Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Men hvordan skal det se ud? Må AK brænde en direktør med vilje når ham får den? Eller sparke en straffe højt i skyerne eller over sidelinjen? Eller skal vi bare nægte at komme i deres banehalvdel? Og kan holdet stille sig pludselig om mentalt og går efter sejren hvis der opbygger chancen for top-6 i 72. minut?
    Det er ja umuligt og situationen er bare kæmpe lort.
    Vi skal jo sådan set bare spille som vi plejer. Boldbesiddende, spille bolden rundt i en uendelighed som vi plejer, lade være med at skabe chancer som vi plejer, og får vi dem, så brænder vi som vi plejer. Jeg tænker det må være muligt sent i kampen at vurdere hvad der er bedst. Og så håber jeg fandme at spillere og trænere inden kampen har snakket alle scenarier igennem, uagtet at de udadtil siger de vil vinde kampen.

    Comment


      Hov vent nu lidt, 9. pladsen giver jo også adgang til den nemme pulje med nr 12 og 13. Så i princippet er vi jo sikre på at ende der bare vi ikke får point. TAB TAB TAB

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Ville helst kaste op.
        Det er en umulig situation. Hvis vi vinder i Randers så sparker vi os sandsynligvis selv i røven. Hvis vi taber så står vi vel der som usportslig og konkurrenceforvridende. Især når vi stiller op med et b-hold.
        Selv om det er dumt. Men jeg foretrækker at gå ærligt og sportsligt efter sejr (ikke kun fordi der er stadig en minimalchance at komme i top 6). At gå med vilje efter et nederlag eller give det frivilligt væk står imod alt jeg vil se i min klub.
        Det giver bare et argument mere for at hade denne nye struktur.
        Fuck den minimale chance for top 6, nu gælder kun én ting og det er at undgå nedrykning og den mission starter mod Randers hvor vi vil øge vores muligheder for at undgå nedrykning betragteligt med et nederlag, så det må være det vi går efter. Alt andet vil være dumt. Fuck top 6. En nedrykning vil være en KATASTROFE!.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Fuck den minimale chance for top 6, nu gælder kun én ting og det er at undgå nedrykning og den mission starter mod Randers hvor vi vil øge vores muligheder for at undgå nedrykning betragteligt med et nederlag, så det må være det vi går efter. Alt andet vil være dumt. Fuck top 6. En nedrykning vil være en KATASTROFE!.
          Det er fuldstændig UMULIGT!!! for mig at blive mere enig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Nope... ligesom Horsens næppe ville få point mod BIF ;-)

            ... men nej, ikke oplagt med en sejr der, og slet ikke med flere mål.
            Hvorfor ville Horsens næppe få point på hjemmebane, når de kun har tabt en gang på hjemmebane mod FCM, som endda var et misvisende resultat i forhold til spillets gang? Horsens er bare en klasse over os, både som ‘tiki-taka’ hold pg deres klassiske dyder ved dødbolde..

            Comment


              Hvad skal vi også i top 6? Vi kan intet nå. Jovist vi får mødt bedre hold, og kan sikkert gøre det fint nok. Men det giver falske forudsætninger at vi når målsætningen. Det vil betyde at chancen for at der INTET sker til sommer er meget stor. Ender vi som nummer 8 eller 9 er vi "sikre" på en ny sæson, og "sikre" på at spille om EL pladsen. Tænk på hvis vi kom i play off finalen i Parken. Hvem sagde 2002 og 2007.
              Der er måske flere penge i top 6. Men jeg tror ikke der vil være specielt mange flere tilskuere til os deroppe. Tænk jer nu om for alles skyld.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Hvad skal vi også i top 6? Vi kan intet nå. Jovist vi får mødt bedre hold, og kan sikkert gøre det fint nok. Men det giver falske forudsætninger at vi når målsætningen. Det vil betyde at chancen for at der INTET sker til sommer er meget stor. Ender vi som nummer 8 eller 9 er vi "sikre" på en ny sæson, og "sikre" på at spille om EL pladsen. Tænk på hvis vi kom i play off finalen i Parken. Hvem sagde 2002 og 2007.
                Der er måske flere penge i top 6. Men jeg tror ikke der vil være specielt mange flere tilskuere til os deroppe. Tænk jer nu om for alles skyld.
                Alt dette giver ingen mening i Kents hjerne.. Kun os andre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  Hvorfor ville Horsens næppe få point på hjemmebane, når de kun har tabt en gang på hjemmebane mod FCM, som endda var et misvisende resultat i forhold til spillets gang? Horsens er bare en klasse over os, både som ‘tiki-taka’ hold pg deres klassiske dyder ved dødbolde..
                  Det var et hint, fordi så mange troede de ville tabe.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Fuck den minimale chance for top 6, nu gælder kun én ting og det er at undgå nedrykning og den mission starter mod Randers hvor vi vil øge vores muligheder for at undgå nedrykning betragteligt med et nederlag, så det må være det vi går efter. Alt andet vil være dumt. Fuck top 6. En nedrykning vil være en KATASTROFE!.
                    Ja, fuck den minimale chance for top 6. Det går ikke om den linimale chance for mig. Og det er fornuftigt, rationalt og klog at gå efter nederlag i Randers. Der er jeg helt enig. Men på den anden side går det fuldstændigt imod min stolte og min "hellere-dø-i-støvlerne-indstilling" at gå med vilje efter et nederlag.

                    Ja, vi skulle tabe næsten søndag, men vil ikke tabe en fodboldkamp med vilje.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ja det bliver sjovere i gruppespillet end i top 6. Det kunne ende med 8-9 nederlag. Lige børn leger bedst ...
                      Uanset hvor dybt jeg graver så kan jeg ikke finde noget spændende eller sjovt i taberslutspillet , ej heller solvom det tragiske kan ske at det bedste taberhold kan vinde en EL billet.
                      Mon OB vil prøve at mobilisere en stor opbakning i kampen i Randers for at vi sammen kan kæmpe for chancen , eller så de skriften på vægen i fredags med de sølle 3600 fremmødte til en enormt vigtig og afgørende kamp ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Vildt nok...

                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Præcis. For ledelsen ville det under alle omstændigheder være en win-win.

                          Hvis vi var kommet i top 6, kunne de forsvare sig med, at de havde opnået målsætningen, uanset hvor meget vi ville blive udspillet over 10 kampe. Nu hvor vi skal spille nedrykningsspil, får vi nogle nemme kampe som vi formentlig vil vinde nogle stykker af, og på den måde kan de gemme sig under, at der er positive tendenser, og at det er tegn på fremgang.
                          Ha ha ja lige som sidste forår hvor de få gode kampe vi spillede fik JH/KN og nogle fans til at bilde hinanden ind at nu kørte det bare , nu havde vi holdet ..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Vildt nok...

                            Odds 3.2 på Randers, det er også vildt

                            Comment


                              ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                                ...

                                👍👍👍
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X