Hej! Hvis I sørger for at sende en mail til clubob@ob.dk, så skal det nok blive rettet. Der vil dog gå et par dage, da der er lidt pres på bemandingen, men INGEN bliver snydt for en kamp. :-)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonkort
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlægHej! Hvis I sørger for at sende en mail til clubob@ob.dk, så skal det nok blive rettet. Der vil dog gå et par dage, da der er lidt pres på bemandingen, men INGEN bliver snydt for en kamp. :-)Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Odense Boldklub Se indlægHej! Hvis I sørger for at sende en mail til clubob@ob.dk, så skal det nok blive rettet. Der vil dog gå et par dage, da der er lidt pres på bemandingen, men INGEN bliver snydt for en kamp. :-)
Comment
-
Jeg har ikke fået registreret min kamp endnu.. Og jeg var til stede...
Jeg har også skrevet en mail til ovenstående mailadresse d. 18/4.Last edited by jhandersen; 23-04-2014, 22:16.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af yngve Se indlægStadig intet nyt fra clubob , måske de når det inden kampen mod Aab hvis vi er heldigeBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægOgså rettet her - virker bare som et underligt system, at det kan fejle så tit og man så efterfølgende (manuelt?) skal gå ind og rette. Virker som om at man kunne effektivisere lidt på den konto....
Alt i alt synes jeg, at det her billige sæsonkort med bonusfordele (og i det hele taget prisnedsættelserne) er det bedste initiativ på billetsiden, som OB har taget i min tid. Jeg skal fandme ikke misse en kamp! At systemet så misser en indimellem ser jeg ikke som det store problem så længe, OB retter det uden at kny.
Comment
Comment