Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Ob-fcm (22/2-2014)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Du burde bestemt omvudere når du ser den igen. Det var bare godt sparket ind af Duncan.
    Toppel er ikke en verdensklasse målmand, men han er den bedste vi har.
    Faktisk ikke. Han ser underligt passiv ud og fejlberegner den sikkert. Tror havde han prøvet den havde han nået den.
    Den sidste af Duncans er godt taget. Men som en skriver. En anden burde han have holdt hvilket han ikke gør som giver dem endnu en farlig chance. Plus hans udspark udkast sætter fcm mere i gang end os selv. Så min stemme holder og Toppel får en middelmådig.

    Comment


      #32
      Toppel

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
        Faktisk ikke. Han ser underligt passiv ud og fejlberegner den sikkert. Tror havde han prøvet den havde han nået den.
        Den sidste af Duncans er godt taget. Men som en skriver. En anden burde han have holdt hvilket han ikke gør som giver dem endnu en farlig chance. Plus hans udspark udkast sætter fcm mere i gang end os selv. Så min stemme holder og Toppel får en middelmådig.
        Vi har alle ret til en mening. Fair nok..
        jeg syntes bare at din er forkert..

        ved Poulsen's gør han det helt rigtige ved at baske den ud til siden for ikke at give en dum retur..
        Et par dumme udspark ændre ikke på dettte

        Comment


          #34
          Er det helt forkert hvis jeg synes Diarra var den bedste i dag? godt nok ikke mange gange de kommer forbi ham i mand-mand situationerne :O Jeg var godt nok imponeret

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
            Er det helt forkert hvis jeg synes Diarra var den bedste i dag? godt nok ikke mange gange de kommer forbi ham i mand-mand situationerne :O Jeg var godt nok imponeret
            Han har helt klart rykket sig helt vildt og det bliver et spændende forår kan han forsætte, så skal vi bare have læsset lidt på fremadrettet!

            Comment


              #36
              Kasper Larsen

              Comment


                #37
                Diarra er også min MoM. Han har virkelig rykket sig og begynder nu at forløse det potentiale, der trods alt har været at spore i ham modsat Nkoum. Først og fremmest har hans problem været, at han har virket usikker og lidt forskræmt. Det har han fået pillet af, han spiller med autoritet nu, tror mere på sig selv, kommunikerer bedre med de andre. Fortsætter han den udvikling, kan han godt gå hen og blive en god gevinst for klubben, hvilket jeg godt nok ikke havde troet, så lidt kan der godt komme ud af Skovl Hansens regeringstid.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
                  Faktisk ikke. Han ser underligt passiv ud og fejlberegner den sikkert. Tror havde han prøvet den havde han nået den.
                  Den sidste af Duncans er godt taget. Men som en skriver. En anden burde han have holdt hvilket han ikke gør som giver dem endnu en farlig chance. Plus hans udspark udkast sætter fcm mere i gang end os selv. Så min stemme holder og Toppel får en middelmådig.
                  Klassemål af Dumcan, længere er den ikke!

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                    Klassemål af Dumcan, længere er den ikke!

                    Comment


                      #40
                      Kasper Larsen.

                      Comment


                        #41
                        Skulason er min MoM. Flere andre med gode præstationer, uden nogen for alvor skilte sig ud som jeg så det.

                        Skulason spillede en fornuftig kamp. Havde en del bolderobringer og var generelt meget aktiv i presspillet. Og når han så også afgjorde kampen så flot, inde i overtiden efter selv at have erobret bolden, må titlen tilfalde ham.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Skulason er min MoM. Flere andre med gode præstationer, uden nogen for alvor skilte sig ud som jeg så det.

                          Skulason spillede en fornuftig kamp. Havde en del bolderobringer og var generelt meget aktiv i presspillet. Og når han så også afgjorde kampen så flot, inde i overtiden efter selv at have erobret bolden, må titlen tilfalde ham.
                          Jeg vil nu mene at han fik den foræret :). Tror jeg de fleste fra FCM også vil mene

                          Comment


                            #43
                            Skulason er MOM - trods skønhedsfejl og en enkelt graverende!

                            - Toppel er luret. Skaber sine egne redninger, ved at lave fejl på fejl. Usikker kamp!

                            - AMC koster et mål til 1-2, da han bliver rundet af Duncan dybt inde i det lille felt. Heldigvis for os, afsluttede Dunken uden præcision.

                            - Diarra er stærk mand til mand. Det er det.
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                              Skulason er MOM - trods skønhedsfejl og en enkelt graverende!

                              - Toppel er luret. Skaber sine egne redninger, ved at lave fejl på fejl. Usikker kamp!

                              - AMC koster et mål til 1-2, da han bliver rundet af Duncan dybt inde i det lille felt. Heldigvis for os, afsluttede Dunken uden præcision.

                              - Diarra er stærk mand til mand. Det er det.
                              I am speachless over hvordan Toppel kan få anmærkningen : usikker kamp.

                              Vanvittigt

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg vil nu mene at han fik den foræret :). Tror jeg de fleste fra FCM også vil mene
                                På stadion så jeg det som om det mest af alt var godt og hurtigt opfattet af Skulason, men efter at have genset det må jeg nok give dig ret i, at det er skift af FCMeren.

                                Comment

                                Working...
                                X