Spellmann
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mom: Ob-fcm (22/2-2014)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægStemmer på Diarra. Bortset fra en enkelt kikser - som til gengæld kunne have været fatal, havde KL ikke reddet den i sidste sekund - satte han imo ikke en fod forkert. Bliver mere og mere imponeret af hans udvikling.
Comment
-
Toppel??? Ved målet undervurderer han boldens bane, så han rækker end ikke armene op efter bolden. Kort efter bliver der sparket 3-5 m over mål, alligevel skal vi se hans varemærke: Tv-redningerne. Han springer voldsomt efter den. I anden halvleg kan han ikke holde et harmløshed frispark fra J. Poulsen, det medfører en hovedstødschance til Duncan. Igen bliver vi lige forkælet med et voldsomt spring op mod overliggeren( som han kan nå stående ) og den sidste med Duncan, der ligger han allerede ned inden sparket falder. Jeg er ikke voldsomt imponeret.
min stemme går til Diará
Comment
-
puha den er svær den her...jeg giver til Diarra, men der kunne ligeså godt være sat et kryds ved Ari eller ved KL for på fornemmeste vis at rydde op efter Ari's "Jesper Olsen" stunt, eller AMC for at holde sammen på forsvaret i en barsk overlevelseskamp i 2. halveg
Mom er DiarraBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment