Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja det er jeg klar over, og du rettede det(godt nok til mere eller mindre det samme) men jeg rettede så mit spørgsmål ind efter det...

    Du rettede det til: "godt nok at JH ikke gik over budget for at tiltrække ham" og jeg spørger så: Ved du om det drejede sig om at gå over budgettet..?

    Ps. Og det har selvfølgelig det formål at hitte ud af om det forholder sig sådan, eller det var noget du bare sagde fordi det lød bedst...
    Tak for resumeet 👍
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Tak for resumeet 
      ... men stadig intet svar, kan jeg se... 👎
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        ... men stadig intet svar, kan jeg se... 👎
        fodr ikke trolden...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          fodr ikke trolden...
          Syntes ikke det er ok at kalde manner for en trold.. Han er en fornuftig poster med egne holdninger og holder det altid sobert.
          Det er en ommer SU1978

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Syntes ikke det er ok at kalde manner for en trold.. Han er en fornuftig poster med egne holdninger og holder det altid sobert.
            Det er en ommer SU1978
            Har vist aldrig været kendt for, at gøre alle glade, så det lever jeg nok med.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Har vist aldrig været kendt for, at gøre alle glade, så det lever jeg nok med.
              Jo mon ikke.. Du kan sikkert kalde ham mange andre ting. Men trold. Argghhhhhh. Den holder sgu ikke..
              Men jeg gætter på at han nok skal kommentere på det selv.

              Så jeg trækker mig her og fortsætter med at være kritisk og total ukonstruktiv der hvor det virkelig gælder..
              Nemlig kampen mod Jesper Hansen og hans virke i OB

              Comment


                Jeg ved heller ikke om troll lige er det rigtige at kalde ham, det vil jeg nu ikke gøre, men det er da ikke første gang han holder lav profil et døgns tid når jeg har forsøgt at vride et svar ud af ham, men det er jo mere bare en stil han måske har end det er at være troll... Synes så det er lidt slapt i dette tilfælde, ikke bare kan give et svar, også fordi han selv startede debatten ved netop at stille spørgsmål til noget en anden bruger meldte ud... men nok om det, troll synes jeg nu ikke han er, og som tidligere nævnt så har jeg med hans manglende svar jo nok også fået et form for svar...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  fodr ikke trolden...
                  øf øf .. Jeg citere lige "træneren"

                  ".... vælter ikke fordi et SUvin gnubber sig op af det"
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg ved heller ikke om troll lige er det rigtige at kalde ham, det vil jeg nu ikke gøre, men det er da ikke første gang han holder lav profil et døgns tid når jeg har forsøgt at vride et svar ud af ham, men det er jo mere bare en stil han måske har end det er at være troll... Synes så det er lidt slapt i dette tilfælde, ikke bare kan give et svar, også fordi han selv startede debatten ved netop at stille spørgsmål til noget en anden bruger meldte ud... men nok om det, troll synes jeg nu ikke han er, og som tidligere nævnt så har jeg med hans manglende svar jo nok også fået et form for svar...
                    Men du er i tvivl?

                    Kan du blive en anelse mere konkret, jeg husker ikke lige det du hentyder til på stående fod.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Men du er i tvivl?

                      Kan du blive en anelse mere konkret, jeg husker ikke lige det du hentyder til på stående fod.
                      Tror mere han mener du engagerer dig i diskussioner, men når nogen udfordrer din logik, så vender du sjældent tilbage, og hvis du gør, så kan man nærmest smage igennem skærmen, hvor stor en foragt du har overfor dem, der har udfordret dig. Hvis jeg nu skulle gætte - frit fra leveren... ;-)

                      Det i sig selv er jo nærmest det modsatte af en trolls opførsel, så Kaspernon vil ikke kalde dig troll - men kæmper i stedet med at finde det eller de rette ord.

                      Jeg ville personligt kalde dig "engageret OB fan med et modsat synspunkt" og derfor har jeg absolut intet problem med at "fodre" dig - hvis du forstår, hvad jeg mener? Spørgsmålet er så bare om det gælder den modsatte vej. Det kan man have sine tvivl om nogle gange...

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Men du er i tvivl?

