Oprindeligt indsendt af JMJ
Se indlæg
Men det der pissede mig aller aller aller mest af var at Jesper Hansen i Aug melder ud at der stadig er midler at gøre med og så derefter ikke gør noget.. Jojo han gik efter en total urealistisk PL spiller... Som jo igen påpegede at der var noget økonomisk at gøre med.. Og der fejlede han astronomisk. Alt imens klubber i samme budget/udrensning/niveau forstærkede trupperne indtil det sidste.. De handlede sig til de sidste marginaler som tit kommer i spil.. Vi gjorde nada..
Det har nu kæmpe konsekvenser men ingen vil stå til ansvar. INGEN melder ud af de måske har fejlet eller fejlvuderet.. At man måske kunne have gjort det lidt anderledes.. Alt er uheld,stolpe ud og tilfældigheder..
Du snakker om at du er træt af at høre det samme hele tiden fra os kritikkere. Og det kan jeg godt forstå. Men det bunder jo i frustrationer som yderst let kunne have være formindsket kraftigt ved lidt spin og snilde i pressen.. At han lige sagde de rigtige ting som mange andre sportsdirektører godt kan finde ud af.. Manden er jo snothamrende dum til sælge OB i pressen over for fans. Komplet ukompetent. Og det er jo den boble vi lever i og af..
Ja. Så fik jeg læsset af igen. Du har sikkert hørt det før. Sorry for det. Men det bliver det desværre ikke mindre sandt af
Comment