Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så er der nogle af jer herinde der før har fået en kamp registeret hvor den "3 måneders tidsfrist" var overskredet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Godt nok ringe service. Har en ven der ikke kunne forstå hvorfor han ikke havde fået mail om at kunne hente det der merchandise. Tjekker så og kan se at den første kamp ikke er registeret. Så får min ven en mail tilbage. Desværre vi har kun 3 måneders frist. Så kampen kan ikke registeret. Ja self skal man huske at se om man er registeret. Men alligevel vildt de ikle vil yde den service at kunne registere kampen ofså selvom det er 3 måneder siden. Har man været til en kamp pg kan bevise det ofså selvom det er over 3 måneder siden. Burde de da kunne registere kampen ligemeget hvad. Da det jo er deres system der har fejlet.
      Det er naturligvis skod. Men jeg vil i samme sætning sige at det håndklæde er det klammeste stykke merchandise i så elendig kvalitet, at OB burde skamme sig - det er så pinligt at man hellere burde have sagt, at der af spareårsager ikke var råd til en gave i år.
      Bud på en indkøbspris: 10 kr.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
        Godt nok ringe service. Har en ven der ikke kunne forstå hvorfor han ikke havde fået mail om at kunne hente det der merchandise. Tjekker så og kan se at den første kamp ikke er registeret. Så får min ven en mail tilbage. Desværre vi har kun 3 måneders frist. Så kampen kan ikke registeret. Ja self skal man huske at se om man er registeret. Men alligevel vildt de ikle vil yde den service at kunne registere kampen ofså selvom det er 3 måneder siden. Har man været til en kamp pg kan bevise det ofså selvom det er over 3 måneder siden. Burde de da kunne registere kampen ligemeget hvad. Da det jo er deres system der har fejlet.
        jeg har ikke læst om 3 mdr. frist for manglende registrering, men hvis der står sådan i betingelser og vilkår et eller andet sted er det ganske svært at klandre andre end sig selv, og ikke bare pege og sige "det er de andres skyld". Hvis du forstår hvad jeg mener
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Kan self se det står på OB's hjemmeside. Men de burde da kunne ændre det alligevel da det jo egentlig er deres system der har fejlet. Også kan man jo få sæsonkortet til samme pris året efter. Godt nok er det stadig kun en 50er sparet eller lign. Men penge er vel penge :p

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Det er naturligvis skod. Men jeg vil i samme sætning sige at det håndklæde er det klammeste stykke merchandise i så elendig kvalitet, at OB burde skamme sig - det er så pinligt at man hellere burde have sagt, at der af spareårsager ikke var råd til en gave i år.
            Bud på en indkøbspris: 10 kr.

            Sjovt. Jeg synes netop at det er et super aktuelt merchandise da sommeren er fremme og kvaliteten er helt fin - ringe bomuldssort - du skal selvfølgelig vaske håndklædet inden brug.

            - hvis du mener det er lorte kvalitet, så skal det være indfarvning der kunne halte hvis den mister lidt farve over tiden..

            Jeg er glad for det og bruger det ofte.☺

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Sjovt. Jeg synes netop at det er et super aktuelt merchandise da sommeren er fremme og kvaliteten er helt fin - ringe bomuldssort - du skal selvfølgelig vaske håndklædet inden brug.

              - hvis du mener det er lorte kvalitet, så skal det være indfarvning der kunne halte hvis den mister lidt farve over tiden..

              Jeg er glad for det og bruger det ofte.☺
              Jeg ved ikke om jeg har været "uheldig" - men indfarvningen på mit ligner at det er vasket 20 gange allerede - og det er ikke vasket endnu! Det synes jeg ikke er et godt tegn!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Jeg ved ikke om jeg har været "uheldig" - men indfarvningen på mit ligner at det er vasket 20 gange allerede - og det er ikke vasket endnu! Det synes jeg ikke er et godt tegn!
                hvad er dine forventninger til en gave hvor du selv anslår en indkøbspris på en 10 kr.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  hvad er dine forventninger til en gave hvor du selv anslår en indkøbspris på en 10 kr.
                  Du vender det på hovedet - er det ikke til grin at man over hovedet giver en "unik gave til de loyale", som sandsynligvis har en indhøbspris på 10 kr. - ja, det kan også godt være at den har kostet 17,75. Det er sgu da for ynkeligt. Så giv mig en vaskeklud, hvor man havde haft råd til at lave ordentligt tryk. Jeg går ud fra at gaven skal ses som en belønning for min loyalitet - så symbolværdien i at give den loyale fan noget crap er da problematisk. Så hellere ikke give noget eller give en OB-oplevelse. Meet and greet eller sådan noget.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Du vender det på hovedet - er det ikke til grin at man over hovedet giver en "unik gave til de loyale", som sandsynligvis har en indhøbspris på 10 kr. - ja, det kan også godt være at den har kostet 17,75. Det er sgu da for ynkeligt. Så giv mig en vaskeklud, hvor man havde haft råd til at lave ordentligt tryk. Jeg går ud fra at gaven skal ses som en belønning for min loyalitet - så symbolværdien i at give den loyale fan noget crap er da problematisk. Så hellere ikke give noget eller give en OB-oplevelse. Meet and greet eller sådan noget.

                    Jeg er helt på linje her! Vi grinede lidt da vi fik håndklæderne stukket i hånden derude, og endnu mere da vi pakkede dem helt ud. De ser forvaskede, og billige ud, og det er ikke noget jeg forbinder med "Unikt OB merchandise", det ligner noget billigt bras ..

                    - Og som en sidenote, jeg har fået rettet en enkelt kamp med mere end de 3 måneders varsel, men det var vist kun fordi jeg var lidt bøvlet Min mand og jeg har begge sæsonkort, og har fået en dårlig vane med kun at tjekke det ene efterfølgende, fordi der plejer at være problemer med begge hvis det er.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Du vender det på hovedet - er det ikke til grin at man over hovedet giver en "unik gave til de loyale", som sandsynligvis har en indhøbspris på 10 kr. - ja, det kan også godt være at den har kostet 17,75. Det er sgu da for ynkeligt. Så giv mig en vaskeklud, hvor man havde haft råd til at lave ordentligt tryk. Jeg går ud fra at gaven skal ses som en belønning for min loyalitet - så symbolværdien i at give den loyale fan noget crap er da problematisk. Så hellere ikke give noget eller give en OB-oplevelse. Meet and greet eller sådan noget.
                      ja, det gør jeg gerne idet alle sager har (mindst) 2 sider. Det synes jeg ikke det er, det er vel unikt i den forstand at det kun er en begrænset del af fanskaren der har mulighed for at erhverve sådan et ved at møde op 14 gange i træk på stadion.
                      Hvis du med "meet and greet" mener et fan arrangement hvor der spilles lidt bold, og der evt. spises en "stadionplatte"eller lign. synes jeg det er en fremragende god idé som du absolut bør maile videre til de ansvarlige disse ting. Har vi stadig, eller har vi nogensinde haft en fankoordinator, som sikkert gerne kunne være mellemled på sådan en happening
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Det er naturligvis skod. Men jeg vil i samme sætning sige at det håndklæde er det klammeste stykke merchandise i så elendig kvalitet, at OB burde skamme sig - det er så pinligt at man hellere burde have sagt, at der af spareårsager ikke var råd til en gave i år.
                        Bud på en indkøbspris: 10 kr.
                        Syntes det samlet set er en fin gave med sodavand , fribilletter og andet bonus vi får løbende sammen med sæsonkortet til en kanon god pris . Jeg behøver ikke noget trofæ eller en forkromet gave som bevis for at jeg følger mit hold . Sporer en snert af krævermentalitet her , hvilket jeg syntes er vammelt , men sådan er vi jo så forskellige .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Syntes det samlet set er en fin gave med sodavand , fribilletter og andet bonus vi får løbende sammen med sæsonkortet til en kanon god pris . Jeg behøver ikke noget trofæ eller en forkromet gave som bevis for at jeg følger mit hold . Sporer en snert af krævermentalitet her , hvilket jeg syntes er vammelt , men sådan er vi jo så forskellige .
                          exactly
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Syntes det samlet set er en fin gave med sodavand , fribilletter og andet bonus vi får løbende sammen med sæsonkortet til en kanon god pris . Jeg behøver ikke noget trofæ eller en forkromet gave som bevis for at jeg følger mit hold . Sporer en snert af krævermentalitet her , hvilket jeg syntes er vammelt , men sådan er vi jo så forskellige .
                            arhhh kammer det lidt over, vil jeg mene! Det er dem som sælger det som et produkt for de udvalgte - og det ligner noget der er lavet med venstre hånd. Som virksomhed skal man bare passe på med hvad man kalder ting. Der skal være sammenhæng mellem det man prørver at sælge og det egentlige produkt. Hvis det er "vammel" tankegang er du godt nok den sarte type!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Syntes det samlet set er en fin gave med sodavand , fribilletter og andet bonus vi får løbende sammen med sæsonkortet til en kanon god pris . Jeg behøver ikke noget trofæ eller en forkromet gave som bevis for at jeg følger mit hold . Sporer en snert af krævermentalitet her , hvilket jeg syntes er vammelt , men sådan er vi jo så forskellige .
                              Jeg synes også du strammer den lidt her. Det er fint at OB vælger at give visse personer en gave, men den gave skal også være iorden - ellers skal de lade helt være med at give en gave! (Hvilket jeg tror de fleste ikke ville stille spørgsmålstegn ved).
                              Ellers er jeg helt enig - synes også programmet har været et super initiativ, og noget som jeg selv har haft meget glæde af :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                                Jeg synes også du strammer den lidt her. Det er fint at OB vælger at give visse personer en gave, men den gave skal også være iorden - ellers skal de lade helt være med at give en gave! (Hvilket jeg tror de fleste ikke ville stille spørgsmålstegn ved).
                                Ellers er jeg helt enig - synes også programmet har været et super initiativ, og noget som jeg selv har haft meget glæde af :)
                                Var også lidt spor af ironi i det ;-) Lidt for at give igen til Claude som kan være efter andre når de ytrer sig negativt ..


                                Men syntes stadig der har været brok over gaven alle tre gange , hvilket jeg syntes ikke er på sin plads ift hvor billigt sæsonkortet er . Prøv at kigge på hvad andre klubber tilbyder .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X