                        Kan du blive en anelse mere konkret, jeg husker ikke lige det du hentyder til på stående fod.
                        En troll er i mine øjne en person, som ikke indgår i en konstruktiv debat for at blive klogere, udvikle debatten, bidrage positivt, men udelukkende for at køre en bestemt dagsorden blindt igennem, blot for at skabe rav i den. Din ekstreme påståelighed, og fuldstændigt uimodtagelighed for argumentation, mener jeg til tider, udtrykker en meget klar troll adfærd. Den er ikke aktiv aggressiv, men passiv aggressiv, med en påfaldende tone af inddirekte overlegenhed eller ligegyldighed overfor den andens argumentation.

                        Om det er dit motiv som sådan, kan jeg intet vide om, og derfor kan min udtalelse jo aldrig være en dom over dig som person, blot en oplevelse af og en reaktion på en bestemt debatadfærd. En adfærd alle kan komme til over en lang karriere som skribent i visse situationer og perioder, men ikke desto mindre en uønskelig adfærd for en god debat.

                        Comment


                          https://da.wikipedia.org/wiki/Troll
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Men du er i tvivl?

                            Kan du blive en anelse mere konkret, jeg husker ikke lige det du hentyder til på stående fod.
                            Nej, er egentlig ikke i tvivl... Chris beskriver det bedre end jeg selv lige kunne...

                            Der har været nogen gange i debatter om JH...
                            Og så husker jeg en debat ud fra en liste jeg lavede over hvad jeg fandt som gode og dårlige indkøb... du var, ud fra en JH udmelding, ikke enig og ville flytte en del spillere fra dårlige til gode, men det kneb af få præciseret hvilke spillere du snakkede om... og da jeg pressede på for svar, så endte det da også med at det kun var 1-2 navne du kom op med... Det var lidt tungt at debattere der...
                            Udover det, så drillede jeg dig lidt med det på et senere tidspunkt(hvis du husker det) hvor du havde hevet argumentet frem igen, trods du den første gang blev præsenteret for fact fortalt direkte fra JHs mund, og at den ene af de spillere ikke kun bruges i dit argument, hvilket stort set efterlod dig uden argument... og som den første gang, så forklarede jeg dette... Der gik der dagevis hvor jeg ikke fik en reaktion, og da den endelig kom, så var det et indlæg om at jeg lige måtte indvi dig i hvad jeg snakkede om...

                            Så sidder jeg lidt med en idé om at du måske bare er lidt ligeglad og lukker øjnene for en stund, for så kan de være den går alligevel...

                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Tror mere han mener du engagerer dig i diskussioner, men når nogen udfordrer din logik, så vender du sjældent tilbage, og hvis du gør, så kan man nærmest smage igennem skærmen, hvor stor en foragt du har overfor dem, der har udfordret dig. Hvis jeg nu skulle gætte - frit fra leveren... ;-)

                            Det i sig selv er jo nærmest det modsatte af en trolls opførsel, så Kaspernon vil ikke kalde dig troll - men kæmper i stedet med at finde det eller de rette ord.

                            Jeg ville personligt kalde dig "engageret OB fan med et modsat synspunkt" og derfor har jeg absolut intet problem med at "fodre" dig - hvis du forstår, hvad jeg mener? Spørgsmålet er så bare om det gælder den modsatte vej. Det kan man have sine tvivl om nogle gange...

                            MvH ChrisOB
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Nej, er egentlig ikke i tvivl... Chris beskriver det bedre end jeg selv lige kunne...

                              Der har været nogen gange i debatter om JH...
                              Og så husker jeg en debat ud fra en liste jeg lavede over hvad jeg fandt som gode og dårlige indkøb... du var, ud fra en JH udmelding, ikke enig og ville flytte en del spillere fra dårlige til gode, men det kneb af få præciseret hvilke spillere du snakkede om... og da jeg pressede på for svar, så endte det da også med at det kun var 1-2 navne du kom op med... Det var lidt tungt at debattere der...
                              Udover det, så drillede jeg dig lidt med det på et senere tidspunkt(hvis du husker det) hvor du havde hevet argumentet frem igen, trods du den første gang blev præsenteret for fact fortalt direkte fra JHs mund, og at den ene af de spillere ikke kun bruges i dit argument, hvilket stort set efterlod dig uden argument... og som den første gang, så forklarede jeg dette... Der gik der dagevis hvor jeg ikke fik en reaktion, og da den endelig kom, så var det et indlæg om at jeg lige måtte indvi dig i hvad jeg snakkede om...

