Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hej! Hvis I sørger for at sende en mail til clubob@ob.dk, så skal det nok blive rettet. Der vil dog gå et par dage, da der er lidt pres på bemandingen, men INGEN bliver snydt for en kamp. :-)

    Comment


      #32
      4 gang iår mit kort ikke er blevet registreret , men som sagt så plejer der at gå 2-3 dage så er den fixet .

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
        Hej! Hvis I sørger for at sende en mail til clubob@ob.dk, så skal det nok blive rettet. Der vil dog gå et par dage, da der er lidt pres på bemandingen, men INGEN bliver snydt for en kamp. :-)
        Tak for tilbagemeldningen vi væbner os med tålmodighed.....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlæg
          Hej! Hvis I sørger for at sende en mail til clubob@ob.dk, så skal det nok blive rettet. Der vil dog gå et par dage, da der er lidt pres på bemandingen, men INGEN bliver snydt for en kamp. :-)
          Ja tak. Sendte en mail i fredags :-) så ser frem til at i får rettet problemerne

          Comment


            #35
            Jeg har ikke fået registreret min kamp endnu.. Og jeg var til stede...

            Jeg har også skrevet en mail til ovenstående mailadresse d. 18/4.
            Last edited by jhandersen; 23-04-2014, 22:16.

            Comment


              #36
              Har heller ikke fået registreret min tilstedeværelse

              Comment


                #37
                Samme problem her.
                Havde faktisk ikke opdaget det før jeg så dette indlæg.
                Har skrevet til ClubOB, og det er da heldigvis første gang det er sket for mig

                Comment


                  #38
                  Stadig intet nyt fra clubob , måske de når det inden kampen mod Aab hvis vi er heldige

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af yngve Se indlæg
                    Stadig intet nyt fra clubob , måske de når det inden kampen mod Aab hvis vi er heldige
                    det gør de http://www.ob.dk/artikel/trofaste-fa...p-af-kamp.aspx
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Så blev fejlen rettet hos mig :)

                      Comment


                        #41
                        Det skulle gerne være rettet hos alle nu. I må meget gerne tjekke, om det er på plads! :-)

                        Comment


                          #42
                          Det er rettet her c",)

                          Mange tak

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                            Det er rettet her c",)

                            Mange tak
                            jatak til OB online :) Thumbs up
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Også rettet her - virker bare som et underligt system, at det kan fejle så tit og man så efterfølgende (manuelt?) skal gå ind og rette. Virker som om at man kunne effektivisere lidt på den konto....

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Også rettet her - virker bare som et underligt system, at det kan fejle så tit og man så efterfølgende (manuelt?) skal gå ind og rette. Virker som om at man kunne effektivisere lidt på den konto....
                                Der er jo altid startvanskeligheder kan man sige.

                                Alt i alt synes jeg, at det her billige sæsonkort med bonusfordele (og i det hele taget prisnedsættelserne) er det bedste initiativ på billetsiden, som OB har taget i min tid. Jeg skal fandme ikke misse en kamp! At systemet så misser en indimellem ser jeg ikke som det store problem så længe, OB retter det uden at kny.

                                Comment

                                Working...
                                X