Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Synes igen journalisten lader JH slippe for nemt, ligesom LR interviewet i sidste uge. Dette er bedre, men når JH bruger sølvårene som benchmark, og som årsag til vreden, så er det jo helt forkert. Alle OB tilhængere ved jo godt, at det niveau er urealistisk her og nu. JH bliver ikke målt på fortiden, men målt på hans egen nutidige udmeldinger og målsætninger.

    Det er et ubestrideligt faktum, at OB har underpræsteret ift. Jesper Hansens egen forventning og vurdering, og ergo har Jesper Hansen, ubestrideligt, ikke levet op til egne forventninger, og ikke leveret det, som han vurderede holdet skulle kunne levere, og som han har meldt ud, altså er arbejdet ikke gjort godt nok.

    Det er faktisk ikke mere kompliceret end det.
    Det er jo også meget nemmere at opfinde et benchmark, fordi så kan man jo argumentere for, at man er "offer" for en (over)kritisk fanskares "urealistiske" forventninger.

    Så er spørgsmålet om Jesper Hansen er indbildsk med vilje - eller om han bare ikke er klogere?

    Either way er det ret skræmmende, faktisk. Men hey - det står jo "sportsdirektør" ud fra hans navn; det er nok til at vi skal stole på ham. (Ifølge nogle eller nogen i hvert fald...)

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg. Det der BT-interview!

      Man opgiver jo på forhånd enhver dialog, når manden konsekvent ikke vil forholde sig den "saglige kritik" han selv nævner (men behændigt går uden om). Når man så samtidigt læser den totale arrogance i hans afvisning af fansenes følelser, holdninger og kritik, SÅ bliver man gal. Hvem fanden tror han han er? Hvem fanden tror han at han arbejder for? Thorborg? Kent?

      Jeg gider snart ikke engang forsøge at forholde mig objektivt til ham. Han er en kæmpe selvtilfreds douchebag!

      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        "men vi havde været supertilfredse, hvis vi havde fået Nicklas Helenius ind nu eller en anden type ind, sagde Jesper Hansen"

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-havde-gerne-hentet-helenius-nu

        "Det havde været optimalt, hvis vi havde fået en angriber eller Helenius ind med øjeblikkelig virkning. Men med hensyn til ham, kunne det ikke lade sig gøre, da han i indeværende sæson allerede har repræsenteret to Superliga-klubber"

        http://www.bt.dk/fodbold/upopulaer-s...-de-flotte-aar

        Hvorfor bliver manden ved med at omtale noget der ikke kunne lade sig gøre? Nu her senest dementerer han, at det overhovedet var en mulighed. Hvad skal vi bruge det til? Ja, det havde da også været optimalt, hvis vi havde fået Harald Nielsen, Preben Elkjær eller Alphonse Tchami i deres velmarksdage ind, men det er jo heller ikke i trit med virkeligheden...

        Hvis der er nogle der fortjener at blive beskyldt for at gøre debatten usaglig, er det ved gud Jesper Hansen selv.
        Jesper Hansen helt store problem ift. fanskaren er, at mandens troværdighed totalt har mistet luft, fordi hans udmeldinger gange på gang, beviseligt og fuldt ud dokumenteret, har været klokkeklart i strid med virkeligheden efterfølgende. Hans vurderinger holder ikke vand, hans beslutninger har ikke levet op til det niveau, som han selv mente, man kunne forvente af dem.

        Det kan journalister jo ikke huske, for de følger bare overfladisk med, men en journalist burde skrive tæt sammen med en debattør eller to, for at kunne strikke et rigtig godt kritisk interview sammen, som virkelig ville grille manden.

        Comment


          Hvor er den dialog med fansene han snakker om ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg. Det der BT-interview!

            Man opgiver jo på forhånd enhver dialog, når manden konsekvent ikke vil forholde sig den "saglige kritik" han selv nævner (men behændigt går uden om). Når man så samtidigt læser den totale arrogance i hans afvisning af fansenes følelser, holdninger og kritik, SÅ bliver man gal. Hvem fanden tror han han er? Hvem fanden tror han at han arbejder for? Thorborg? Kent?

            Jeg gider snart ikke engang forsøge at forholde mig objektivt til ham. Han er en kæmpe selvtilfreds douchebag!

            Tak for at ha smidt mine inderste tanker og følelser ud på forum - men som jeg undertrykte, fordi jeg ikke ville ødelægge resten af min dag p.g.a "den douchebag" ;-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Hvor er den dialog med fansene han snakker om ?


