Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er meget svært, at skabe parallelle virkeligheder, så der vil jo altid være et "hvad nu hvis" uopklaret spørgsmål tilbage, sådan er det. Jeg køber ikke helt din sammenligning med Joan. Joan har gjort det fint, men han har stadig ikke den evne, som Falk havde i OB, til at søge mellemrummene, holde fast i bolden, skabe det uventede, udfordre mv. Og så tror jeg også, at den opmærksomhed Falk tiltrak, og det ansvar han tog, gjorde en stor forskel, der ser jeg ikke Joan som nogen særligt tydelig spiller, som en der tager ansvaret.

    ps. Har Joan virkelig skabt så meget? det overrasker mig lidt, at du mener, han har skabt 5-6 tap-ins ligefrem?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      Så stor er trupændringen altså heller ikke i OB! Man mistede Falk, og Skulason røg i vinterpausen så vidt jeg kan huske. Der er en klar tendens her på forumet, fuldstændig at overvurdere, hvad en Falk ville have ændret på slagets gang i dette efterår. Der er INGEN håndgribelige beviser på at Fester og AK ville have præsteret anderledes, hvis Falk stadigvæk spillede i OB. I sidste sæson toppræsterede de, samtidig med at Falk i alles øjne var flyvende. Må jeg påpege at det rakte en (7) syvende plads i tabellen. Så vidt jeg lige husker er statsene i hele sidste sæson for Falk som følger: 5 scoringer og 9 assists. Joan har på en halv sæson scoret 4 og 3 assists. Det vil sige, at hvis vores angribere forsætter deres miserable form i foråret, så vil det stadigvæk blive til 7-8 mål og 5-6 assists for Joan, forudsat at han naturligvis holder kadencen. Men bare from the top of my head, så kunne jeg nævne yderligere 5-6 assists til Joan, som vores angribere bare ikke magtede at putte ind, rene tap ins. Så forklaringen er IKKE bare at Falk er smuttet. Der er bare kampafgørende spillere, som ikke har præsteret for os i efteråret i begge ender af banen. KEP har heller ikke leveret varen, faktisk har vi set markant stærkere ud defensivt, uden ham. Vi ville ligge omkring, hvor vi gjorde i sidste sæson, måske en plads op, hvis de nye leverede, hvad de tidligere har leveret i SL, samtidig med at stammen leverede på samme niveau som sidste sæson. Her tænkes primært på Izunna og KEP. Jønsson er ikke en spiller som går forrest, når det går skidt. Han var formidabel, da AaB blev mestre for et par sæsoner tilbage, men han har også været problematisk sidenhen for AaB.
      MEGET interessant, at du inddrager tal så direkte, når du kigger på effekten af Falk! Du mangler dog et perspektiv - den afledte effekt, som han havde på holdet. Det vil iflg mig sige, at han skabte plads til alle andre end sig selv. Derudover kom afleveringer og stikninger på en anden måde til angriberne, da det i dag virker forkrampet, fordi de selv skal skabe langt det meste!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
        MEGET interessant, at du inddrager tal så direkte, når du kigger på effekten af Falk! Du mangler dog et perspektiv - den afledte effekt, som han havde på holdet. Det vil iflg mig sige, at han skabte plads til alle andre end sig selv. Derudover kom afleveringer og stikninger på en anden måde til angriberne, da det i dag virker forkrampet, fordi de selv skal skabe langt det meste!
        Der er en kæmpemæssig kvalitets forskel på Joan og Falk .
        Falk tiltrak sig så meget opmærksomhed fra modstanderne at det skabte masser af plads til andre , og alligevel var Falk arkitekten bag alt i vores offensiv . Joan tiltrækker ikke nævneværdig opmærksomhed og får nærmest alt den tid og plads han kan ønske sig , og han har da spillet nogle gode kampe men han er på ingen måde den katalysator i det skabende spil som Falk var , desuden mangler han fart og samme evne til at gøre sine medspillere bedre der mangler i høj grad det ping pong som Falk havde med angriberne . At Joan har været vores bedste offensiv spiller siger mere om det ufatteligt tamme niveau truppen har kreativt og offensivt end det gør om Joans evner .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          https://www.google.dk/amp/www.tv2fyn.dk/amp/99355

          " TV 2/Fyn dækker kampen massivt fra det jyske. Allerede klokken 14 er vi LIVE fra Viborg Stadion og mellem 17 og 20 er vores reporter løbende igennem med gæster og reportager. Blandt andet kan du høre den tidligere OB-bomber Steffen Højers syn på den aktuelle krise, vi spørger hvor presset Jesper Hansen føler sig og endelig sætter vi spot på OBŽs tendens med at forære billetter væk til klubbens fans. På www.tv2fyn.dk opdaterer vi live fra kampen og efter opgøret kan du på vores hjemmeside og i vores sene udsendelse se reaktioner fra bundbraget i Jylland. "
          Last edited by Magge; 12-12-2016, 08:21.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Men tænk lige på hvordan det havde set ud med Falk på venstre og Joan på højre.. Så havde vi spillet 11 mod 11 og haft en fandens masse kreativitet der havde frataget presset fra den kreativ svage midtbane.. Men Joan er ikke nogen Falk nej. Men han er stadig i udvikling og jeg kan nemt se en fremtid for ham i OB som profil.. Måske ikke "Profilen" men mindre kan også gøre det

            Comment


              For venlig men vel ok seriøs.
              Læs også artiklen om de gratis billetter. Ser ud til at klubben denne gang har fået kommunikeret det godt nok, men i artiklen står intet om det også var gratis i Farum. Eller om de håbløse spilletider.
              Eller om forskellen på at forære til hjemmepublikummet eller de 30 der rejser til Viborg og er tilbage godt over midnat.
              Klassisk TV2 pseudo journalistik.
              I øvrigt interessant at opdage hvor meget den lokale station med for meget sendetid dækker kampen. Godt nok.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Men tænk lige på hvordan det havde set ud med Falk på venstre og Joan på højre.. Så havde vi spillet 11 mod 11 og haft en fandens masse kreativitet der havde frataget presset fra den kreativ svage midtbane.. Men Joan er ikke nogen Falk nej. Men han er stadig i udvikling og jeg kan nemt se en fremtid for ham i OB som profil.. Måske ikke "Profilen" men mindre kan også gøre det
                Der er bestemt håb for Joan , den rette udvikling kan gøre ham til god spiller en af betingelserne er mere stabilitet i hans præstationer . Ved ikke om farten i hans spil kan øges men det er også et punkt hvor han imo har en udfordring .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  For venlig men vel ok seriøs.
                  Læs også artiklen om de gratis billetter. Ser ud til at klubben denne gang har fået kommunikeret det godt nok, men i artiklen står intet om det også var gratis i Farum. Eller om de håbløse spilletider.
                  Eller om forskellen på at forære til hjemmepublikummet eller de 30 der rejser til Viborg og er tilbage godt over midnat.
                  Klassisk TV2 pseudo journalistik.
                  I øvrigt interessant at opdage hvor meget den lokale station med for meget sendetid dækker kampen. Godt nok.
                  Jeg har endnu ikke læst/set en artikel om OB i denne sæson som ikke har været for venlig .

                  At uddele gratisbilletter er da en venlig tanke , men forhåbenligt også et signal om at man i ledelsen har opdaget den fanflugt som OB har bidraget stærkt til . Syntes helt ærligt at det er en falliterklæring at man er begyndt at forære billetterne væk , det kan hurtigt blive en farlig glidebane .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Håber på at vi har en sportsdirektør der kommer med samme udmelding i morgen

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...orstaerkninger

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transfervindue

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Der er bestemt håb for Joan , den rette udvikling kan gøre ham til god spiller en af betingelserne er mere stabilitet i hans præstationer . Ved ikke om farten i hans spil kan øges men det er også et punkt hvor han imo har en udfordring .
                      Falk var da heller ikke super hurtig. Jeg tror bare at han skal have bedre spillere omkring sig så han får en anelse mere plads

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Håber på at vi har en sportsdirektør der kommer med samme udmelding i morgen

