Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I må have mig undskyldt, Jer der brokker...
    Men...OB lagde ud med at sænke priserne helt vildt - både på alm. entre samt på sæsonkort. Odense er med stor afstand klart det billigste sted at gå til fodbold, når der skal ses superligabold.
    Jow, de har hævet prisen lidt - fra 395 over 445 (mener jeg det var) og så nu til kr. 495,00.
    Til sammenligning slår AaB nu et kæmpe slag for, at NU skal folk på stadion, og de har lavet en meget skarp pris på sæsonkort - nemlig kr. 1.000.

    Jo, der er da lidt sjov ved at blive belønnet som trofast fan, der har været til hver eneste hjemmekamp i hele sæsonen, men udover den prestige, det måske kan give, så burde prisen, i mine øjne, være belønning nok i sig selv. Hvad pokker forlanger folk mere?
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Hej Kent
      Jeg brokker mig hverken over pris eller koncept (I LOVE IT!) men en del af den oprindelige kommunikation, var at prisen ikke ville stige, hvis man blev ved med at deltage i alle kampe. Derudover viser hjemmesiden (fejlagtigt, og jeg har gjort opmærksom på det), prisen for sæson 15/16 ved købet, og ikke 16/17 - og derfor kan man først se den korrekte pris i betalingsvinduet.

      I øvrigt synes jeg at det er lidt at stikke folk blår i øjnene med de fribilletter man optjener i fordelsprogrammet, for hvis jeg skal have en ven med på stadion, så vil jeg gerne stå sammen med ham på Stiften, og der gælder fribilletterne ikke til. I hvert fald ikke dem jeg har fået.

      Comment


        Som udgangspunkt har den sælgende part pligt til at sælge til den pris man reklamerer med. Så hvis OBs hjemmeside viser den gamle pris, så skal i kun betale den gamle pris.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          I må have mig undskyldt, Jer der brokker...
          Men...OB lagde ud med at sænke priserne helt vildt - både på alm. entre samt på sæsonkort. Odense er med stor afstand klart det billigste sted at gå til fodbold, når der skal ses superligabold.
          Jow, de har hævet prisen lidt - fra 395 over 445 (mener jeg det var) og så nu til kr. 495,00.
          Til sammenligning slår AaB nu et kæmpe slag for, at NU skal folk på stadion, og de har lavet en meget skarp pris på sæsonkort - nemlig kr. 1.000.

          Jo, der er da lidt sjov ved at blive belønnet som trofast fan, der har været til hver eneste hjemmekamp i hele sæsonen, men udover den prestige, det måske kan give, så burde prisen, i mine øjne, være belønning nok i sig selv. Hvad pokker forlanger folk mere?

          OB kunne da også sørge for fri transport til og fra stadion . :-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
            Hej Kent
            Jeg brokker mig hverken over pris eller koncept (I LOVE IT!) men en del af den oprindelige kommunikation, var at prisen ikke ville stige, hvis man blev ved med at deltage i alle kampe. Derudover viser hjemmesiden (fejlagtigt, og jeg har gjort opmærksom på det), prisen for sæson 15/16 ved købet, og ikke 16/17 - og derfor kan man først se den korrekte pris i betalingsvinduet.

            I øvrigt synes jeg at det er lidt at stikke folk blår i øjnene med de fribilletter man optjener i fordelsprogrammet, for hvis jeg skal have en ven med på stadion, så vil jeg gerne stå sammen med ham på Stiften, og der gælder fribilletterne ikke til. I hvert fald ikke dem jeg har fået.
            jeg har nu aldrig haft problemer med at bestille billetter til stiften med mine bonusbilletter .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              OB kunne da også sørge for fri transport til og fra stadion . :-)
              Får du ikke det 😱🤓
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Får du ikke det 😱🤓

                Næ ,, jeg må nøjes med ludere og champagne , og så er det pisse belastende at skulle køre hjem .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Næ ,, jeg må nøjes med ludere og champagne , og så er det pisse belastende at skulle køre hjem .
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    med stor risiko for at blive fuldstændig til grin...jeg KAN ikke få øje på sæsonkortnr. på mit gamle kort. Der står en dato (30/6-16) samt en stregkode talrække som eneste tal på for- og bagside.

                    Er der mon nogen herindeder kan hjælpe mine morgensøvnige øjne på vej til endnu en sæson
                    Hvis du har 1887 kort, så skal du ikke vælge sæsonkort, da det er dem der sidder på langsiden der har de kort. Du skal bare vælge 1887 fra det link du fik med mail.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      I må have mig undskyldt, Jer der brokker...
                      Men...OB lagde ud med at sænke priserne helt vildt - både på alm. entre samt på sæsonkort. Odense er med stor afstand klart det billigste sted at gå til fodbold, når der skal ses superligabold.
                      Jow, de har hævet prisen lidt - fra 395 over 445 (mener jeg det var) og så nu til kr. 495,00.
                      Til sammenligning slår AaB nu et kæmpe slag for, at NU skal folk på stadion, og de har lavet en meget skarp pris på sæsonkort - nemlig kr. 1.000.

                      Jo, der er da lidt sjov ved at blive belønnet som trofast fan, der har været til hver eneste hjemmekamp i hele sæsonen, men udover den prestige, det måske kan give, så burde prisen, i mine øjne, være belønning nok i sig selv. Hvad pokker forlanger folk mere?
                      Fra starten, var det sådan man fik lidt rabat, hvis man kom til alle hjemme kampene, de kunne da bare skrive det hvis de stopper det. Derfor vil det da være rart at vide om det er en fejl eller et bevist valg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                        Fra starten, var det sådan man fik lidt rabat, hvis man kom til alle hjemme kampene, de kunne da bare skrive det hvis de stopper det. Derfor vil det da være rart at vide om det er en fejl eller et bevist valg.
                        Er ret sikker på at den bonus var fjernet fra bonus oversigten sidste sæson, så det er ikke kommet ud af det blå. At de så har glemt at fjerne bonusbeskeden er bare dumt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                          Fra starten, var det sådan man fik lidt rabat, hvis man kom til alle hjemme kampene, de kunne da bare skrive det hvis de stopper det. Derfor vil det da være rart at vide om det er en fejl eller et bevist valg.
                          Det ved jeg - og så kom der en ny sæson, nye præmier, ny pris. Og det samme i år. Det er vel bare at læse "betingelserne", der følger med?

                          Det jeg hører dig sige er, at fx Fakta skulle skrive nogenlunde således her: "Vi undskylder mange gange, men i sidste uge kunne du få Coca Cola for 10 kr. Det kan vi desværre ikke klare i den her uge, hvor den koster 12,95 kr. Men hey, normalt koster den jo altså 18.95 kr."....sådan fungerer markedsføring altså ikke...beklager
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment

                          Working...
                          X