte netop AaB og SjE, hvor jeg har nogle kammerater fra begge klubber. De ville gerne have mellem 7 og 9 spillere fra vores startopstilling, frem for dem de selv havde. Så de var helt rystet da jeg fortalte at der var utilfredshed med truppen her på forummet. Ja de var nærmest forarget over hvordan vi kunne tillade os det. Tror Randers fans har det lidt derhen af også, med alt det de har solgt ud. At vi i OB så ikke har præsteret på banen i mange år efterhånden er nok der får det til at føles endnu være, fra OB fans side. For i den bredde danske fodboldbefolkning er OB's trup ikke så ringe endda, jeg kender som sagt flere fra andre klubber der er misundelige. At spillet på banen så ikke er godt, er noget andet. :)
                      Hvis fans af FCK, FCM og Brøndby havde samme holdning, så kunne vi snakke om det. At fans af alle de andre klubber, misunder nogle af de spillere vi har i vores trup, gør den ikke nødvendigvis stærk. Jeg kan også finde spillere i stort set samtlige trupper jeg meget gerne så i OB. Andre fans ser heller ikke alle vores kampe, og kan ikke se hvordan spillet ikke rigtig flyder ordentligt, og konceptet ser tyndt og slidt ud allerede. De kan ikke se at Jönsson er usynlig og livsfarlig i hver anden kamp. Men de kan se alle hans gode kampe blæst ud i onside. Jeg er helt enig med dem i, at vi har gode spillere i truppen. Jeg syntes også vi er tættere på 11 end på 5. Men der mangler stadig kvalitet, hvis vi skal op og være med længere fremme end sidste år, og hvis de tre store holds fans, skal misunde 4-5 spillere fra vores hold.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        Lige præcis det prøvede jeg at pointere tidligere på sommeren. Jeg fik klø for at komme til at sige at mange andre klubbers fans ville ønske de havde vores trup frem for deres . Nævnte netop AaB og SjE, hvor jeg har nogle kammerater fra begge klubber. De ville gerne have mellem 7 og 9 spillere fra vores startopstilling, frem for dem de selv havde. Så de var helt rystet da jeg fortalte at der var utilfredshed med truppen her på forummet. Ja de var nærmest forarget over hvordan vi kunne tillade os det. Tror Randers fans har det lidt derhen af også, med alt det de har solgt ud. At vi i OB så ikke har præsteret på banen i mange år efterhånden er nok der får det til at føles endnu være, fra OB fans side. For i den bredde danske fodboldbefolkning er OB's trup ikke så ringe endda, jeg kender som sagt flere fra andre klubber der er misundelige. At spillet på banen så ikke er godt, er noget andet. :)
                        En meget stor del af utilfredsheden skyldes altså ikke navnene - men typerne - kontra spillestil, kontra hvor de er henne i deres karriere - kontra hvordan de fungerer sammen - kontra bredden - kontra hvad vi har set fra de selvsamme navne over en hel sæson - kontra resultaterne.

                        Så selv om der sikkert er mange, der PÅ PAPIRET gerne ville have vores spillere, så er det meget mere kompliceret end bare "Vi har 4 spillere i truppen, der blev danske mestre med AaB"

                        Så lad dem være misundelige - jeg er misundelig på deres kultur og sammenhængskraft, som på "mystisk" vis har sørget for at der har været mindst en 7 klubber, der de sidste 5 år er sluttet over os - inklusiv den forrige - uanset hvor "gode" navnene så har set ud.

                        De har ikke "lidt" før de har set Rasmus Jönsson smide 3 bolde til modstandere på farlige positioner eller se AK trisse mut og humørforladt rundt, eller set KEP brokke sig til rødt 2 gange på en sæson.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Kan godt tilslutte mig begge opstillinger, omend jeg foretrækker den sidste:) Desuden foretrækker jeg egentlig Jønsson fremfor KEP, plus at jeg synes at det kun i nødstilfælde bør hedde Tverskov på midten (lad nu være Kent med at fucke rundt med den mand og lad spille i centerforsvaret fast sammen med Tingager) Desuden sidder man efterhånden nærmest hver og bider negle om hvorvidt KEP får en udvisning før vi runder de 90 min. Med modifikationer fra din sidste bliver det så med tilgængelige materiel, denne:

                          Gryte
                          Ryan, Tverskov, Tingager, Desler
                          Greve, Casper, JJT, Jønsson
                          AK, Joan
                          Jeg er helt enig omkring din opstilling men hvis Tverskov ikke er 100% klar er jeg ok tryg ved KEP i forsvaret, jeg mener heller ikke tanken om Tverskov som defensiv midt er helt ude i hampen. Men med udgangspunkt i den opstilling synes jeg det mest interessante er vores centrale midtbane, hvor jeg ligesom dig håber vi starter med både Casper og JJ på den centrale midt og så håber jeg Joan starter i stedet for Helenius da Joan vil kunne ligge som vores forreste midtbanespiller bag AK (Joan og Jönsson kan evt skiftes til at ligge centralt og på kanten). Derved kan både Casper og JJ supplere hinanden defensivt hvor AaB nok kommer med mange stærke midtbanespillere i en 3-5-2. Så kan Helenius komme ind med friske ben og straffe et træt AaB-forsvar midt i anden halvleg.
                          Gryte
                          Ryan - Tverskov - Tingager - Desler
                          Greve - Casper N. - Joan - JJ - Jönsson
                          AK

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Jeg er helt enig omkring din opstilling men hvis Tverskov ikke er 100% klar er jeg ok tryg ved KEP i forsvaret, jeg mener heller ikke tanken om Tverskov som defensiv midt er helt ude i hampen. Men med udgangspunkt i den opstilling synes jeg det mest interessante er vores centrale midtbane, hvor jeg ligesom dig håber vi starter med både Casper og JJ på den centrale midt og så håber jeg Joan starter i stedet for Helenius da Joan vil kunne ligge som vores forreste midtbanespiller bag AK (Joan og Jönsson kan evt skiftes til at ligge centralt og på kanten). Derved kan både Casper og JJ supplere hinanden defensivt hvor AaB nok kommer med mange stærke midtbanespillere i en 3-5-2. Så kan Helenius komme ind med friske ben og straffe et træt AaB-forsvar midt i anden halvleg.
                            Gryte
                            Ryan - Tverskov - Tingager - Desler
                            Greve - Casper N. - Joan - JJ - Jönsson
                            AK
                            Tverskov spiller ikke, han stod og kiggede, på det sidste stykke tid af træningen ...
                            Eller jeg vil anse det som meget usandsynligt.
                            Desuden tyder det på, hvis jeg skal tro mit vidne, selv kom jeg ret sent, at Greve starter ude.
                            Jønsson og Edmundsson på kanterne og Casper N og Thomasen på midten.
                            Det er dog andenhånds, så det er med et vist forbehold.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Tverskov spiller ikke, han stod og kiggede, på det sidste stykke tid af træningen ...
                              Eller jeg vil anse det som meget usandsynligt.
                              Desuden tyder det på, hvis jeg skal tro mit vidne, selv kom jeg ret sent, at Greve starter ude.
                              Jønsson og Edmundsson på kanterne og Casper N og Thomasen på midten.
                              Det er dog andenhånds, så det er med et vist forbehold.
                              Ok, det bliver spændende at se men lyder også meget sandsynligt det du nævner. Ærgerligt med Tverskov men det vigtigste er at han ikke forværre sin skade. Joan skal spille og jeg synes faktisk ikke Greve var så god mod Horsens. Men Helenius skal til at vise noget mere men det kan han og AK jo så passende gøre mod deres tidligere klub.
                              Spændende med Casper og JJ på midten.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Ok, det bliver spændende at se men lyder også meget sandsynligt det du nævner. Ærgerligt med Tverskov men det vigtigste er at han ikke forværre sin skade. Joan skal spille og jeg synes faktisk ikke Greve var så god mod Horsens. Men Helenius skal til at vise noget mere men det kan han og AK jo så passende gøre mod deres tidligere klub.
                                Spændende med Casper og JJ på midten.
                                Ryan Johnson også ude ...
                                Så ham også sige noget til Kent lige efter træningen, studsede over det men kunne desværre ikke høre det.
                                Hver gang Ryan erklæres ikke skadet ... er han skadet :D.
                                Ved ikke om der forsøges med et 3-mandsforsvar, synes jeg så det afprøvet tidligere på ugen, men det var MED Ryan.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X