Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Helsingør-OB 24/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSjovt er måske også et forkert ord. Komisk er måske bedre"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægvar ned og se træning idag, og var mildest talt ikke imponeret. Der manglede i den grad tænding, koncentration og gnist. Den øvelse, jeg så mest af, hvor det var angriberne, der skulle spille rundt om nogle blå figurer, tog spillerne ikke særligt seriøst, og mængden af dårlige førsteberøringer, slatne afleveringer, langsomt spil og upræcise afslutninger var så stor, at jeg overvejede, om jeg ikke kunnne være med. Nielsen måtte flere gange appellere til spillerne om at "det kan i gøre bedre venner"....
Hvis det var udtryk for tilstanden i truppen lige nu taber vi til FCH.....så gad jeg godt se JH være tilfreds
Jeg tror en træner af hans type mister respekten hos spillerne hvis de ikke ser hans taktik og planer virker. Og så får de svært ved at holde hans skrigende kritikker ud og reagerer med modvilje på banen. Eller?Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægRåber Kent efter spillerne til træning på samme måde som i kampe?
Jeg tror en træner af hans type mister respekten hos spillerne hvis de ikke ser hans taktik og planer virker. Og så får de svært ved at holde hans skrigende kritikker ud og reagerer med modvilje på banen. Eller?
Spillerne virker lidt ligeglade med ham, det gjorde de under øvelsen i hvert fald. Synes, det ser meget alarmerende ud, selvom man nok skal passe på med, at lægge alt for meget i tolkningen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHan råber ikke specielt meget til træning, bare sådan noget "gør det nu bedre venner" opmuntrende tilråb uden meget pondus.
Spillerne virker lidt ligeglade med ham, det gjorde de under øvelsen i hvert fald. Synes, det ser meget alarmerende ud, selvom man nok skal passe på med, at lægge alt for meget i tolkningen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror nu at der er stor respekt under Kent og at du nok ligger for meget i fortolkningen over en halvskidt træning..
Problemet er, som jeg ser det, spillernes kvalitet ... Kent har så specifikt peget på nogle af ham og det kan man helt sikkert klandre ham for.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeps, jeg tror at Kent og spillerne arbejder godt sammen ... sådan virker det på mig under træningerne.
Problemet er, som jeg ser det, spillernes kvalitet ... Kent har så specifikt peget på nogle af ham og det kan man helt sikkert klandre ham for.
Comment
-
Truppen
http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-fc-helsingoer.aspx
JBL,Tverskov,Joan ude og Fester tvivlsom
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTruppen
http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-fc-helsingoer.aspx
JBL,Tverskov,Joan ude og Fester tvivlsom
Gryte
RJL KEP Tingager Desler
CN JJT Izunna Jønne
AK Helenius"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSå bliver det vel
Gryte
RJL KEP Tingager Desler
CN JJT Izunna Jønne
AK Helenius
Jens Jakob kan godt spille, men ikke en hel kamp.
Det har jeg fra Kent selv.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment