Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Ja, selvom det ikke er top 6, og dermed ikke en opfyldelse af målsætningen, er det på mange måder et ok scenarie.

    Hvis vi går op og spiller uafgjort i Randers og tager 7. pladsen på det resultat, er det næsten fyringsgrund alene.
    Enig. Hvis jeg var Thorborg ville jeg indkalde Kent til møde mandag morgen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      tja.. vi skal slå Randers mens både Horsens og Hobro skal tabe... Hobro til BIF og Horsens til Lyngby ...
      Og så må SDR ikke vinde større end os...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        5 hold kan teoretisk stadig nå top 6. Men alt peger på Horsens og AaB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Og så må SDR ikke vinde større end os...
          Gør de næppe i midtjylland

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Ja det bliver sjovere i gruppespillet end i top 6. Det kunne ende med 8-9 nederlag. Lige børn leger bedst ...
            Præcis. For ledelsen ville det under alle omstændigheder være en win-win.

            Hvis vi var kommet i top 6, kunne de forsvare sig med, at de havde opnået målsætningen, uanset hvor meget vi ville blive udspillet over 10 kampe. Nu hvor vi skal spille nedrykningsspil, får vi nogle nemme kampe som vi formentlig vil vinde nogle stykker af, og på den måde kan de gemme sig under, at der er positive tendenser, og at det er tegn på fremgang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Præcis. For ledelsen ville det under alle omstændigheder være en win-win.

              Hvis vi var kommet i top 6, kunne de forsvare sig med, at de havde opnået målsætningen, uanset hvor meget vi ville blive udspillet over 10 kampe. Nu hvor vi skal spille nedrykningsspil, får vi nogle nemme kampe som vi formentlig vil vinde nogle stykker af, og på den måde kan de gemme sig under, at der er positive tendenser, og at det er tegn på fremgang.
              Kan ikke se noget som helst nemt hvis vi bliver 7`er

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Gør de næppe i midtjylland
                Nope... ligesom Horsens næppe ville få point mod BIF ;-)

                ... men nej, ikke oplagt med en sejr der, og slet ikke med flere mål.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tænker mere U17
                  Endnu endnu værre.....superligaholdet

                  nej jeg er sgu seriøst nervøs for at det lykkes os at tage til Randers og vinde eller spille uafgjort og snuppe 7.pladsen og dermed havne i det mest nervepirrende nedrykningsslutspil ever

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Vi står med alle kort på hånden i forhold til 8. pladsen. Får vi den, er vi ligeså sikre på ikke at rykke ned som Horsens og AaB vil være i top 6. Til gengæld får vi muligheden for nogle spændende kampe om teoretisk at komme i EL.
                    Helt enig. Første mål: nederlag i Randers.

                    Comment


                      Gruppe 1
                      OB 32
                      AGF 31
                      Silkeborg 31
                      Helsingør 17

                      Det kunne være ret spændende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Gruppe 1
                        OB 32
                        AGF 31
                        Silkeborg 31
                        Helsingør 17

                        Det kunne være ret spændende.
                        Kunne også hedde

                        OB 34
                        AGF 29
                        Silkeborg 28
                        Helsingør 17

                        Jeg kan bare mærke at dette bliver virkeligheden for vores forår

                        Comment


                          Ville helst kaste op.
                          Det er en umulig situation. Hvis vi vinder i Randers så sparker vi os sandsynligvis selv i røven. Hvis vi taber så står vi vel der som usportslig og konkurrenceforvridende. Især når vi stiller op med et b-hold.
                          Selv om det er dumt. Men jeg foretrækker at gå ærligt og sportsligt efter sejr (ikke kun fordi der er stadig en minimalchance at komme i top 6). At gå med vilje efter et nederlag eller give det frivilligt væk står imod alt jeg vil se i min klub.
                          Det giver bare et argument mere for at hade denne nye struktur.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Randers er så ringe, at vi bør kunne holde 0-0 så længe at vi ved hvad der vil være bedst i forhold til top 6 kontra 8. pladsen. Jeg er faktisk ligeglad med om vores spillere skal flytte sig for Randers så de kan få scoret, hvis det er det der skal til for at sikre 8. pldsen. Det er strukturens skyld, så lad os da udnytte det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Randers er så ringe, at vi bør kunne holde 0-0 så længe at vi ved hvad der vil være bedst i forhold til top 6 kontra 8. pladsen. Jeg er faktisk ligeglad med om vores spillere skal flytte sig for Randers så de kan få scoret, hvis det er det der skal til for at sikre 8. pldsen. Det er strukturens skyld, så lad os da udnytte det.
                              Men hvordan skal det se ud? Må AK brænde en direktør med vilje når ham får den? Eller sparke en straffe højt i skyerne eller over sidelinjen? Eller skal vi bare nægte at komme i deres banehalvdel? Og kan holdet stille sig pludselig om mentalt og går efter sejren hvis der opbygger chancen for top-6 i 72. minut?
                              Det er ja umuligt og situationen er bare kæmpe lort.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Horsens har fire profiler ude med karantæne mod Lyngby. De skal stadigvæk nok vinde over Lyngby, men der er trods alt en minimal chance for de kunne tabe med fire stamspillere ude, og hvem ved - måske lider de også af gummiben? Jeg synes vi skal spille chancen for den tops seks.

                                Comment

                                Working...
                                X