                              Så sidder jeg lidt med en idé om at du måske bare er lidt ligeglad og lukker øjnene for en stund, for så kan de være den går alligevel...



                              Det er lidt ærgerligt at du ikke selv fik lov at svare med dine egne ord ... never mind. Jeg husker ingen af dine eksempler, og egentlig havde jeg også forestillet mig et link eller to til dine udsagn. Det er faktisk også muligt jeg ikke har ser dem ( hvis de er der). Det er bare ikke alt jeg ser herinde til trods for at jeg kikker flere gange dagligt. SUs ynkelige forsøg på at høre mig til troll er udover at være ynkelig også fuldstændig forfejlet. Jeg kommet under ingen omstændigheder til at klappe hælene sammen og agere "medløber" i fht. til den skare af kritikkere der mere eller mindre unuanceret giver los for hvad der nu trykker dem. Hvis det faktum er nok til at jeg skal ligger under for troll-anklager er der vist mange der er i samme båd. Uenigheden går som bekendt begge veje og ingen (heller ikke SU) har patent på sandheden.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det er lidt ærgerligt at du ikke selv fik lov at svare med dine egne ord ... never mind. Jeg husker ingen af dine eksempler, og egentlig havde jeg også forestillet mig et link eller to til dine udsagn. Det er faktisk også muligt jeg ikke har ser dem ( hvis de er der). Det er bare ikke alt jeg ser herinde til trods for at jeg kikker flere gange dagligt. SUs ynkelige forsøg på at høre mig til troll er udover at være ynkelig også fuldstændig forfejlet. Jeg kommet under ingen omstændigheder til at klappe hælene sammen og agere "medløber" i fht. til den skare af kritikkere der mere eller mindre unuanceret giver los for hvad der nu trykker dem. Hvis det faktum er nok til at jeg skal ligger under for troll-anklager er der vist mange der er i samme båd. Uenigheden går som bekendt begge veje og ingen (heller ikke SU) har patent på sandheden.
                                Både og... at en anden svare viser trods alt mig at jeg ikke er den eneste med disse tanker/oplevelser. Jeg sidder ikke med en masse links, det er helt ærligt lidt svært at grave dem frem(men ja, de er der) og jeg husker dem udemærket da du ikke havde problemer med ellers at deltage i den givne tråd, mens du holdt noget lav profil når jeg prikkede dig efter at få et svar... Troll debatten vil jeg ikke bevæge mig yderligere ind i, og egentlig er der heller ikke så meget at sige til det, da jeg som sagt ikke mener du er en troll... Jeg har så ikke facitlisten over hvad troll helt præcis dækker over, derfor kan jeg ikke sige det med 100% sikkerhed, men som du selv er inde på, hvis du er troll så er der nok
                                flere herinde der også er det... men i forhold til at klappe hælene sammen og agere "medløber" så tænker jeg at det nok netop handler om at folk ikke rigtig mener at have set dig kritisere JH, men at du derimod altid finder en måde at give ham credit på i stedet, nuanceret som unuanceret. Og det er da også helt fair, men ligesom at du reagere på folk der kritisere, så reagere folk jo også den anden vej... Det var det jeg senest gjorde den anden dag hvor jeg forsøgte at hive et svar ud af dig, fordi du bare drejede det til en positiv JH ting, uden belæg for det.
                                Du reagerede selv, på fair og berettiget vis, på et negativt indlæg ved at stille spørgsmål til en anden brugers viden, og på samme måde stillede jeg så et spørgsmål til din viden. Derfor tænkte jeg du ville svare...

                                Ps. Et enkelt link. Og så kan du jo selv prøve at se hvor lang tid du var om at give det ikke-svar jeg hentyder til (det sidste af mine eksempler i mit forrige indlæg) http://forum.ob.dk/showthread.php?153-Jesper-Hansen&p=84301&viewfull=1#post84301

                                Og mht. det fact jeg snakker om, at det var Skogseid selv som ville have en kort kontrakt og at JH gerne så ham som en permanent løsning, så er citatet fra JH her (hvis du af en eller anden grund stadig skulle være i tvivl den dag i dag) http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...t-ob-kontrakt/
                                Last edited by Kaspernon; 09-02-2017, 15:26.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X