Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ForzaLazio
    replied
    Hobro nok max 3 point mere. Så vi skal virkelig dumme os for ikke at holde dem bag os. Lad der bare være stor afstand til de fire nederste, hvis vi skulle ende udenfor top 6

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Ja og pål fik scoret. Det ikke lige nu hab skal ramme ind i den målstime han havde i var det starten af sæsonen ?

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Nå Hobro vil stadig lege med om top 6. Vinder 3-0 i Lyngby, som godt kan risikere at rykke ned.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Har forudsat følgende resultater:

    Runde 24:
    LBK-Hobro: 2
    FCH-SDJ: 2
    RFC-FCN:2
    AGF-FCK: 2
    BIF-OB: 1
    SIF-FCM: 2

    Runde 25:
    OB-AGF: 1
    Hobro- SIF: 1
    SDJ-LBK:1
    AAB-RFC: 1
    FCN-FCM: 2
    ACH-BIF: 1
    FCK-FCH:1

    Runde 26:
    BIF-Hobro: 2
    FCH-FCN: 2
    FCM-SDJ: 2
    AGF-AAB: 2
    LBK-ACH: 2
    SIF-FCK: 2
    RFC-OB: 2

    Hvilket betyder en slutstillingen der hedder

    40 aab
    38 ach
    37 ob, hvis AaB vinder over ACH

    39 ach
    38 aab
    37 ob, hvis den ender uafgjort mellem AaB og ach

    41 ach
    37 ob
    37 Hobro, hvis ACH vinder over AaB ...

    jokeren her er dog at ACH slår BIF så der er det at klynge sig til ikke sker ... og at vi ikke fucker det op for os selv ....

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg tror stadig ikke på det mm Horsens kun får 2-3p. Vi får max 3-4..
    Det værste der så kan ske er at vi bliver 7`er.. Det ligner en rigtig lorte pulje. Meget bedre at blive nr 8

    Sådan vil puljerne se ud med nuværende stilling

    Nr 7——- 31p
    Nr 10—— 25p
    Nr 11——- 25p
    Nr 14——- 17p

    Pt har vi 6p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje

    Nr 8——- 28p
    Nr 9——- 27p
    Nr 12—— 20p
    Nr 13—— 17p

    Pt har vi 11p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje

    Jeg ved sgu godt hvad jeg vil vælge. Jeg fucing bræker mig hvis vi tager den dobbelt straf det er at blive 7`er
    Men hvis Hooooaaarsens skal have mere end 3p, så skal de enten hive point i Aalborg eller mod BIF. Får de mod AaB, så kan vi lige så godt nappe 6p i de sidste to kampe.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg skal lige have et par gram af det du ryger tak
    ny telefon så skal lige have indstillet pølsefingrene... ��

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kløve på rundens hold

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-spillerunde-1

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kløve og AK på månedens hold i Tipsbladet

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ligaen-februar

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jeg tror stadig ikke på det mm Horsens kun får 2-3p. Vi får max 3-4..
    Det værste der så kan ske er at vi bliver 7`er.. Det ligner en rigtig lorte pulje. Meget bedre at blive nr 8

    Sådan vil puljerne se ud med nuværende stilling

    Nr 7——- 31p
    Nr 10—— 25p
    Nr 11——- 25p
    Nr 14——- 17p

    Pt har vi 6p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje

    Nr 8——- 28p
    Nr 9——- 27p
    Nr 12—— 20p
    Nr 13—— 17p

    Pt har vi 11p ned til de farlige nedryknings playoff kampe i denne pulje

    Jeg ved sgu godt hvad jeg vil vælge. Jeg fucing bræker mig hvis vi tager den dobbelt straf det er at blive 7`er

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    hobroera point medister hvis de vinder over Lyngby mens vi taber til BIF..
    Jeg skal lige have et par gram af det du ryger tak

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
    Hvis nu du siger AaB får 9 point - så skal Horsens tage point fra BIF for at få mere end 3 - og som jeg skrev tidligere vil det være et rigtig fint udgangspunkt for os, da vi så "bare" skal lave 4 point mod Randers og AGF - så er vi a point med Horsens - og så (medmindre vi taber meget stort til BIF) vil være nok, da vores score er væsentligt bedre end Horsens.
    Horsens kan ikke (jo hvis de slår BIF) ikke få 6 point, hvis AaB samtidig skal hive 7-9 point.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Shit mand, det bliver tæt, om vi kommer med i top 6.

