Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    arhhh kammer det lidt over, vil jeg mene! Det er dem som sælger det som et produkt for de udvalgte - og det ligner noget der er lavet med venstre hånd. Som virksomhed skal man bare passe på med hvad man kalder ting. Der skal være sammenhæng mellem det man prørver at sælge og det egentlige produkt. Hvis det er "vammel" tankegang er du godt nok den sarte type!
    Ja det burde jeg om nogen da jeg jo har været voldsom skarp i kritikken af JH da han kom med nogle meldinger som ikke harmonere med det produkt han havde :-) .. Men i dette tilfælde er den unikke gave ( det unikke består vel i at det kun er os loyale som får det ) dog en biting da jeg sættet mere pris på at vi kan købe kortet til en favorabel pris , bonusserne og den unikke gave er blot ... Ja en bonus .

    Men jeg skrev som nævnt andet sted som jeg gjorde men lidt ironi for at stikke lidt til dig :-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ja det burde jeg om nogen da jeg jo har været voldsom skarp i kritikken af JH da han kom med nogle meldinger som ikke harmonere med det produkt han havde :-) .. Men i dette tilfælde er den unikke gave ( det unikke består vel i at det kun er os loyale som får det ) dog en biting da jeg sættet mere pris på at vi kan købe kortet til en favorabel pris , bonusserne og den unikke gave er blot ... Ja en bonus .

      Men jeg skrev som nævnt andet sted som jeg gjorde men lidt ironi for at stikke lidt til dig :-)
      Så husk lige at bruge en smilie eller et eller andet der indikerer at det er ironisk - som du NU gør - så er det lidt lettere at forstå. :o)

      Jeg synes at det generelt er et super samlet program man får med det kort. Man skal dog heller ikke være naiv - OB forærer ikke kortene væk - de er billige fordi produktet (OBs spil) har været elendigt i længere tid. Mit bud er at tilskuerstallet ville have været endnu lavere uden dette kort.
      Derudover handler det jo om at færre tilskuere virkelig koster på indtægter i boderne. Hvis jeg sidder i min sofa og ser kampen lægger jeg ikke mine faste ca. 120 kroner på stadion.
      Så lur mig om de ikke har lavet en cost/benefit analyse og fundet ud af, at det er bedre at få mig på stadion billigt så jeg kan lægge mine 120 kr. end det omvendte scenarie...
      Du forholder dig ikke til min:
      "Som virksomhed skal man bare passe på med hvad man kalder ting. Der skal være sammenhæng mellem det man prøver at sælge og det egentlige produkt."
      Man kan skade sit brand på den måde. Find dog noget "gratis". Inviter ned og se en træning, hvor man kan hilse på spillerne 30 minutter efter træning. Det ville være en sindsyg unik gave og ville sende et enormt signal om, hvad OB mener om de trofaste fans.
      Last edited by claudes1; 14-05-2016, 04:48.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Så husk lige at bruge en smilie eller et eller andet der indikerer at det er ironisk - som du NU gør - så er det lidt lettere at forstå. :o)

        Jeg synes at det generelt er et super samlet program man får med det kort. Man skal dog heller ikke være naiv - OB forærer ikke kortene væk - de er billige fordi produktet (OBs spil) har været elendigt i længere tid. Mit bud er at tilskuerstallet ville have været endnu lavere uden dette kort.
        Derudover handler det jo om at færre tilskuere virkelig koster på indtægter i boderne. Hvis jeg sidder i min sofa og ser kampen lægger jeg ikke mine faste ca. 120 kroner på stadion.
        Så lur mig om de ikke har lavet en cost/benefit analyse og fundet ud af, at det er bedre at få mig på stadion billigt så jeg kan lægge mine 120 kr. end det omvendte scenarie...
        Du forholder dig ikke til min:
        "Som virksomhed skal man bare passe på med hvad man kalder ting. Der skal være sammenhæng mellem det man prøver at sælge og det egentlige produkt."
        Man kan skade sit brand på den måde. Find dog noget "gratis". Inviter ned og se en træning, hvor man kan hilse på spillerne 30 minutter efter træning. Det ville være en sindsyg unik gave og ville sende et enormt signal om, hvad OB mener om de trofaste fans.
        Din ide om et event vil være super fedt og langt bedre end et unikt merchandise . En fed ide som du bør maile til OB og foreslå .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Nu man man jo købe de næste sæsonkort for næste sæson. Logger ind og står jeg kan få det til 395kr foddi jeg var til alle kampe i sidste sæson. Når jeg så går til betaling skal jeg betale 495 😳
          Last edited by sjn; 14-06-2016, 09:49.