              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                "Vi er kommet frem til den konklusion, at vi nok skal få hul på bylden."
                "Vi har haft et godt vintertransfervindue."


                Det var rart at høre. Jeg vidste, vores problemer med at score umuligt kunne fortsætte her i foråret. Godt det er et overstået kapitel
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Jesper Hansen helt store problem ift. fanskaren er, at mandens troværdighed totalt har mistet luft, fordi hans udmeldinger gange på gang, beviseligt og fuldt ud dokumenteret, har været klokkeklart i strid med virkeligheden efterfølgende. Hans vurderinger holder ikke vand, hans beslutninger har ikke levet op til det niveau, som han selv mente, man kunne forvente af dem.

                  Det kan journalister jo ikke huske, for de følger bare overfladisk med, men en journalist burde skrive tæt sammen med en debattør eller to, for at kunne strikke et rigtig godt kritisk interview sammen, som virkelig ville grille manden.
                  Søren Schmidt fra TV2 Fyn interviewer JH på søndag. Han skrev ud på twitter, om folk havde forslag til spørgsmål. Han fik en stak fra mig+andre. Nu ser vi om han tager dem op, men kudos for at inddrage os.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    Hvor er den dialog med fansene han snakker om ?
                    Han stillede vist op til et møde med kortholderne på langsiden, det er rimeligt meget det :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Han stillede vist op til et møde med kortholderne på langsiden, det er rimeligt meget det :-)
                      Nå ja 😄 Men hva med dem fra stiftens holdninger

                      Comment


                        Han virker ikke til at kunne udføre sin opgave. Klubben rykker måske ned. Men hvad har han gjort for at undgå det. iNTET. Vi når ikke vores målsætninger år efter år også selvom det ikke er høje målsætninger vi har. Vi er en klub i kæmpe krise. Vi har bare Jesper Hansen og om ledelse der ikke vil indse det

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                          "Vi er kommet frem til den konklusion, at vi nok skal få hul på bylden."
                          "Vi har haft et godt vintertransfervindue."


                          Det var rart at høre. Jeg vidste, vores problemer med at score umuligt kunne fortsætte her i foråret. Godt det er et overstået kapitel
                          Ja så sover man da trygt om natten, for JH plejer jo at ramme bulls eye med sine vurderinger.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Søren Schmidt fra TV2 Fyn interviewer JH på søndag. Han skrev ud på twitter, om folk havde forslag til spørgsmål. Han fik en stak fra mig+andre. Nu ser vi om han tager dem op, men kudos for at inddrage os.
                            Lad os sige, at han bliver grillet... Tror du ikke, at det bare preller af på ham? Jeg så ham gerne blive ristet over åben ild (sådan som en rigtig pattegris), men vil svarene ikke bare blive de samme? Og de samme? Og så en sideorder af det samme BS og urokkelig tro på, at det man har "analyseret" sig frem til - det holder vand?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              »Jeg er ansat til at drive en fodboldklub og ikke til at bedømme bestemte fans følelser.«

                              Hehe, ingen problemer, det er åbenbart kun en bestemt skare af fans der er utilfreds...

                              -

                              "Men siden dengang har vi taget fat i tingene og været i dialog med supporterne for at fortælle, hvordan tingene hænger sammen. "

                              At der ikke må tages bannere med på Stadion, eller hvordan..?

                              -

                              "Men jeg er vildt bevidst om, at vi - også inden jeg tiltrådte jobbet som sportsdirektør - ikke har levet op til de flotte år, vi havde på et tidspunkt."

                              Ja, man kan jo altid bruge andres dårlige arbejde til prøve at redde sin egen røv lidt...

                              I sandhed en mand som ikke rigtig vil forholde sig til tingenes tilstand...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Søren Schmidt fra TV2 Fyn interviewer JH på søndag. Han skrev ud på twitter, om folk havde forslag til spørgsmål. Han fik en stak fra mig+andre. Nu ser vi om han tager dem op, men kudos for at inddrage os.
                                Jeg glæder mig i hvert fald til at se det... Vi har ikke lagt på den lade side med at give journalisten kritiske spørgsmål at bruge af...

                                ... men jeg har dog en idé om jeg godt kan gå hen og sidde med en del frustration bagefter. Seneste interview forstærker desværre den idé...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X