Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AaB 6/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Unødvendig snak når Kent er den største fortaler for 4-4-2 i hele fodboldverden og spiller sit koncept uanset om spillerne er til det eller ej

    Morgendagens kamp bliver 100%

    Grytebust
    Des KEP Ting Joao
    Joan Casper JJ Jønne
    AK Helenius
    yep, meget sandsynlig opstilling! Helenius har dog på,ingen måde imponeret endnu, og i lange sekvenser er vores spil forfaldet til den lange aflevering i hovedhøjde til Helenius, som så skal hoppe og forsøge at ramme bolden(med hovedet..) Er der en videre plan for hvad så siden hen skal ske? NEJ! AK jagter ingen andenbolde, og var sammen med Fester i angrebet garant for stillestående lunten.., noget som totalt forandredes i foråret, hvor Joan blev rykket frem. Og i det hele taget rent ud sagt hader jeg den type fodbold! Vil på det nærmeste hellere tabe et par flere kampe over en sæson, hvor vi til trods forsøger at spille fodbold! Tror ikke det er Helenius' at vores 'udtryk' forfalder til det med ham på banen (at kreative JJT har manglet centralt, og at Joan ikke har været i omdrejninger forklarer selvfølgelig en del, men forfaldt også meget til lignede spilkoncept med TM i frontkæden sidste efterår!

    Håber til det sidste at man beholder Greve på kanten og rykker Joan i angrebet med Helenius som joker på bænken! Dernæst håber man selvfølgelig altid på,et midterforsvar bestående af Tverskov og Tingager..

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      OK. Jeg kan godt følge dig.
      Jeg tror dog stadig de to formationer vil være mere forskellige end du lige ridser op. Især i forhold til det centrale forsvar når vi forsvarer (5 mand). Men jeg er enig i at vores backs gerne skulle kunne nå både frem og tilbage eller bakkes op af en midtbanespiller. Det ændrer alligevel lidt på eksempelvis Deslers muligheder for at deltage i det opbyggende spil om han ligger som en fløj på en 5 mands midtbane eller om han ligger som offensiv back i et 4 mands forsvar. Jeg er enig i at det til tider i praksis er helt små nuancer, men de er der.
      Men det, du skriver der, forudsætter, at Jønsson skulle være den femte mand, når vi forsvarer... det sker ikke. Han er vist allerede trukket absolut så langt tilbage på banen i hans nuværende position, som hans spil kan holde til.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Unødvendig snak når Kent er den største fortaler for 4-4-2 i hele fodboldverden og spiller sit koncept uanset om spillerne er til det eller ej

        Morgendagens kamp bliver 100%

        Grytebust
        Des KEP Ting Joao
        Joan Casper JJ Jønne
        AK Helenius
        Vi har da flere gange under Kent prøvet os med en 3-5-2..?

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Vi har da flere gange under Kent prøvet os med en 3-5-2..?
          Det har vi nemlig. Ligesom vi også ofte spiller med kun én angriber da den ene "angriber" trækker så langt tilbage at det reelt er som offensiv midtbanespiller. Jönsson har også i perioder af kampene en så fri rolle at man kan diskutere om han ikke er mere offensiv midt/ hængende angriber end fløj.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Unødvendig snak når Kent er den største fortaler for 4-4-2 i hele fodboldverden og spiller sit koncept uanset om spillerne er til det eller ej

            Morgendagens kamp bliver 100%

            Grytebust
            Des KEP Ting Joao
            Joan Casper JJ Jønne
            AK Helenius
            Jeg tror Kent smider Tverskov ind på izunnas plads. Jeg kan ikke helt blive klog på om JJT er klar til at starte.
            Jeg vil dog hellere have en JJT til at spille 60 min centralt end Casper

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Jeg tror Kent smider Tverskov ind på izunnas plads. Jeg kan ikke helt blive klog på om JJT er klar til at starte.
              Jeg vil dog hellere have en JJT til at spille 60 min centralt end Casper
              Med tanke på tverskovs sportsbrok, kunne jeg godt forestille mig, at man sparer ham så meget som muligt, og kun bringer ham i spil ved skader/karantæne i midterforsvaret, indtil han kan blive opereret.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Med tanke på tverskovs sportsbrok, kunne jeg godt forestille mig, at man sparer ham så meget som muligt, og kun bringer ham i spil ved skader/karantæne i midterforsvaret, indtil han kan blive opereret.
                Var der ikke noget med at skaden ikke ville blive forværret selv om han spiller?

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ryan har problem med den ene læg. Så det skulle ikke være "skaden" fra Horsens kampen. Han har trænet med hele ugen.

                  http://www.fyens.dk/sport/Overraskel...rtikel/3172764
                  Overraskende ligefrem 😂
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Var der ikke noget med at skaden ikke ville blive forværret selv om han spiller?
                    jo, men det gør nas og skal doseres. Piller kan self hjælpe på vej, men i træning kan du bedre dosere intensiteten og trække dig lidt, det går ikke i en superligakamp. Det vil hæmme ham en smule og øge risikoen for følgeskader. Derfor tror jeg ikke (ikke noget jeg ved), at vi får ham at se medmindre det er en nødsituation, eller han lige skal ind og være med til at krige den hjem det sidste kvarter.

                    Comment


                      #70
                      Edmundsson starter ude!
                      Kunne han mon være på vej til at blive solgt.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Edmundsson starter ude!
                        Kunne han mon være på vej til at blive solgt.
                        Mon dog. Nok bare ikke klar til en hel kamp.

                        Comment


                          #72
                          Gryte
                          Desler KEP Tingager Pereira
                          Greve Casper JJ Jønsson
                          AK Helenius
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #73
                            Hvad mon jønne har på Kent. Der må være en årsag til at den lange slowly tændstikke skal spille. Årsagen kan umuligt have noget med fodbold at gøre

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Hvad mon jønne har på Kent. Der må være en årsag til at den lange slowly tændstikke skal spille. Årsagen kan umuligt have noget med fodbold at gøre
                              Gætter på at man på denne måde forsøger at vride armen om på Joan, for at opnå en forlængelse. Til grin at han skal starte på bænken

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Hvad mon jønne har på Kent. Der må være en årsag til at den lange slowly tændstikke skal spille. Årsagen kan umuligt have noget med fodbold at gøre
                                Jeg tror det er velkendt, at spillere, der har sin force i skabelsen af spillet, med til gengæld fighter og tackler dårligere undervurderes af den pågældendes klubs fans. Det er i hvert fald tilfældet med Jønsson.

                                Vi ville godt nok fordele boldene ringe uden ham

                                Comment

                                Working...
                                X