Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg er ret sikker på at der ikke sker de helt vilde indkøb til sommer. Med et underskud på næsten 30 millioner er der desværre ikke råd, jeg tror Kent er hentet for at spille billige indkøb, og flere af de unge ind på holdet som han jo har gjort i Aalborg, det bliver så spændende om det kan lykkedes i OB også.
    Jeg tror simpelthen ikke på, at Kent Nielsen (flere gange årets træner) vil sige ja til OB, hvis ikke han så et større potientiale i os end i Aab. Hvorfor skulle han tage en chance og skifte til et galehus, når han kunne blive i det gode gamle velkendte.
    Jeg tror han er blevet lovet noget, hvad det er, det ved jeg desværre ikke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Jeg er ret sikker på at der ikke sker de helt vilde indkøb til sommer. Med et underskud på næsten 30 millioner er der desværre ikke råd, jeg tror Kent er hentet for at spille billige indkøb, og flere af de unge ind på holdet som han jo har gjort i Aalborg, det bliver så spændende om det kan lykkedes i OB også.
      Jeg har ikke haft lejlighed til at læse regnskabet igennem endnu men er der sagt noget om hvor meget fodbolddelen står for!
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Jeg har ikke haft lejlighed til at læse regnskabet igennem endnu men er der sagt noget om hvor meget fodbolddelen står for!
        Der ses fra direktionen meget positivt overfor dette årsresultat. Man hæfter sig ved et engangsbeløb på godt 15mio kr. Altså fra -25 forrige år -29 denne gang (hvoraf de 15 er af en udbetaling).

        positive tendenser og de har fået vendt det meste i resten af koncernen.
        det ville undre mig meget hvis ikke vi har sorte tal på bundlinjen fra 15/16

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Jeg har ikke haft lejlighed til at læse regnskabet igennem endnu men er der sagt noget om hvor meget fodbolddelen står for!
          Der stod vidst "en stor del" da historien kom i Stiften

          Comment


            JH arbejder på signings

            http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-forst...er-utaalmodige

            Comment


              Vi har stadig ikke råd til FCK/FCM transferbeløb

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...transfersummer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vi har stadig ikke råd til FCK/FCM transferbeløb

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...transfersummer
                Taget fra mailen, som blev udsendt i dag med en sommerhilsen fra Jesper Hansen "En anden af vores målsætninger var at skabe større overensstemmelse i økonomien. Det er vi nået et godt stykke vej med. Ikke dermed sagt, at vi kan være med på de enorme transfersummer, vi hører at topklubberne bruger, men der er helt klart en bedre sammenhæng mellem, hvad vi bruger og hvad vi tjener."

                Comment


                  Sommerhilsen fra JH

                  http://www.ob.dk/artikel/sommerhilse...rektoeren.aspx

                  Comment


                    Har stadig mine bange anelser om at historien gentager sig mht spillerkøb, som i de forrige sæsoner. Efter min mening er det en lidt mawer livrem med seler udmelding...
                    Last edited by Mizzard; 15-06-2015, 13:22.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mizzard Se indlæg
                      Har stadig mine bange anelser om at historien gentager sig mht spillerkøb, som i de forrige sæsoner. Efter min mening er det en lidt mawer livrem med seler udmelding...
                      +1...
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        +1...
                        mon ikke snart meldingen lyder, at vi venter på den "helt rigtige" og har "is i maven" og lidt mere varm luft, og så henter man en komplet ukendt spiller i den slovenske 2. division.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          mon ikke snart meldingen lyder, at vi venter på den "helt rigtige" og har "is i maven" og lidt mere varm luft, og så henter man en komplet ukendt spiller i den slovenske 2. division.
                          Det ville være fint. Hvis altså han laver en Utaka

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det ville være fint. Hvis altså han laver en Utaka
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Tror det er mere sandsynligt, at han laver en Lado, Kryger eller Mikkelsen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Tror det er mere sandsynligt, at han laver en Lado, Kryger eller Mikkelsen
                                Oddsne hælder nok mest denne vej. Men denne gang er der en kompetent træner, ass træner samt en scout indover samtidig.
                                Der vil altid være "misfires" som sportschef. Men der behøver ikke at være så mange nej

                                Comment

                                Working...
                                X