          Comment


            Er også lidt i tvivl, men mener de sløjfede bonussen med såmme pris sidste sæson..

            Comment


              Jeg har fornyet mit + min mands, og selvom vi har været til samtlige kampe, måtte vi også af med 495 pr. kort. Jeg har skrevet til dem, og afventer svar. Satser da på at de laver en refusion på restbeløbet ..

              Comment


                For hvis de har droppet den bonus med man får der billigere i denne sæson hvis man var tol alle kampe i forrige. Så skal der jo ikke stå man kan erhverve det for 395kr inden man går til betaling :-) ofså at der pludselig der står 495kr. Så har ofså lige sendt dem en mail og spurgt hvorfor

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                  For hvis de har droppet den bonus med man får der billigere i denne sæson hvis man var tol alle kampe i forrige. Så skal der jo ikke stå man kan erhverve det for 395kr inden man går til betaling :-) ofså at der pludselig der står 495kr. Så har ofså lige sendt dem en mail og spurgt hvorfor
                  Nu står der jo også 395 for sæsonen 15/16, så prisen er vist 495 kr. Det står der nemlig også i den mail, jeg har modtaget :)

                  Comment


                    Er der forresten nogle der ved hvad man skal gøre her. Jeg har bestilt sæsonkortet jo. Men i frakturen står der min gamle adresse. Har sp været inde nu her og fået ændret min gamle adresse til min nye på min club OB profil. Men går jo ud fra de sender kortet til det der står på ens frakture

                    Comment


                      Altså din gamle adresse fremgår af ordrebekræftelsen? Jeg ville nok sende dem en mail og gøre opmærksom på problemet. - Og hvis det er mindre end 12 mdr. siden du er flyttet fra din gamle adresse, plejer PostDK at eftersende til den nye adresse, men ved ikke om jeg ville stole på dem :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                        Jeg har fornyet mit + min mands, og selvom vi har været til samtlige kampe, måtte vi også af med 495 pr. kort. Jeg har skrevet til dem, og afventer svar. Satser da på at de laver en refusion på restbeløbet ..
                        Så har jeg hørt fra dem. De har afskaffet rabatten for "os trofaste"; bl.a. med forklaringen om at der er flere kampe i den kommende sæson. De har ikke svaret på min information om at det er prisen for 15/16 sæsonen der fremgår, indtil betalingsvinduet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                          Altså din gamle adresse fremgår af ordrebekræftelsen? Jeg ville nok sende dem en mail og gøre opmærksom på problemet. - Og hvis det er mindre end 12 mdr. siden du er flyttet fra din gamle adresse, plejer PostDK at eftersende til den nye adresse, men ved ikke om jeg ville stole på dem :)
                          Har ofså sendt mail til clubob@ob.dk om det med adressen. Men venter bare på de svare

                          Comment


                            Jeg har fået svar på samme problem.
                            Hvis du bare retter dine oplysninger på OB.dk, så skulle der ikke været noget problem. Kortet bliver sendt til den adresse.

                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Har ofså sendt mail til clubob@ob.dk om det med adressen. Men venter bare på de svare

                            Comment


                              Måtte også slippe 495,- tænker de har droppet den fordel, men skriv gerne hvad de svare, så man ved om der skal brokkes :)

                              Som tak for din støtte gennem hele sæsonen deltager du i lodtrækningen om et gavekort til INTERSPORT på kr. 5000,- til køb af OB merchandise og Hummel-produkter. Desuden får den heldige vinder lov til at låne en Skoda Octavia i en hel uge! Lodtrækningen er for alle Club Carlsberg 1887-medlemmer, der har optjent alle 18 kampe i sæsonen 2016/2017.
                              De er også gået ned på præmierne til næste sæson, fra 12.000kr rejse til en PL kamp, til 5.000 kr hummel produkter, samt en HEL uge i en Skoda, det er en fin bil, men hvor er det dog en ligegyldig præmie og ha en bil i en uge.

                              Håber da spillet i 16/17 bliver bedre end den "store" præmie.

                              Comment


                                med stor risiko for at blive fuldstændig til grin...jeg KAN ikke få øje på sæsonkortnr. på mit gamle kort. Der står en dato (30/6-16) samt en stregkode talrække som eneste tal på for- og bagside.

                                Er der mon nogen herindeder kan hjælpe mine morgensøvnige øjne på vej til endnu en sæson
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X