    Med al sandsynlighed taber vi i Brøndby, og så SKAL vi hive 6 point mod AGF og Randers. To kampe, som jeg anser som lidt af nogle cowboy-kampe, der kan gå i alle retninger i virkeligheden.

    Pt ligner det, at der er OB, Horsens og Aab der skal kæmpe om de to pladser, og her har AaB det nemmeste program tilbage. Hobro anser jeg som ude af racet, og det samme med Silkeborg. De to hold er hhv. 3 og 4 point (og en dårligere målscore efter), og det tror jeg ikke de henter på 3 kampe. Hobro slutter i øvrigt af i Brøndby, mens Silkeborg har både FCK og FCM tilbage i programmet.

    AaB's program:

    AaB - Horsens
    AaB - Randers
    AGF - AaB

    Horsens' program:
    AaB - Horsens
    Horsens - Brøndby
    Lyngby - Horsens

    OB's program:
    Brøndby - OB
    OB - AGF
    Randers - OB

    Her må jeg sige, at med undtagelse af kampene mod Brøndby, som ser meget stærke ud pt, så kan ALLE andre kampe tippe i alle retninger på dagen.

    Jeg hælder til, at AaB slår Horsens i weekenden, og så stryger de forbi os, mens vi ligger på 7. pladsen hvis vi forestiller os, at vi taber i Brøndby.

    Vil virkelige gerne undgå nedrykningsspillet. Ja, der er en ekstra mulighed for at nappe en 7.plads, der potentielt kan give adgang til europæisk, men a) vi slår formentlig ikke nummer 3/4 i den duel anyways, og b) vi kunne godt bruge en plads i det 'fine' selskab både økonomisk i form af TV-penge og indtægter i øgede antal tilskuere og så rent interessemæssigt for OB, pga. de større kampe, flere folk på stadion og medvirken til at afgøre mesterskabet. Og så naturligvis for klubbens selvforståelse og evt. tiltrækningskraft i sommerens transfervindue.
    Selv hvis vi taber i Brøndby så står vi ikke mere end max. ét point bag enten Aab eller ACH. Og med den bedste målscoring af de 3 klubber er det ikke en dårlig udgangsposition for os. Det skulle være muligt at hente et point mere ud af de 2 sidste kampe. Så er ret optimistisk. Det lugter som plads 6 for mig.
    Og kampen i Brøndby er ja endnu ikke tabt, så ...

    Leave a comment:


  • Dirksen
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    AaB må anses for at være favoritter. Deres program lugter af 7-9 point, hvor vores ligner mere 4-6 point, og så vinder vi sjældent to kampe i streg. Horsens henter formentlig 4-6 point, hvilket er nok, hvis vi får samme pointtal som AC Horsens.
    Hvis nu du siger AaB får 9 point - så skal Horsens tage point fra BIF for at få mere end 3 - og som jeg skrev tidligere vil det være et rigtig fint udgangspunkt for os, da vi så "bare" skal lave 4 point mod Randers og AGF - så er vi a point med Horsens - og så (medmindre vi taber meget stort til BIF) vil være nok, da vores score er væsentligt bedre end Horsens.

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Når jeg gennemgår simulatoren for grundspillet, så har jeg stadigvæk både ACH og AAB til at ligge over os. Jeg tror kun vi henter 3 point i de sidste tre. Jeg tror ikke på den endnu, men jeg har det heller ikke godt med at spå om resultater i denne liga.. Der er overraskelser hele tiden, og AAB kunne også sagtens gå hen og kun hente 3 point, selvom det på papiret er nemme kampe.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    AaB må anses for at være favoritter. Deres program lugter af 7-9 point, hvor vores ligner mere 4-6 point, og så vinder vi sjældent to kampe i streg. Horsens henter formentlig 4-6 point, hvilket er nok, hvis vi får samme pointtal som AC Horsens.
    Et eller andet sted, skal vi vel næsten håbe på, at Horsens taber i Aalborg og efterfølgende hjemme til BIF. For så kan vi med 4 point stryge forbi dem på målscoren?

    Det kræver self. at vi skraber 4 point til os, men AGF hjemme SKAL give 3, og så må vi fandme kunne skrabe et enkelt point hjem i Kronjylland mod et historisk ringe Randers-hold.

    Leave a comment:

Working...
X