Falk er min MOM. Masser af energi både offensivt og defensivt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom: Ob-fcm (22/2-2014)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI am speachless over hvordan Toppel kan få anmærkningen : usikker kamp.
Vanvittigt
Han stod en god kamp, men det var jo ikke sådan, at det var et skydetelt. Jeg husker to feberredninger (som man også kan se i sammendraget), hvoraf den ene opstod efter Toppel gav en returbold på frisparksforsøget som han nok burde have holdt. Resten var vel noget der ikke burde volde en målmand i suppen de mindste problemer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægSkulason er MOM - trods skønhedsfejl og en enkelt graverende!
- Toppel er luret. Skaber sine egne redninger, ved at lave fejl på fejl. Usikker kamp!
- AMC koster et mål til 1-2, da han bliver rundet af Duncan dybt inde i det lille felt. Heldigvis for os, afsluttede Dunken uden præcision.
- Diarra er stærk mand til mand. Det er det.
Hvilken fejl var det forøvrigt Toppel lavede for at skabe den føromtalte chance til Duncan, som han flot redder?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægSå logikken er at Skulasons graverende fejl, hvor han er milimeter, fra at koste et mål ikke rigtig tæller ned, mens AMCs eneste tabte duel med Duncan, der er tæt på at koste (men som ikke er en uprovokeret brøler på samme måde som Skulas fejlaflevering) i din bog ligefrem tæller som et mål imod os? Og så siger folk, at AMC ikke bliver udsat for urimelig og usaglig kritik...
Hvilken fejl var det forøvrigt Toppel lavede for at skabe den føromtalte chance til Duncan, som han flot redder?
Det er min mening. Lev med det.Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægToppels retur på Jakob Poulsens svage frispark!
Det er min mening. Lev med det.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment