Jeg ææææælsker Martin Davidsen lige nu
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægLars Søndergaard har lige sagt i fjernsynet, at de vil kigge på en boksangriber, der kunne bringe fysik og være opspilsstation. Det er ærlig snak, og åbenlyst da de behøver en. Vores sportsdirektør siger - ingen kommentar.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvorfor skulle han dog også kommentere på AaBs situation 😜"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægLars Søndergaard har lige sagt i fjernsynet, at de vil kigge på en boksangriber, der kunne bringe fysik og være opspilsstation. Det er ærlig snak, og åbenlyst da de behøver en. Vores sportsdirektør siger - ingen kommentar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægLars Søndergaard har lige sagt i fjernsynet, at de vil kigge på en boksangriber, der kunne bringe fysik og være opspilsstation. Det er ærlig snak, og åbenlyst da de behøver en. Vores sportsdirektør siger - ingen kommentar.
Alle ved jo at nu sætter samtlige agenter verden over prisen på deres boksangribere i vejret , fordi AaB har afsløret hvad de kigger efter .
Jeg tror faktisk de har en telefonkæde som går i gang hver gang en klub melder ud hvad de kigger efter og hvor de kan forstærkes . Godt vi har JH som ikke falder i den fælde .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSå sidder JH hjemme og griner mens han tænker : hold fast en dårlig købmand ..
Alle ved jo at nu sætter samtlige agenter verden over prisen på deres boksangribere i vejret , fordi AaB har afsløret hvad de kigger efter .
Jeg tror faktisk de har en telefonkæde som går i gang hver gang en klub melder ud hvad de kigger efter og hvor de kan forstærkes . Godt vi har JH som ikke falder i den fælde .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg er langt hen ad vejen enig med dig og mange andre herinde hvad angår Jesper Hansen. Men er ærlig talt ved at være træt af at læse den samme smøre, i snart sagt alle tråde, om JH's inkompetence. Det gav mening ift. hans interview den anden dag, men det giver ikke mening at nævne det i hver evig eneste debat. Jeg synes det er trættende og dræber lysten til at debattere. Ligesom mange synes JH's virke dræber lysten til at tage på stadion.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg er langt hen ad vejen enig med dig og mange andre herinde hvad angår Jesper Hansen. Men er ærlig talt ved at være træt af at læse den samme smøre, i snart sagt alle tråde, om JH's inkompetence. Det gav mening ift. hans interview den anden dag, men det giver ikke mening at nævne det i hver evig eneste debat. Jeg synes det er trættende og dræber lysten til at debattere. Ligesom mange synes JH's virke dræber lysten til at tage på stadion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJeg er langt hen ad vejen enig med dig og mange andre herinde hvad angår Jesper Hansen. Men er ærlig talt ved at være træt af at læse den samme smøre, i snart sagt alle tråde, om JH's inkompetence. Det gav mening ift. hans interview den anden dag, men det giver ikke mening at nævne det i hver evig eneste debat. Jeg synes det er trættende og dræber lysten til at debattere. Ligesom mange synes JH's virke dræber lysten til at tage på stadion.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDavidsen skyder med skarpt mod JH... og hvor har han jo bare ret...
http://www.tipsbladet.dk/blog/martindavidsen/ob-boss-saetter-sig-selv-under-pres-med-toevende-citater
Dejligt at se, at Davidsen endeligt går til angreb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægEnig. Meget er gået galt i dette efterår, men det har primært været mål, der har manglet. Og kigger man på trup, så var der ikke nogen af os kloge mandagstrænere, der havde gættet på SÅ få mål. Og Jesper Hansen kan givet klandres for nogle ting, men han kan ikke løbe på banen og score.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg tror, at vi allesammen er træt af at høre om Jesper Hansens inkompetence. Men hvis manden ikke passer sit arbejde godt nok, så er det vel helt fair, at fansene påpeger det? Når han så forvalter sin stilling, som han nu gør, så er der desværre nok at snakke om til alle ugens dage. Det er virkelig trættende.
Som sagt kan man sagtens kritisere når der er noget nyt at kritisere - som eksempelvis det interview med Martin Davidsen. Dér fik han en omgang fortjente røfler fordi der var noget konkret at skyde efter. Alle de andre ting som vi alle har bitchet over de seneste mange måneder bliver sgu ikke mere interessante af at blive gentaget på daglig basis - tværtimod.
Comment
Comment