Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nogle som ved hvad Viborg gav for Ken Fagerberg i AC Horsens ?

    Kan se at salget af Ken til VFF og Kryger til OB tilsammen gav 2 mill i kassen til ACH .
    OB gav vistnok omkring 700.000 kroner for Lasse Kryger (VANVID), så han må jo have kostet cirka 1,3 millioner kroner.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      OB gav vistnok omkring 700.000 kroner for Lasse Kryger (VANVID), så han må jo have kostet cirka 1,3 millioner kroner.
      De rygter jeg har hørt gik på 800.000 men er flere gange blevet afvist herinde . Så kunne være fint at få bekræftet hvor horribelt er fejlkøb det var med denne fantastiske " højre back "
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        De findes skam endnu. De er bare rykket ind på Facebook, hvor de er efter de personer, som er kritiske i OB's tråde. "BAK HOLDET OP I MEDGANG OG MODGANG", lyder det altid derinde.

        Men jeg er da personligt træt af at have haft så meget ret herinde de seneste par år. Jeg havde meget hellere stukket halen mellem benene og forladt forum selv, fordi jeg havde taget så alvorligt fejl af Jesper Hansen og hans store evner som sportsdirektør.

        Men hold op hvor er man blevet svinet til herinde, fordi man havde den holdning. Jeg kunne godt tænke mig en undskyldning fra mange af dem, som havde så travlt med, at jeg/vi tog fejl.
        Personligt tager jeg det ikke så tungt, at jeg er blevet svinet til (guderne skal vide, at jeg ikke selv har holdt mig tilbage, når bølgerne er gået højt), så egentlig synes jeg ikke, der er nogen, der skylder nogen en undskyldning. De havde og har deres overbevisning, og de var passioneret omkring det, så må man vel leve med dét, og så tage "trøst" i at ikke meget, "de" har argumenteret for har vist sig at holde vand eller ser ud til at holde vand.

        Det er slemt nok at mit hold taber og klubben er blevet en punchline eller omgærdet med anden latterliggørelse og/eller ligegyldighed, jeg skal også se andre hold klare sig bedre og have trænere, der kommer med visioner og nosser, som jeg kun kunne drømme om med den ledelse, min klub nu engang har. Det er jeg sgu ved at få knopper af. Mere end at mit hold, forventeligt taber.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Personligt tager jeg det ikke så tungt, at jeg er blevet svinet til (guderne skal vide, at jeg ikke selv har holdt mig tilbage, når bølgerne er gået højt), så egentlig synes jeg ikke, der er nogen, der skylder nogen en undskyldning. De havde og har deres overbevisning, og de var passioneret omkring det, så må man vel leve med dét, og så tage "trøst" i at ikke meget, "de" har argumenteret for har vist sig at holde vand eller ser ud til at holde vand.

          Det er slemt nok at mit hold taber og klubben er blevet en punchline eller omgærdet med anden latterliggørelse og/eller ligegyldighed, jeg skal også se andre hold klare sig bedre og have trænere, der kommer med visioner og nosser, som jeg kun kunne drømme om med den ledelse, min klub nu engang har. Det er jeg sgu ved at få knopper af. Mere end at mit hold, forventeligt taber.

          MvH ChrisOB
          Behøver heller ingen undskyldninger , men ville da gerne høre om de har rykket sig i deres synspunkter .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Nå, Jesper Hansen. Hvor længe vil du gemme dig bag tom retorik om kontinuitet, tålmodighed og lange, seje træk?

            Hvornår vil du stå på mål for, at du efter eget udsagn har sammensat en top seks-trup denne sommer? En trup som er næstsidst i ligaen og som netop er blevet slået ud af et divisionshold i pokalturneringen?

            Hvad blev der af din snak om et par transfervinduer mere? At vi allerede for over et år siden skulle have været på plads? Men at du alligevel skiftede næsten et helt hold endnu engang?

            Mener du stadigvæk, at det var en god ide at insistere så markant på at spille med Rasmus Falk i foråret, selv om han allerede havde iklædt sig FCK-trøjen? Hvad havde det betydet for os nu, hvis man havde forsøgt sig med noget andet, mens det var gratis?

            Hvor længe kan du holde disse og mange flere kritiske spørgsmål fra livet? Jeg ved godt, at journalisterne ikke stiller dem til dig, men det gør vi her på forum. Vi kræver svar fra dig og ikke noget bavl fra kommunikationsafdelingen, hvor du igen fralægger dig ansvaret, omskriver dine tidligere skråsikre udmeldinger og beder os dumme fans om at have lidt tålmodighed.

            Svar os nu! Vi er dine forbandede kunder, og mange af os er godt i gang med at forlade den butik, som forhåbentlig kun er din på lånt tid.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Jeg tog fejl.
              Jeg troede Jesper Hansen var mere end en revisor.
              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                Nå, Jesper Hansen. Hvor længe vil du gemme dig bag tom retorik om kontinuitet, tålmodighed og lange, seje træk?

                Hvornår vil du stå på mål for, at du efter eget udsagn har sammensat en top seks-trup denne sommer? En trup som er næstsidst i ligaen og som netop er blevet slået ud af et divisionshold i pokalturneringen?

                Hvad blev der af din snak om et par transfervinduer mere? At vi allerede for over et år siden skulle have været på plads? Men at du alligevel skiftede næsten et helt hold endnu engang?

                Mener du stadigvæk, at det var en god ide at insistere så markant på at spille med Rasmus Falk i foråret, selv om han allerede havde iklædt sig FCK-trøjen? Hvad havde det betydet for os nu, hvis man havde forsøgt sig med noget andet, mens det var gratis?

                Hvor længe kan du holde disse og mange flere kritiske spørgsmål fra livet? Jeg ved godt, at journalisterne ikke stiller dem til dig, men det gør vi her på forum. Vi kræver svar fra dig og ikke noget bavl fra kommunikationsafdelingen, hvor du igen fralægger dig ansvaret, omskriver dine tidligere skråsikre udmeldinger og beder os dumme fans om at have lidt tålmodighed.

                Svar os nu! Vi er dine forbandede kunder, og mange af os er godt i gang med at forlade den butik, som forhåbentlig kun er din på lånt tid.
                Svaret er: I hvert fald lidt endnu.

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...viser-gaa-selv
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Svaret er: I hvert fald lidt endnu.

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...viser-gaa-selv
                  Godt så
                  " Vi vil selvfølgelig gerne drive en fornuftig forretning, men det vigtigste for os er, at vi skal tilabge på sporet. Det andet kommer i anden række. Det handler om at få OB tilbage på sporet. Det er det, der er vores fokus."

                  "
                  . I sommeren 2015 var vi ved at være i mål med vores økonomiske plan. 2016 har været en sæson, hvor vi kunne tilpasse spillertruppen i forhold til det lange seje træk og Kent Nielsens ønsker."

                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Svaret er: I hvert fald lidt endnu.

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...viser-gaa-selv
                    Det er faktisk ikke så ringe et interview, som jeg havde forventet...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Svaret er: I hvert fald lidt endnu.

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...viser-gaa-selv
                      "Overvejer I at skifte cheftræner?

                      - Der har været en omvæltning i OB. I sommeren 2015 var vi ved at være i mål med vores økonomiske plan. 2016 har været en sæson, hvor vi kunne tilpasse spillertruppen i forhold til det lange seje træk og Kent Nielsens ønsker. Vi blev nummer syv i sidste sæson, og selvom der er blevet skiftet mange spillere i truppen, mente vi, at vi godt kunne spille med i top seks. Derfor er det stadig vores plan. Vi havde håbet, at vi kunne skifte så mange spillere ud, fordi nogen af spillerne var der i foråret, men det har været mange.
                      - Nu skal man ikke sammenligne med FCK, men kigger man på dem, kører de også nye spillere fra Serbien og Slovakiet stille og roligt ind. Andreas Cornelius er også først tilbage i omdrejninger nu. Vi må bare sige, at vi havde håbet, at vi ville være længere nu. Der har også været nogle skader, der har tvunget os til at ændre nogle ting. Det er mere en forklaring end en undskyldning, for vi har ingen intentioner om at komme med undskyldninger. Vi er ikke tilfredse med resultaterne. Det er hverken spillerne, træneren eller nogen af os andre omkring klubben."

                      Det lyder mere som en kritik i Kent end en klar støtte af ham i mine øjene. Eller forstår jeg det forkert? Han siger ja helt klart at Kent har det hold han ønekede men at det ikke fungerer. og at andre klubber(FCK) og dermed trænere lykkes med at bygge nye spillere ind.

                      Og:

                      "Kan I komme i en situation, hvor I bliver nødt til at fyre træneren, selvom det betyder, at I må starte forfra?

                      - Det er jo hypotetisk. Alle kan komme i en situation, hvor der skal ske noget. Om det så er det ene, andet eller tredje, der skal ske, må tiden vise. Selvfølgelig kan vi komme i sådan en situation. Men da vi satte det her i værk, gjorde vi det for at bygge et fundament. Vi ville gøre noget ved ungdomsafdelingen, og vi ville have en robust træner, der kan gøre OB til en top seks-klub. Det har vi sat i søen, og nu er der endnu et bump på vejen, men der er stor opbakning og tro på, at vi får vendt det her sammen."

