Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Ob-fcm (22/2-2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er rigtigt at det er din mening og at du har ret til at have den, uanset hvor mærkelig den end må være for mange mennesker Personligt synes jeg nu ikke at det er et svagt frispark, Toppel har ikke lang tid at reagere i, og den sidder på et ganske "godt sted" hvor det er vanskeligt komme ned og holde fast i en formodentlig godt skruet bold. Toppel gør, synes jeg, det eneste rigtige i situationen og parerer den ud til siden fremfor "bare" at lade bolden ramme armene så den springer ind foran det åbne målgab igen, det ville være en langt værere situation.
    Jeg er 100% enig!!

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg er 100% enig!!
      Efter at have genset den - flere gange - må jeg indrømme, at det ikke er verdens nemmeste bold for Toppel, trods en svag fart på bolden. Jeg sidder dog stadig med indtrykket om at han gør små chancer store. Håber, det bliver bedre.
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        Efter at have genset den - flere gange - må jeg indrømme, at det ikke er verdens nemmeste bold for Toppel, trods en svag fart på bolden. Jeg sidder dog stadig med indtrykket om at han gør små chancer store. Håber, det bliver bedre.
        Det er måske ikke det smarteste at sætte den i spil igen. Men er nu sikker på at Høgh' en har lært ham at hvis han er i tvivl skal han ikke prøve at holde på den, men få den bokset til side eller hjørne. Og det gjorde han sgu fint..

        Comment

        Working...
        X