Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Enig. Kommunikationen halter meget her og OSE sætter sig selv i et rigtig dårligt lys på den her måde.
    Fuldstændigt enig! Desværre synes jeg dårlig kommunikation har været kendetegnende for organisationen gennem årene
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jesper Hansen virker direkte usympatisk.
      Først er han helt med på at smadre de lavest lønnedes muligheder, for en okay løn for deres bestræbelser og derefter synes han det er helt fint at smide de frivillige ud.....
      Jeg er lettere målløs, men vel ikke rigtig overrasket, han er jo forretningsmand.
      *Tidligere frivillige vel.
      Jesus loves you!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Der er meget sjældent fyldt i VIP-loungen, så det virker som helt hul i hovedet.

        Men uanset hvilke gode eller dårlige grunde man måtte have, så er det et KÆMPE selvmål af ledelsen. Det er så sindssyg dårlig omtale at genere, på et tidspunkt, hvor OB har brug for al den velvilje de kan få. Og hvis du har lagt 15+ års frivilligt arbejde i OB, så burde dørene kraftedme bare stå åbne for dig altid. Hvis det er et problem med tomme pladser, så sæt nogle krav for minimumsdeltagelse, eller noget tilmelding eller et eller andet. At smide ildsjælene på porten på den måde er grotesk kassetænkning.

        Og så forstår jeg i øvrigt ikke. hvorfor Jesper H er blandet ind i den debat. Det er vel ikke vores sportsdirektør, der bestemmer, hvem der må komme på stadion, eller?
        Enig langt henad vejen.

        Savner dog lidt perspektiv i artiklen.

        Jeg har selv været på sponsortribunen en enkelt gang. Ud over det var en temmelig død oplevelse, så var der ret godt fyldt op i loungen/baren i kælderen efter kampen. Man stod ret tæt, og det virkede egentlig ikke særlig hyggeligt. Og det var endda ikke til en kamp mod et af topholdene.

        Udspringer problematikken af, at der er pladsproblemer eller hvad? Det må da være til at uddybe.

        Selvom mange pladser er tomme, er de købt af sponsorerne. At de så ikke bliver brugt alligevel, synes jeg egentlig også er et problem, fordi det går ud over stemningen, men det er så en helt anden sag.

        Er alle pladser på nær dem til de frivillige afsat, og er der brug for dem til sponsorerne, fordi det er sværere at sælge pladser på de andre tribuner, hvor der ikke er samme adgang til lounge mm?

        Jeg siger ikke det er i orden at smide folk væk fra vippen pga ovenstående, men det var da rart at kende årsagen. Nogen der kan uddybe, når nu Stiften ikke kan?

        Comment


          #49
          Nogen der har en ide om, hvor mange penge OB i bedste fald kan hive ind, hvis pladserne sælges til sponsorer i stedet for at være reserveret til tidligere frivillige?

          Sponsorerne betaler pæne summer for et sponsorat, der inkluderer sædder på vip-langsiden.

          Hvis de eksempler jeg har hørt er rigtige, så kan OB vel godt tjene nogle hundrede tusinde ekstra ved at kunne sælge sponsorater, der inkluderer de pladser på vippen, som de tidligere frivillige hidtil har haft.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Nogen der har en ide om, hvor mange penge OB i bedste fald kan hive ind, hvis pladserne sælges til sponsorer i stedet for at være reserveret til tidligere frivillige?

            Sponsorerne betaler pæne summer for et sponsorat, der inkluderer sædder på vip-langsiden.

            Hvis de eksempler jeg har hørt er rigtige, så kan OB vel godt tjene nogle hundrede tusinde ekstra ved at kunne sælge sponsorater, der inkluderer de pladser på vippen, som de tidligere frivillige hidtil har haft.
            Uden de frivillige der har formet klubben siden starten, var der ikke nogen klub at sponsorere.

            "Nogle hundrede tusind ekstra". Jamen, det siger da alt om revisortænkningen....
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #51
              Hvis klubben får del i de penge når revisoren og bogholderen er færdig med at dele rovet er der ikke meget tilbage...!!

              Håber de kommer på bedre tanker...

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Nogen der har en ide om, hvor mange penge OB i bedste fald kan hive ind, hvis pladserne sælges til sponsorer i stedet for at være reserveret til tidligere frivillige?

                Sponsorerne betaler pæne summer for et sponsorat, der inkluderer sædder på vip-langsiden.

                Hvis de eksempler jeg har hørt er rigtige, så kan OB vel godt tjene nogle hundrede tusinde ekstra ved at kunne sælge sponsorater, der inkluderer de pladser på vippen, som de tidligere frivillige hidtil har haft.
                ....hvor meget mon det koster klubben i goodwill og dermed kroner og ører, at smide mennesker der har arbejdet i adskillige år gratis, væk fra de pladser de i hvert fald har gjort sig fortjent til.
                Det hedder vel profitmaksimering, men den regner bare ikke psykologiske faktorer og følelser med.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  ....hvor meget mon det koster klubben i goodwill og dermed kroner og ører, at smide mennesker der har arbejdet i adskillige år gratis, væk fra de pladser de i hvert fald har gjort sig fortjent til.
                  Det hedder vel profitmaksimering, men den regner bare ikke psykologiske faktorer og følelser med.
                  Tæt på 0 kr. vil mit bud være.
                  Jesus loves you!

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                    Tæt på 0 kr. vil mit bud være.
                    Det kommer vel an på, om man får sværere ved at tiltrække frivillige, og dermed skal ansætte folk til at udføre opgaver der før blev gjort gratis.

                    Men hvis vi går væk fra cost/benefitanalyserne, synes du så ikke at folk der har lagt 15-20 års frivilligt (og ulønnet) arbejde i OB fortjener bedre?
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #55
                      Jeg ahr godt nok tænkt meget over denne her sag i dag. Jeg er enig i at det ikke er god omtale af klubben, men det er også vinklen på historien der gør en del. De her frivillige som der er tale om er jo ikke smidt ud af klubben eller af stadion. De er sendt på en anden tribune. Ikke at jeg forstår klubben når sponsortribunen altid er så tom. Men vi snakker om at nogle har fået nye pladser og det er vel trods alt ikke så slemt endda. At nogle frivillige så bliver sure over det, gør dem vel ikke meget bedre end sådan som klubben udstilles i artiklen.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #56
                        Jeg er muligvis ikke vild med "genforhandlingen", men jeg kan ikke acceptere, at man benytter det som anledning til at trække klubbens navn gennem det offentlige medie-mudder. Åh, de fornærmede følelser kræver deres ret.... "Your menstruating heart - it ain't bleeding enough for two!" - Faith No More.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jeg ahr godt nok tænkt meget over denne her sag i dag. Jeg er enig i at det ikke er god omtale af klubben, men det er også vinklen på historien der gør en del. De her frivillige som der er tale om er jo ikke smidt ud af klubben eller af stadion. De er sendt på en anden tribune. Ikke at jeg forstår klubben når sponsortribunen altid er så tom. Men vi snakker om at nogle har fået nye pladser og det er vel trods alt ikke så slemt endda. At nogle frivillige så bliver sure over det, gør dem vel ikke meget bedre end sådan som klubben udstilles i artiklen.
                          Kan det tænkes at der er et nyt sponsorkoncept undervejs for at lokke flere sponsorer til at netværke eller at det tidligere setup holder sponsorerne sig væk fordi de ikke kan netværke med "udefrakommende" til stede ..

                          Jeg ved ikke på hvilket niveau sponsorerne er fra i hvilke virksomheder men der er forskel på at dele sine sponsorpladser ud til "ugens medarbejder", OB interesserede eller hvis det er CEO, CFO eller lignende der selv møder op for at møde ligesindede og bruge forumet/frirummet til at snakke business casualt ..

                          Hvis OS&E ønsker at opgradere denne del kan det vel være en del af forklaringen .. har man så ikke konceptet på plads endnu er det jo svært at melde noget ud hvis der er noget skal lanceres og er lidt tys tys indtil videre ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Det kommer vel an på, om man får sværere ved at tiltrække frivillige, og dermed skal ansætte folk til at udføre opgaver der før blev gjort gratis.

                            Men hvis vi går væk fra cost/benefitanalyserne, synes du så ikke at folk der har lagt 15-20 års frivilligt (og ulønnet) arbejde i OB fortjener bedre?
                            Fortjent bedre? De får gratis bold, men skal se den hos os dødelige. Jeg synes helt ærligt ikke det er verdens undergang. Hvis VIP lokalerne skal bruges til at kilde vores netværk under bollerne for at gøre det bedre, så må jeg altså ærligt indrømme at det her følelses-fis med at man ikke må træffe sådanne beslutninger er helt hen i hegnet. Så nej, hvis der er en logisk cost/benefitanalyse (som man ikke bare kan se bort fra) så synes jeg ikke de har "fortjent bedre". Der må gøres det der skal gøres for OB´s bedste.
                            Jesus loves you!

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Kan det tænkes at der er et nyt sponsorkoncept undervejs for at lokke flere sponsorer til at netværke eller at det tidligere setup holder sponsorerne sig væk fordi de ikke kan netværke med "udefrakommende" til stede ..

                              Jeg ved ikke på hvilket niveau sponsorerne er fra i hvilke virksomheder men der er forskel på at dele sine sponsorpladser ud til "ugens medarbejder", OB interesserede eller hvis det er CEO, CFO eller lignende der selv møder op for at møde ligesindede og bruge forumet/frirummet til at snakke business casualt ..

                              Hvis OS&E ønsker at opgradere denne del kan det vel være en del af forklaringen .. har man så ikke konceptet på plads endnu er det jo svært at melde noget ud hvis der er noget skal lanceres og er lidt tys tys indtil videre ..
                              Det kan sagtens være. Jeg vil håbe at du har ret og jeg mener da også at sidst klubben meldte ud angående sponsorer, var det positivt selvom man godt ved at det sportsligt er en skidt tid. Lad os se hvad der sker og håbe at OB og de frivillige lige får snakket sammen så sagen her kan lukkes på en ordentlig måde, og til en anden gang ved de så at det er vigtigt at få meldt ordentligt ud.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #60
                                Nu er det ikke en sag, der interesserer mig ret meget, da jeg kun holder med OB's førstehold, og da resten af klubben ikke siger mig ret meget..
                                Men altså, når man engagerer sig som frivillig i en klub, gør man det vel ikke med det formål at få VIP billetter som tak? Jeg kunne i hvert fald komme på mange andre gode grunde til at være frivillig.. Og selvfølgelig skal man være de frivillige evigt taknemmelige, men hvis det hele står og falder på, om de kan få lov til at sidde på den ene eller anden tribune, så har jeg ikke medlidenhed med dem..
                                For mig lyder det bare som nogle sure gamle mænd, som går glip af gratis fadøl og en pølse før kampen.. Mon ikke det kunne løses ved at sende dem en bunke ølbilletter sammen med deres nye sæsonkort til GF tribunen?

                                Comment

                                Working...
                                X