Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2017/18

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Er du nogensinde blevet konfronteret med, at du er ubehageligt arrogant i din måde at formulere dig på. Du har øjensynligt et grundlæggende behov for at demonstrere nedenladenhed over for andre mennesker, når du vurderer deres mangler på viden og intellektuel kapacitet. Det er decideret usympatisk. Jeg håber ikke, at du har med kommunikation med andre mennesker at gøre i din dagligdag - i så fald er det i hvert fald op af bakke for begge parter.
    i lige måde, det var dig der startede med at kalde mig fluffy og fuldstændig afvise identitet som en faktor. Hvis, du ikke kan tåle, at blive modsagt, skal du måske holde dig væk. Jeg kommer faktisk med dokumentation og konkrete argumenter.

Synes, det er sindsygt tyndt, at spille sådan et offerkort, lad os da tage debatten i stedet. Jeg kan simpelthen ikke se, der er noget som helst nedladende i, at afvise en dårlig analyse, og komme med argumenter for noget andet?

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Der er intet fluffy over identitet. Identitet er knyttet til kulturen, idet kulturen knytter menneskers identitet sammen og skaber fællesskaber. Din analyse er så mangelfuld og endimensionel, at den udviser en fundamental mangel på forståelse af hvordan fodboldkulturen fungerer.

Selvfølgelig betyder kvalitet meget, men det kan på ingen måde stå alene, det beviser virkeligheden simpelthen gang på gang, ellers må du simpelthen forklare mig disse to oversigter:

https://www.90min.com/posts/5059731-...2016-17-season
    http://www.sportbible.com/football/n...-liga-20180117

Læs den her, og blive klogere på, hvor meget en ændret tilgang til kulturen, kan knytte mennesker til klubberne, uden nødvendigvis fantastiske resultater eller niveau, for Sverige har ikke højere niveau end DK, og allgevel lykkedes det. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-de-vigtigste

Superligaen kan aldrig nogensinde konkurrere på kvalitet, de må finde en anden identitet og tilgang til, hvordan de skaber opmærksomhed og tilknytning, det er den eneste vej frem.
    Er du nogensinde blevet konfronteret med, at du er ubehageligt arrogant i din måde at formulere dig på. Du har øjensynligt et grundlæggende behov for at demonstrere nedenladenhed over for andre mennesker, når du vurderer deres mangler på viden og intellektuel kapacitet. Det er decideret usympatisk. Jeg håber ikke, at du har med kommunikation med andre mennesker at gøre i din dagligdag - i så fald er det i hvert fald op af bakke for begge parter.

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg tror ikke at det er så "fluffy" som identitet - jeg tror at det er meget mere simpelt. De store udenlandske navne fra tidligere er væk. Og jeg tror altså også, at det handler om kvaliteten af spillet på banen. FCK har mistet en del af sit hjemmepublikum i denne sæson (13.400 / 14.850) en nedgang på ca. 10 %. Og så er det jo også sjovere at se på et hold, som spiller med om at kunne vinde noget - bare tænk på de sæsoner hvor OB lå i top 2. Der var snittet omkring 9.000 og rigtig mange herinde syntes dengang at spillet stank på banen - vi spillede røvsygt under LO - men placeringen betød, at alle "medløber"-fans blev mobiliseret (ikke noget ondt ment i det udtryk!) I FCN vil de naturligvis kæmpe med, at de er en relativt ny konstruktion, som det er meget svært at skabe et fangrundlag til - resultater eller ej.
    Der er intet fluffy over identitet. Identitet er knyttet til kulturen, idet kulturen knytter menneskers identitet sammen og skaber fællesskaber. Din analyse er så mangelfuld og endimensionel, at den udviser en fundamental mangel på forståelse af hvordan fodboldkulturen fungerer.

Selvfølgelig betyder kvalitet meget, men det kan på ingen måde stå alene, det beviser virkeligheden simpelthen gang på gang, ellers må du simpelthen forklare mig disse to oversigter:

https://www.90min.com/posts/5059731-...2016-17-season
    http://www.sportbible.com/football/n...-liga-20180117

Læs den her, og blive klogere på, hvor meget en ændret tilgang til kulturen, kan knytte mennesker til klubberne, uden nødvendigvis fantastiske resultater eller niveau, for Sverige har ikke højere niveau end DK, og allgevel lykkedes det. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-de-vigtigste

Superligaen kan aldrig nogensinde konkurrere på kvalitet, de må finde en anden identitet og tilgang til, hvordan de skaber opmærksomhed og tilknytning, det er den eneste vej frem.

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Du her helt ret men:
    1. Jeg tror ikke vi vinder i Randers
    2. Horsens og AaB får mere end 1 point hver i deres sidste to kampe.
    Havde vi ikke manglet så mange stamspillere havde vi fået tre point mod det her AGF hold. Eller i al fald 1 (ved ikke lige hvem der skulle have scoret).
    Horsens og Aab kan også blive uheldige med skader og røde kort - plus selvfølgelig fejldomme.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Hvis de sidste kampe går så godt for os som det overhovedet kan lade dig gøre, så ender vi på 5. pladsen med 2 point ned til 7. pladsen.

Hvis det hele går så galt som det overhovedet kan lade sig gøre, så slutter vi på 10. pladsen a point med den kedelige 11. plads.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det gælder da om ikke at vinde i Randers nu. Det vil da være det dummeste at gøre
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Så vil vi vel vinde. Du kan oddse på det.
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    vi stiller vel bare med samme start 11 så er det nederlag vel sikret....
    Hehe, to modsatte vurderinger om kampens resultat som begge funderer i OB's uduelighed. ;-)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Det gælder da om ikke at vinde i Randers nu. Det vil da være det dummeste at gøre
    vi stiller vel bare med samme start 11 så er det nederlag vel sikret....

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Så vil vi vel vinde. Du kan oddse på det.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvad får dig til at tro vi vinder i Randers ?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Vi kan vel stadig sådan teoretisk nå at blive nummer 6. Det er selvfølgelig svært at tro på efter dagens præstation, men mon ikke vi vinder i Randers, så skal det blot glippe. Aab eller Horsens et af holdene skal tabe deres næste 2 kampe eller få maks 1 point.
    Hvad får dig til at tro vi vinder i Randers ?

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Vi kan vel stadig sådan teoretisk nå at blive nummer 6. Det er selvfølgelig svært at tro på efter dagens præstation, men mon ikke vi vinder i Randers, så skal det blot glippe. Aab eller Horsens et af holdene skal tabe deres næste 2 kampe eller få maks 1 point.
    ... og Hobro må ikke få for mange point, samme med Sønderjyske ...
    Chancen kan ikke være meget højere end 1-2%.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Enig. Og en sejr imorgen til Hobro over Silkeborg vil betyde at de rykker op på den problematiske 7.plads med 3points mere end os inden sidste kamp. Det vil være en klar fordel at blive nummer 8 eller 9 frem for nummer 7 og det vil vi så selv kunne afgøre ved ikke at vinde i sidste kamp mod Randers.
    Præcis.. Men gætter på at Kent ikke vil have det skal være nemt..
    Men hvis Hobro vinder imorgen skal de jo gå efter point i den sidste kamp og kan ikke spille på det..
    Jeg hepper på Hobro,AaB og Horsens imorgen

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Glem nu det fucking top 6. Det handler om nedrykning fra nu af
    Enig. Og en sejr imorgen til Hobro over Silkeborg vil betyde at de rykker op på den problematiske 7.plads med 3points mere end os inden sidste kamp. Det vil være en klar fordel at blive nummer 8 eller 9 frem for nummer 7 og det vil vi så selv kunne afgøre ved ikke at vinde i sidste kamp mod Randers.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Glem nu det fucking top 6. Det handler om nedrykning fra nu af

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    argh....det er måske liiiige at stramme den - er det ikke. Men vi er enige om at det vil gøre vejen til overlevelse laaaangt lettere at blive nr 8 eller 9
    Nej det er det bestemt ikke. Vi har 11p ned plus bedre målscorer til Lyngby. Det hedder det nok også efter næste runde..
    Det henter de ikke

Leave a comment:

Working...
X