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...orstaerkninger

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...transfervindue
                        Det tror jeg ikke du skal regne med , vi har en direktør med så lidt selverkendelse at han ikke vil gå ud og indrømme at det materiale han og KN vurderede som værende tilfredsstillende og godt nok til top 6 alligevel ikke viste sig som godt nok .
                        Kommunikation er ikke JH's stærkeste side så for OB er det vel bedst at manden bare holder kæft ,fremfor at udstille sig selv mere end han allerede har gjort .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Så stor er trupændringen altså heller ikke i OB! Man mistede Falk, og Skulason røg i vinterpausen så vidt jeg kan huske. Der er en klar tendens her på forumet, fuldstændig at overvurdere, hvad en Falk ville have ændret på slagets gang i dette efterår. Der er INGEN håndgribelige beviser på at Fester og AK ville have præsteret anderledes, hvis Falk stadigvæk spillede i OB. I sidste sæson toppræsterede de, samtidig med at Falk i alles øjne var flyvende. Må jeg påpege at det rakte en (7) syvende plads i tabellen. Så vidt jeg lige husker er statsene i hele sidste sæson for Falk som følger: 5 scoringer og 9 assists. Joan har på en halv sæson scoret 4 og 3 assists. Det vil sige, at hvis vores angribere forsætter deres miserable form i foråret, så vil det stadigvæk blive til 7-8 mål og 5-6 assists for Joan, forudsat at han naturligvis holder kadencen. Men bare from the top of my head, så kunne jeg nævne yderligere 5-6 assists til Joan, som vores angribere bare ikke magtede at putte ind, rene tap ins. Så forklaringen er IKKE bare at Falk er smuttet. Der er bare kampafgørende spillere, som ikke har præsteret for os i efteråret i begge ender af banen. KEP har heller ikke leveret varen, faktisk har vi set markant stærkere ud defensivt, uden ham. Vi ville ligge omkring, hvor vi gjorde i sidste sæson, måske en plads op, hvis de nye leverede, hvad de tidligere har leveret i SL, samtidig med at stammen leverede på samme niveau som sidste sæson. Her tænkes primært på Izunna og KEP. Jønsson er ikke en spiller som går forrest, når det går skidt. Han var formidabel, da AaB blev mestre for et par sæsoner tilbage, men han har også været problematisk sidenhen for AaB.
                          Som du måske kan fornemme på nogle af de andre svar, så kan Falks betydning ikke nødvendigvis kun gøres op i tal. Og så jeg er på ingen måder enig i, at Jönsson var "formidabel" for AaB. Han var ganske givet bedre for dem, end han har været for os. Jeg kan nævne de første 5 spillere, der var langt bedre og mere vigtige end Jönsson.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Falk var da heller ikke super hurtig. Jeg tror bare at han skal have bedre spillere omkring sig så han får en anelse mere plads
                            Falk er klart hurtigere og har et helt andet antrit end Joan imo . Jeg mener ikke at have set så helvedes mange gang Joan sætte en mand hverken på de første meter eller over længere distance .
                            Ved godt at vi ligger lidt i hver vores ende i vurderingen af Joan , men han har dog i nogle kampe overrasket mig posetivt . I en sæson hvor intet andet posetivt er at sige om vores offensiv så har Joan trods alt stået for de få lyspunkter der har været .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Som du måske kan fornemme på nogle af de andre svar, så kan Falks betydning ikke nødvendigvis kun gøres op i tal. Og så jeg er på ingen måder enig i, at Jönsson var "formidabel" for AaB. Han var ganske givet bedre for dem, end han har været for os. Jeg kan nævne de første 5 spillere, der var langt bedre og mere vigtige end Jönsson.

                              MvH ChrisOB
                              Jønsson har aldrig været formidabel , men han havde da en god sæson da AaB blev mestre men det var som angriber .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Det er da hamrende pinligt, at Jesper Hansen kunne tro, vi endte i top 6 med dette hold. Allerede i foråret skrev jeg, at det ville gå ad helvede til, hvis ikke der kom en type som Rasmus Falk ind. Vores angribere levede af ham, og de har ikke superliganiveau, når de skal undvære ham.

                                Men Jesper Hansens logik kortslutter, og han vil ikke engang forstå det oven på det værste efterår siden 1998. Angriberne HAR jo scoret mål før! Så nu skal vi snotdumme fans bare holde vores kæft, og så skal de mål nok komme.

                                Jesper Hansen er nok også typen, som forventer, at hans nytårsraket bliver kvarterets flotteste, selv om han har pillet krudtet ud og givet det gratis til sin stenrige nabo. Og når den højst giver et lille puf ved midnat, skælder han sin familie ud for at pointere, at han jo selv har foræret krudtet væk. Der HAR jo været krudt i raketten, og den skal NOK komme til at virke igen.

                                Jesper Hansen logik er idiotlogik.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X