Er jeg den eneste der ikke har fået registreret kampen fra i lørdags i club carlsberg ?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonkort
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægNu har der jo været ti hjemmekampe og derfor er der konkurrence om en ipad blandt alle, der har været til alle hjemmekampe (på Club Carlsberg kort). Er der nogen, der ved mere om den konkurrence? Hvornår der bliver udtrukket en vinder o.lign.? synes ikke, jeg kan finde noget info på ob.dk
"Har du været til de første 10 hjemmekampe i træk? Selvfølgelig har du det! Så er du med i lodtrækningen om en iPad! Denne lodtrækning er kun for dem, der har været til de første 10 hjemmekampe i træk."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlægDer står kun det her (som du sikkert også selv har læst) :)
"Har du været til de første 10 hjemmekampe i træk? Selvfølgelig har du det! Så er du med i lodtrækningen om en iPad! Denne lodtrækning er kun for dem, der har været til de første 10 hjemmekampe i træk."
Comment
-
har også lige opdaget mit heller ikke er registreret....plejer dog ikke at være et problem når man skriver til demDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment