Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 6/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AaB 6/8

    Vigtig sejr idag selvom spillet igen ikke var godt.. Vi står godt i defensiven men offensivt var det ikke godt idag.. Dejligt at se en bænk ændre kampen som indskiftningen af Joan og JJ gjorde. Skal nok blive et brag mod AaB

    Grytebust
    Des KEP Ting Joao
    Joan JJ Casper Jønne
    AK Helenius

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vigtig sejr idag selvom spillet igen ikke var godt.. Vi står godt i defensiven men offensivt var det ikke godt idag.. Dejligt at se en bænk ændre kampen som indskiftningen af Joan og JJ gjorde. Skal nok blive et brag mod AaB

    Grytebust
    Des KEP Ting Joao
    Joan JJ Casper Jønne
    AK Helenius
    Jeg håber lidt på en pause til Helenius og så Festersen fra start. Ellers er jeg enig med din opstilling, såfremt JBL eller Ryan ikke er klar. Pereira er forfærdelig.

    Jeg er lidt uenig i at offensiven ikke var god i dag. Synes vi spiller os frem til mange gode afslutningsmuligheder mod et kompakt hold. At vi ikke får den helt åbne trækker selvfølgelig ned, men godkendt stadigvæk i min bog.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
      Jeg håber lidt på en pause til Helenius og så Festersen fra start. Ellers er jeg enig med din opstilling, såfremt JBL eller Ryan ikke er klar. Pereira er forfærdelig.

      Jeg er lidt uenig i at offensiven ikke var god i dag. Synes vi spiller os frem til mange gode afslutningsmuligheder mod et kompakt hold. At vi ikke får den helt åbne trækker selvfølgelig ned, men godkendt stadigvæk i min bog.
      Hvis Helenius ikke skal spille vil jeg foretrække at Joan ryger på top og Greve tager kanten.. Så helst denne med dem der er tilrådighed. Spændende at se om Ryan er klar igen

      Gryte
      Des Tver Ting Joao
      Greve Casper JJ Joan
      AK Helenius

      Comment


        #4
        Jeg synes det vil være grænsende til uretfærdighed, hvis ikke Greve for lov at starte inde mod AaB. Vores bedste mand mod Helsingør og afgjort også en af vores bedste i dag, hvor han trods alt viste noget vilje og drive i perioder, og prøvede at tage noget spillemæssigt ansvar. Hvis Kent skal vise lidt retfærdighed, og prøve at fjerne fornemmelsen af, at han har et kæmpe bias over for nogle spillere, så sætter han Helenius og/eller Jönsson af.

        JJT er forhåbentlig klar til at starte, og hvis han er skal hen selvfølgelig ind centralt. Greve har alt andet end spillet sig af i de sidste to kampe, så selvfølgelig skal han have chancen og muligheden for lidt mere "kontinuitet" i holdet.

        Så har du potentielt Casper Nielsen i overskud, såfremt Welbeck overtager for Izunna. Hvis du gerne vil fastholde hans arbejdsraseri og vilje, så smid ham ud på venstrekanten, hvor han også kan komme i langt bedre skudpositioner med det gode spark han har fra distancen, som vi bliver ved med at høre om.

        Hvis Edmundsson er klar, skal han selvfølgelig spille fra start, og hvorfor ikke bruge ham på den angriber position, hvor han kan true med lidt fart og udfordringer, som vi ved gud ikke har meget af, og give os det lidt mere direkte udtryk oppe foran, som vi havde succes med i nogle kampe i foråret? Ved siden af ham skal AK selvfølgelig spille, og så må Helenius ud på bænken og vise hvad han kan som indskifter. Det er også helt rimeligt efter tre kampe, hvor han over en bred kam har spillet som en pose nødder. Det kan ikke passe, at vi skal presse folk der præsterer ud på bænken eller ud på positioner, hvor de ikke føler sig bedst tilpas, bare fordi at vi endnu en gang her kastet en stor lønpakke efter en spiller der partout bare skal lykkes.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Jeg synes det vil være grænsende til uretfærdighed, hvis ikke Greve for lov at starte inde mod AaB. Vores bedste mand mod Helsingør og afgjort også en af vores bedste i dag, hvor han trods alt viste noget vilje og drive i perioder, og prøvede at tage noget spillemæssigt ansvar. Hvis Kent skal vise lidt retfærdighed, og prøve at fjerne fornemmelsen af, at han har et kæmpe bias over for nogle spillere, så sætter han Helenius og/eller Jönsson af.

          JJT er forhåbentlig klar til at starte, og hvis han er skal hen selvfølgelig ind centralt. Greve har alt andet end spillet sig af i de sidste to kampe, så selvfølgelig skal han have chancen og muligheden for lidt mere "kontinuitet" i holdet.

          Så har du potentielt Casper Nielsen i overskud, såfremt Welbeck overtager for Izunna. Hvis du gerne vil fastholde hans arbejdsraseri og vilje, så smid ham ud på venstrekanten, hvor han også kan komme i langt bedre skudpositioner med det gode spark han har fra distancen, som vi bliver ved med at høre om.

          Hvis Edmundsson er klar, skal han selvfølgelig spille fra start, og hvorfor ikke bruge ham på den angriber position, hvor han kan true med lidt fart og udfordringer, som vi ved gud ikke har meget af, og give os det lidt mere direkte udtryk oppe foran, som vi havde succes med i nogle kampe i foråret? Ved siden af ham skal AK selvfølgelig spille, og så må Helenius ud på bænken og vise hvad han kan som indskifter. Det er også helt rimeligt efter tre kampe, hvor han over en bred kam har spillet som en pose nødder. Det kan ikke passe, at vi skal presse folk der præsterer ud på bænken eller ud på positioner, hvor de ikke føler sig bedst tilpas, bare fordi at vi endnu en gang her kastet en stor lønpakke efter en spiller der partout bare skal lykkes.
          Nej mulighederne er mange. Casper piller han ikke ved til næste gang. Han starter på midten og får vel selskab af Tverskov eller JJ. Mon ikke at de deler de 90 min næste weekend.. Hvis Ryan ikke er skadet alligevel kan det være at han starter alligevel og Desler på VB.
          Jønsson har af en eller anden årsag en kæmpe stjerne ved Kent og skal absolut spille 90 min selvom han gang på gang er en af de dårligste.. Det klogeste og mest fair efter præstationerne ville være at smide Joan på Venstrekant og Greve på højre..
          Joan kunne selvfølgelig også starte som angriber og smide Helenius på bænken. Men så hænger vi bare på Jønsson igen

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Vigtig sejr idag selvom spillet igen ikke var godt.. Vi står godt i defensiven men offensivt var det ikke godt idag.. Dejligt at se en bænk ændre kampen som indskiftningen af Joan og JJ gjorde. Skal nok blive et brag mod AaB

            Grytebust
            Des KEP Ting Joao
            Joan JJ Casper Jønne
            AK Helenius
            Jönsson? Den må du sgu lige forklare

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Jönsson? Den må du sgu lige forklare

              MvT
              Det er mere hvad jeg tror. Ikke hvad jeg ønsker ;)
              Så helst denne næste gang hvis jeg var træner

              Grytebust
              Ryan Tver Ting Des
              Greve Casper JJ Joan
              AK Helenius

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det er mere hvad jeg tror. Ikke hvad jeg ønsker ;)
                Så helst denne næste gang hvis jeg var træner

                Grytebust
                Ryan Tver Ting Des
                Greve Casper JJ Joan
                AK Helenius
                Når man tænker på, hvor stædigt KN holder fast i Jönsson, så er det lige før vores trup er stærkere uden ham, end med ham.
                Ja, jeg ved godt der blev bitchet over fysio, men Kadrii på VK i stedet for Jönsson ville sgu pynte.
                Jeg får lige en sjov strøgtanke, i en 4-3-3:

                Grytebust
                Johnson - Tverskov - Tingager - Pereira
                Greve - Desler - Thomasen
                Edmundsson - AK - Fester

                Ment som en 4-3-3 a la Klopp med masser af pres, løbevillighed og villighed til at sætte bolden på spil i længderetningen. Spille direkte og få bolden i dangerzone hurtigt og masser af løb i feltet. Det tror jeg godt kan stresse et lidt shaky AaB.

                Ja, det er et stykke væk fra vores normal. Min pointe er såmænd bare, at der godt kan findes spændende ressourcer i truppen.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Når man tænker på, hvor stædigt KN holder fast i Jönsson, så er det lige før vores trup er stærkere uden ham, end med ham.
                  Ja, jeg ved godt der blev bitchet over fysio, men Kadrii på VK i stedet for Jönsson ville sgu pynte.
                  Jeg får lige en sjov strøgtanke, i en 4-3-3:

                  Grytebust
                  Johnson - Tverskov - Tingager - Pereira
                  Greve - Desler - Thomasen
                  Edmundsson - AK - Fester

                  Ment som en 4-3-3 a la Klopp med masser af pres, løbevillighed og villighed til at sætte bolden på spil i længderetningen. Spille direkte og få bolden i dangerzone hurtigt og masser af løb i feltet. Det tror jeg godt kan stresse et lidt shaky AaB.

                  Ja, det er et stykke væk fra vores normal. Min pointe er såmænd bare, at der godt kan findes spændende ressourcer i truppen.

                  MvT
                  Så også gerne sådan et spil. Elsker den type fodbold og er ikke særlig forelsket i det vi har gang i nu.. Men vi skal nok have ny træner før det sker

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så også gerne sådan et spil. Elsker den type fodbold og er ikke særlig forelsket i det vi har gang i nu.. Men vi skal nok have ny træner før det sker
                    Ja, helt enig. Aktuelt ville være allerede helt tilfreds med Joan som vi i sted af Jønsson, så at Greve kan overtage hk. Tror det ville give langt mere fået, energi og overraskende momenter.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Ja, helt enig. Aktuelt ville være allerede helt tilfreds med Joan som vi i sted af Jønsson, så at Greve kan overtage hk. Tror det ville give langt mere fået, energi og overraskende momenter.
                      Tror også at Jønsson kunne være en god indskifter til sidst i kampene

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det er mere hvad jeg tror. Ikke hvad jeg ønsker ;)
                        Så helst denne næste gang hvis jeg var træner

                        Grytebust
                        Ryan Tver Ting Des
                        Greve Casper JJ Joan
                        AK Helenius
                        Mindre detalje, men jeg tror, at både Kent og de to spillere selv vil foretrække Joan på højrekant og Greve på venstre.
                        SLO

                        Comment


                          #13
                          VENSTREBACK: Vi er bare bedre med en venstrefodet venstreback. Jønsson elsker at trække ind i banen og efterlader et kæmpe tomrum på kanten. Det ville give god mening hvis vi havde en venstrebenet back. Derfor selvom både Ryan og Desler er bedre spillere end Pereira, så er det et bedre hold med Pereira på backen. Alternativet er at spille med en venstre fodet kant der kan lægge pres udad i banen.

                          8'EREN: Håber at JJT er klar til at svinge dirigentstokken. Han gør bare alle andre på banen bedre. Nielsen gør det okay. Men han har ikke helt vundet min tillid. Ved ikke hvad det er. Syntes han tager nogle mærkelige beslutninger en gang imellem. Nielsen er mere en type som HHA. Vil helere løbe solen sort og løbe dybt, end at spille bolden rundt.

                          TIDLIGERE INDLÆG: Syntes at OB godt kan spille mere direkte. Syntes der er lidt for meget nusse-pusse-spil. Syntes specielt at vi mange gange spiller bolden rundt - uden at komme til indlæg, spillet chancen stor eller får afsluttet. Jeg kunne godt tænke mig at vi så nogle hurtigere indlæg. Specielt nu hvor vi har fået Helenius som er god i luften. Og så spille på anden-boldene. Der falder ned omkring feltet, der vil mange gange opstå farlige situationer hvor forsvaret er i ubalance.

                          Comment


                            #14
                            Nu har vi i hvert fald muligheden for at leve op til en af de store OB-klichéer, den med at vi er konger af at sætte hold i krise igang. AaB med 2 point i de sidste 8 Superligakampe, og 7 i de sidste 14.

                            Vi kunne også gå hen og vise, at vi er længere fremme i vores udvikling end AaB er, hvilket vi burde være med nu to sæsoner under bæltet med Kent, kontra ½ i AaB for Wieghorst, og en stor udskiftning i AaBs trup i de sidste to vinduer. Det ville være virkelig rart.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Nu har vi i hvert fald muligheden for at leve op til en af de store OB-klichéer, den med at vi er konger af at sætte hold i krise igang. AaB med 2 point i de sidste 8 Superligakampe, og 7 i de sidste 14.

                              Vi kunne også gå hen og vise, at vi er længere fremme i vores udvikling end AaB er, hvilket vi burde være med nu to sæsoner under bæltet med Kent, kontra ½ i AaB for Wieghorst, og en stor udskiftning i AaBs trup i de sidste to vinduer. Det ville være virkelig rart.
                              Og hvornår har vi sidst vundet 3 i træk??? Syntes den lugter af et X

                              Comment

                              Working...
                              X