Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Også får man et svar fra dem man skal sende billede ind for at dokumentere man har været der.
    Hva sker der. Alle andre gange jeh ikke er blevet registeret har jeg bare sendt en mail og jeh er blevet registeret.
    Hvordsn skal man kunne sende billede dokumentation. Står sgu da ikke og tager selfies af mig selv og måltavlen. Er på stadion for at se fodbold

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Også får man et svar fra dem man skal sende billede ind for at dokumentere man har været der.
      Hva sker der. Alle andre gange jeh ikke er blevet registeret har jeg bare sendt en mail og jeh er blevet registeret.
      Hvordsn skal man kunne sende billede dokumentation. Står sgu da ikke og tager selfies af mig selv og måltavlen. Er på stadion for at se fodbold
      Sært og en lidt underlig (uproff.) måde at bede om dokumentation på. Hvis de har indikationer på at du ikke har været der, er det mest reelt at melde ud at de er tvivl om berettigelsen af registreringen.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        det sgu ret irritrende at de ikke tror på en, når de ved de havde problemer med registeringen, for hvordan skal man kunne bevise det hvis man ikke har taget billede derude eller checket ind på FB når man var der ?

        Comment


          Nogle der mangler registrering fra igår.
          Mangler stadig fra Randers kampen og nu også Viborg

          Comment


            Jeg har heller ikke fået kampen registreret ..

            Comment


              Det utroligt det nu er 2 hjemmekamp i træk det er sket for mig.
              Og at de stsdig ikke har registeret Randers kamp. Hvor de har bedt om billede dokumentation. Selvom mange havde samme problem.
              Tænker bare. Hvordsn kan man have sådan EB dokumentation. Man står da ikke og tager selfies af sig selv. Man er jo på stadion for at se fodbold

              Comment


                Min er heller ikke registreret. Det har jeg selvf. meddelt dem
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Lyder grotesk hvis man skal til at bevise man har været der , når deres lortesystem ikke virker for anden kamp i træk .
                  Jeg og mine knægte er heller ikke reg for VFF kampen , men er blevet rettet for RFC kampen .

                  @sjn : har du hævet penge/købt noget i boderne på visakortet , så må det være bevis nok .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Lyder grotesk hvis man skal til at bevise man har været der , når deres lortesystem ikke virker for anden kamp i træk .
                    Jeg og mine knægte er heller ikke reg for VFF kampen , men er blevet rettet for RFC kampen .

                    @sjn : har du hævet penge/købt noget i boderne på visakortet , så må det være bevis nok .
                    nope. Dog tog en kammerat et billede han lagde op på FB. Men man ksn se det er lagt ind den 3 april. Men man kan fx ikke se måltavlen.
                    Har bare aldrig oplevet noget før. De andre gange jeg har manglet registrering har jeg bare skrevet til dem også er jeh blevet det uden problemer

                    Comment


                      så er jeg blevet tildelt en "stjerne" som bevis på at jeg har været på stadion i går....thumbs up til OB for hurtig reaktion
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Har ofså fået for Viborg kampen. Men stadig ikke for Randers kampen. Så har lige sendt dem en lang mail om ringe service overfor mig :-)
                        da den kamp er 14 dage siden of sendte flere billeder ind osv, selvom jeg aldrig har skulle det før. Men stadig intet sket

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Har ofså fået for Viborg kampen. Men stadig ikke for Randers kampen. Så har lige sendt dem en lang mail om ringe service overfor mig :-)
                          da den kamp er 14 dage siden of sendte flere billeder ind osv, selvom jeg aldrig har skulle det før. Men stadig intet sket
                          hmm det er slet ikke ok
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Fik den også kort tid efter jeg sendte en mail, hos mig var den dog markeret som misset før kampen og selv efter den er blevet godkendt står kamp tidspunkt som 00:00..
                            Men i løbet af de tre sæsoner har jeg "kun" måtte skrive mail dem 2 gange så tænker at der måske ligger noget der i forhold til godkendelse?

                            Comment


                              Så fik jeg endelig registeret Randers kampen efter flere mails og en til sidst hvor jeg brokkede mig.
                              Aldrig oplevet noget lignende. Men nu fik de taget sig sammen :-D

                              Comment


                                Godt nok ringe service. Har en ven der ikke kunne forstå hvorfor han ikke havde fået mail om at kunne hente det der merchandise. Tjekker så og kan se at den første kamp ikke er registeret. Så får min ven en mail tilbage. Desværre vi har kun 3 måneders frist. Så kampen kan ikke registeret. Ja self skal man huske at se om man er registeret. Men alligevel vildt de ikle vil yde den service at kunne registere kampen ofså selvom det er 3 måneder siden. Har man været til en kamp pg kan bevise det ofså selvom det er over 3 måneder siden. Burde de da kunne registere kampen ligemeget hvad. Da det jo er deres system der har fejlet.

                                Comment

                                Working...
                                X