Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Grundspil 2017/18
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSer AGF - sønderjyske. Der er vist ikke meget at frygte fra den kant. Men er da glad for vi har købt Kløve og ikke Simon Kroon. Han gør ikke meget væsen af sig. Til gengæld er AGFs nye back Højer virkelig god. Mærkeligt han har stået bag Lump i Lyngby.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSer AGF - sønderjyske. Der er vist ikke meget at frygte fra den kant. Men er da glad for vi har købt Kløve og ikke Simon Kroon. Han gør ikke meget væsen af sig. Til gengæld er AGFs nye back Højer virkelig god. Mærkeligt han har stået bag Lump i Lyngby.
Comment
-
Det står nok mellem Horsens, os, AaB og Sønderjyske; og jeg vil mene, at Horsens og Sønderjyske pt. har de lidt bedre kort på hånden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg? Har du set Sønderjyskes restprogram? Pånær den sidste kamp imod FCM, så ligger de klart til forventeligt flere points end os. Horsens' program ser heller ikke værst ud. Vi har måske en 7 points mere at håbe på; Sønderjyske kan nemt tage 10, Horsens ligger måske også til en 6-7 points som os, AaB er min dark horse; de svinger meget. Det kan blive meget tæt omkring top 6 cuttet; tror bare ikke på Hobro - uden Kirkevål i topform, klasker de sammen. Og de har to grimme kampe i træk nu her. Silkeborg er også svære at se klare den.
Det står nok mellem Horsens, os, AaB og Sønderjyske; og jeg vil mene, at Horsens og Sønderjyske pt. har de lidt bedre kort på hånden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægMen de spillede ikke særligt godt i dag. De havde nogle gode dødbolds kombinationer, men ellers kom de jo ikke med det vilde. Ved ikke om det er trænerskiftet eller hvad det er, men synes det er lang tid siden Uhre rigtig er kommet til sin ret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNej det gjorde de ikke, på den måde er de meget lig OB, AaB, Hobro osv. Sat på spidsen, så er forskellen på SønderjyskE og os pt, at SønderjyskE har overstået deres ture til Brøndby og Parken, hvor vi stadig har dem til gode.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg? Har du set Sønderjyskes restprogram? Pånær den sidste kamp imod FCM, så ligger de klart til forventeligt flere points end os. Horsens' program ser heller ikke værst ud. Vi har måske en 7 points mere at håbe på; Sønderjyske kan nemt tage 10, Horsens ligger måske også til en 6-7 points som os, AaB er min dark horse; de svinger meget. Det kan blive meget tæt omkring top 6 cuttet; tror bare ikke på Hobro - uden Kirkevål i topform, klasker de sammen. Og de har to grimme kampe i træk nu her. Silkeborg er også svære at se klare den.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægFCK ser i mine øjne ikke skræmmende ud.
Men igen, det gør vi sgu godt nok heller ikke.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment