Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 6/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Ryan Johnson også ude ...
    Så ham også sige noget til Kent lige efter træningen, studsede over det men kunne desværre ikke høre det.
    Hver gang Ryan erklæres ikke skadet ... er han skadet :D.
    Ved ikke om der forsøges med et 3-mandsforsvar, synes jeg så det afprøvet tidligere på ugen, men det var MED Ryan.
    3. mandsforsvar kunne faktisk være spændende at se. Den kunne evt se sådan her ud:
    Tingager. - KEP. - Joao
    Desler - Casper - JJ - Joan - Jönsson
    AK - Helenius

    Comment


      #47
      så glider Desler vel bare derind?

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        så glider Desler vel bare derind?
        Det er sandt, med Joao på venstre.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Det er sandt, med Joao på venstre.
          Ja lige præcis :-)

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            3. mandsforsvar kunne faktisk være spændende at se. Den kunne evt se sådan her ud:
            Tingager. - KEP. - Joao
            Desler - Casper - JJ - Joan - Jönsson
            AK - Helenius
            Det der vil formentligt i praksis være fuldstændigt det samme som vores normale 4-4-2.

            Comment


              #51
              Jeg så AaBs kamp mod FCN, og jeg er lidt spændt på, om de vælger at gå ligeså defensivt til værks mod os. De stod nærmest med 6 mand i bagkæden. Med henblik på, hvor svært vi har det mod kompakte hold, kunne man måske godt forestille sig, at de vil prøve det af igen

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Jeg så AaBs kamp mod FCN, og jeg er lidt spændt på, om de vælger at gå ligeså defensivt til værks mod os. De stod nærmest med 6 mand i bagkæden. Med henblik på, hvor svært vi har det mod kompakte hold, kunne man måske godt forestille sig, at de vil prøve det af igen
                I så fald bliver det en spændende kamp med flotte offensive kombinationer fra vores side af ;-)

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Ryan Johnson også ude ...
                  Så ham også sige noget til Kent lige efter træningen, studsede over det men kunne desværre ikke høre det.
                  Hver gang Ryan erklæres ikke skadet ... er han skadet :D.
                  Ved ikke om der forsøges med et 3-mandsforsvar, synes jeg så det afprøvet tidligere på ugen, men det var MED Ryan.
                  Åh nej. Ikke igen. Er kvoten ikke ved at være opbrugt.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Det der vil formentligt i praksis være fuldstændigt det samme som vores normale 4-4-2.
                    OK, så du vel påstå der ikke er forskel om vi spiller 3-5-2 med Desler på kanten eller om vi spiller 4-4-2 med Desler på back?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      OK, så du vel påstå der ikke er forskel om vi spiller 3-5-2 med Desler på kanten eller om vi spiller 4-4-2 med Desler på back?
                      Ja, med de 11 du liner op der, så vil jeg. Vores backer spiller i forvejen kant/står for al bredden, når vi har bolden. Det vil pereira også være nødt komme til, selvom du placerer ham i treback kæden. Samtidig så fylder jønsson alt for lidt til at dække en kant/wingback, så når de har andre har bolden vil pereira alligvel skulle dække venstre forsvarsside, og så ryger Desler ned modsat. Så om det er 4-4-2 eller 3-5-2 bliver i mine øjne en ligegyldig taldiskussion i det her tilfælde, da vi vil komme til at forsvare i 4-4-2 og angribe i en mere 3-5-2 agtig formation - præcis som vi altid gør

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Åh nej. Ikke igen. Er kvoten ikke ved at være opbrugt.
                        Nååh... OB har da barr hentet en spiller, der i EfB var mere skadet end spilleklar...og håbwt på det bedste.
                        Til gengæld var han nok ganske billig
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Nååh... OB har da barr hentet en spiller, der i EfB var mere skadet end spilleklar...og håbwt på det bedste.
                          Til gengæld var han nok ganske billig
                          Mener der blev nævnt 1,3 mill dengang

                          Comment


                            #58
                            Ryan har problem med den ene læg. Så det skulle ikke være "skaden" fra Horsens kampen. Han har trænet med hele ugen.

                            http://www.fyens.dk/sport/Overraskel...rtikel/3172764

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Ja, med de 11 du liner op der, så vil jeg. Vores backer spiller i forvejen kant/står for al bredden, når vi har bolden. Det vil pereira også være nødt komme til, selvom du placerer ham i treback kæden. Samtidig så fylder jønsson alt for lidt til at dække en kant/wingback, så når de har andre har bolden vil pereira alligvel skulle dække venstre forsvarsside, og så ryger Desler ned modsat. Så om det er 4-4-2 eller 3-5-2 bliver i mine øjne en ligegyldig taldiskussion i det her tilfælde, da vi vil komme til at forsvare i 4-4-2 og angribe i en mere 3-5-2 agtig formation - præcis som vi altid gør
                              OK. Jeg kan godt følge dig.
                              Jeg tror dog stadig de to formationer vil være mere forskellige end du lige ridser op. Især i forhold til det centrale forsvar når vi forsvarer (5 mand). Men jeg er enig i at vores backs gerne skulle kunne nå både frem og tilbage eller bakkes op af en midtbanespiller. Det ændrer alligevel lidt på eksempelvis Deslers muligheder for at deltage i det opbyggende spil om han ligger som en fløj på en 5 mands midtbane eller om han ligger som offensiv back i et 4 mands forsvar. Jeg er enig i at det til tider i praksis er helt små nuancer, men de er der.

                              Comment


                                #60
                                Unødvendig snak når Kent er den største fortaler for 4-4-2 i hele fodboldverden og spiller sit koncept uanset om spillerne er til det eller ej

                                Morgendagens kamp bliver 100%

                                Grytebust
                                Des KEP Ting Joao
                                Joan Casper JJ Jønne
                                AK Helenius

                                Comment

                                Working...
                                X