Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Enig! Vi er uenige ... Jeg har ikke noget problem med at et hold rykker ned pga det ikke er godt nok til at vinde over et hold der har tabt 32 kampe i træk.
    Så fordi et hold kan være ramt af skader, formnedgang mv. i en ekstremt lille periode af en sæson, og oven i det kan det mentale jo spille voldsomt ind, så mener du, det ville være helt ok, i en sport der normalt kører over et år, at have en sådan afgørelse?

    Det er en ret vild opfattelse af retfærdighed vil jeg mene. I fodbold har man traditionelt målt et hold på hvordan det klarer sig over en periode på 10 måneder.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Okay, så for dig er det fint, at det hold der har fået færrest point ikke rykker ned.
      Hvad med 10 point ... det er ekstremt sandsynligt.
      Man må gå ud fra du er stor modstander af at Huddersfield spiller i Prl så? Det er jo præcis det samme. De vandt kampen der er 1 milliard kr værd sidste forår. En nedrykning fra superligaen koster kun ca 20 millioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Okay, er du helt sikker på at du kan stå inde for den údtalelse :D?
        Jepper ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Man må gå ud fra du er stor modstander af at Huddersfield spiller i Prl så? Det er jo præcis det samme. De vandt kampen der er 1 milliard kr værd sidste forår. En nedrykning fra superligaen koster kun ca 20 millioner.
          Det er da overhovedet ikke det samme.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Det er da overhovedet ikke det samme.
            Hvorfor? Hvad er forskellen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Man må gå ud fra du er stor modstander af at Huddersfield spiller i Prl så? Det er jo præcis det samme. De vandt kampen der er 1 milliard kr værd sidste forår. En nedrykning fra superligaen koster kun ca 20 millioner.
              Det er da helt og aldeles ligegyldigt hvor meget det koster, det gør det ikke mere eller mindre usportsligt.
              Bortset fra det så har jeg det som sagt sådan, at dem der får flest point, de skal rykke op og dem der får færrest skal rykke ned.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Hvorfor? Hvad er forskellen?
                At man har spillet sig til det. Man har jo ikke spillet sig til noget, når man alligevel får en redningskrans. tværtimod.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Har nok sovet i timen , men hvad er træls ved den 7. plads ift 8. ?
                  Hvis vi bliver 7`er har vi pt 3p ned til det der vil sende os i nedrykningsplayoff kampe
                  Hvis vi bliver 8`er har vi pt 11p ned

                  See the difference?

                  Vi skal nok tabe den sidste for ikke at blive 7`er

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Det er da helt og aldeles ligegyldigt hvor meget det koster, det gør det ikke mere eller mindre usportsligt.
                    Bortset fra det så har jeg det som sagt sådan, at dem der får flest point, de skal rykke op og dem der får færrest skal rykke ned.
                    Så du mener ikke de burde spille i prl? Eller Hvad? Du svarer ikke helt klart

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      At man har spillet sig til det. Man har jo ikke spillet sig til noget, når man alligevel får en redningskrans. tværtimod.
                      Arrrrrhhhh... Det er lidt søgt den forklaring. Hvis man er bedst over de sidste 4 kampe ift sine modstandere har man også spillet sig til en redning.
                      Lad os bare sige vi er uenige ... Jeg kan godt li vores nuværende struktur. Den skaber mere underholdning. Det er derfor jeg ser fodbold. Gider ikke bruge tid på ligegyldige kampe uden noget på spil.

                      Comment


                        Horsens skal som forventet bare tabe til BIF i dag, ikke umuligt. Hobro må bare ikke vinde i sidste runde mod BIF, meget realistisk. Sønderjyske må ikke vinde over FCM i den sidste runde, meget realistisk. Lyngby har Oliver Lund tilbage fra karantæne i næste kamp, og måske flere af de sygemeldte. De skal bare holde mindst uafgjort mod Horsens her. OB skal vinde over Randers med både Bager og Agesen ude med karantæne, meget realistisk. Derved flasker det sig for OB, vi skal tro på en 6. Plads så længe muligheden er der.

                        Comment


                          Hej enig med dig og vi kan konstatere at vi er bare ikke bedre ,glem alt om top seks glem endnu en dårlig sæson de er bare ikke bedre , det er hver gang at man kan tage afstand så flopper de til den store guldmedalje, først Silkeborg før jul , de havde ikke vundet på udebane end til de mødte OB og hvad skete, og så igen en utrolig dårlig indsats mod et AGF hold man burde slå men heldig med at tabe 1 - 0 farvel top seks farvel Kent Nielsen, at man ikke vil forlænge med John Bredal forstår jeg så ikke men K N har haft 3 år nu og intet præsteret det må simpelt hen være slut og tag Jesper Hansen med . Når jeg tænker hvilke personer man fyrede før Kn to gange sølv af Lars Olsen og co hvad så nu det er en skandale

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis vi bliver 7`er har vi pt 3p ned til det der vil sende os i nedrykningsplayoff kampe
                            Hvis vi bliver 8`er har vi pt 11p ned

                            See the difference?

                            Vi skal nok tabe den sidste for ikke at blive 7`er
                            Og hvad værre er, de to hold som vi så kommer til at ligge tæt på os, vil være Silkeborg og AGF. To hold som vi har fået to point imod i fire kampe. Ender vi i den pulje er der så absolut en mulighed for, at vi skal spille knockoutkampe om at undgå nedrykning, at påstå andet vil være både arrogant og naivt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Så du mener ikke de burde spille i prl? Eller Hvad? Du svarer ikke helt klart
                              Jeg skriver ret klart hvad jeg mener :).
                              De hold med flest point skal rykke op og dem med færrest skal rykke ned.
                              Jeg har ikke forholdt mig til Huddersfield da vi debatterer suppens struktur ... men princippet gælder alle steder.

                              Men fint nok Kielberg, jeg er forundret over at du tilsyneladende har et kompas for sportslighed, da du mener at den tidligere var usoprtslig, men at et hold med færrest point kan undgå nedrykning er okay ... det har jeg lidt svært ved at sætte mig ind i :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Arrrrrhhhh... Det er lidt søgt den forklaring. Hvis man er bedst over de sidste 4 kampe ift sine modstandere har man også spillet sig til en redning.
                                Lad os bare sige vi er uenige ... Jeg kan godt li vores nuværende struktur. Den skaber mere underholdning. Det er derfor jeg ser fodbold. Gider ikke bruge tid på ligegyldige kampe uden noget på spil.
                                Det er da på ingen måder søgt. Du spiller dig til championshipslutspillet gennem 46 runder ved at vinde!!!! tilstrækkeligt med point.

                                Det er så din holdning, jeg vil bare mene, at den ikke rigtigt flugter med det, der gør fodbold interessant, og som har skabt en kæmpe kultur omkring sporten. Mon ikke, du er mere til Håndbold og amerikansk sport, når det kommer til stykket?

                                Comment

                                Working...
                                X