                      Hvor lang tid vil han give endnu at man har tro "at vi får vendt det her sammen" (med Kent)?
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Svaret er: I hvert fald lidt endnu.

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...viser-gaa-selv
                        Har hygget mig lidt ;)

                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Det er faktisk ikke så ringe et interview, som jeg havde forventet...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Næ han dummer sig ikke i samme grad som tidligere ser , men syntes det bærer præg af tomgang og undvigelse . Savner at journalisterne sætter sig mere ind i sagerne og borer dybere .
                          At man måtte hente spillere som var billige og måske ikke kunne bringe os mod toppen er måske forståeligt , men hvorfor spørges der så ikke mere ind til f.eks hvorfor blev Kryger hentet som højre back , kunne man virkelig ikke finde en skolet hb nogle steder i verden til de 800.000 kr han kostede . Da man havde Danmarkshistoriens ringest fungerende centrale midtbane med Ari Skukason som den ene part valgte man at bruge 1,7 mill på at hente Kirkeskov hvilket på ingen måde hjalp på det svageste punkt på daværende tidspunkt , hvilke bevæggrunde havde man for ikke at rykke Ari tilbage på vb og bruge pengene på at styrke den centrale midt der var så skidt kørende at modstanderne ligefrem lagde taktik efter det .
                          Hvorfor valgte man at smide Toppel på porten og hente en aflagt reserve i BIF , her kunne man for små penge have beholdt en mand med klubånd og OB kultur , tror ikke på der har været penge at spare på den aktion .
                          Hvor meget og hvordan havde man scoutet Koval inden man hentede ham .
                          Hvad gør OB aktivt for at nå ud til sine fans i en tid hvor de skuffer , og hvordan tror JH det opfattes blandt fans og hr og fru Fynbo som skal komme på stadion med meldinger om at JH var meget tilfreds med forsvaret da målene strømmede ind , og den store tilfreds der gentagende gange blev meldt ud efter den enormt dårlige og skuffende start på sæsonen . Lige som meldingerne i starten af JH's tid hvor han meldte ud at vores unge skulle støttes af profiler udefra . Syntes han selv de meldinger bør fremkalde troværdighed som kan give tro på tingene og tålmodighed .
                          Der mangler også en afklaring på hvorfor han afviste et millionbud på Emil Larsen fra AGF når det længe havde været klart at Emil vær færdig i OB , det harmonerer hverken med spillemæssig , økonomisk eller fremtids perspektiver
                          Last edited by Magge; 21-10-2016, 15:40.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Næ han dummer sig ikke i samme grad som tidligere ser , men syntes det bærer præg af tomgang og undvigelse . Savner at journalisterne sætter sig mere ind i sagerne og borer dybere .
                            At man måtte hente spillere som var billige og måske ikke kunne bringe os mod toppen er måske forståeligt , men hvorfor spørges der så ikke mere ind til f.eks hvorfor blev Kryger hentet som højre back , kunne man virkelig ikke finde en skolet hb nogle steder i verden til de 800.000 kr han kostede . Da man havde Danmarkshistoriens ringest fungerende centrale midtbane med Ari Skukason som den ene part valgte man at bruge 1,7 mill på at hente Kirkeskov hvilket på ingen måde hjalp på det svageste punkt på daværende tidspunkt , hvilke bevæggrunde havde man for ikke at rykke Ari tilbage på vb og bruge pengene på at styrke den centrale midt der var så skidt kørende at modstanderne ligefrem lagde taktik efter det .
                            Hvorfor valgte man at smide Toppel på porten og hente en aflagt reserve i BIF , her kunne man for små penge have beholdt en mand med klubånd og OB kultur , tror ikke på der har været penge at spare på den aktion .
                            Hvor meget og hvordan havde man scoutet Koval inden man hentede ham .
                            Hvad gør OB aktivt for at nå ud til sine fans i en tid hvor de skuffer , og hvordan tror JH det opfattes blandt fans og hr og fru Fynbo som skal komme på stadion med meldinger om at JH var meget tilfreds med forsvaret da målene strømmede ind , og den store tilfreds der gentagende gange blev meldt ud efter den enormt dårlige og skuffende start på sæsonen . Lige som meldingerne i starten af JH's tid hvor han meldte ud at vores unge skulle støttes af profiler udefra . Syntes han selv de meldinger bør fremkalde troværdighed som kan give tro på tingene og tålmodighed .
                            Jeg synes det lyder som om han efterrationalisere sine dårlige beslutninger...
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Et eller andet sted tror jeg virkelig på, at JH brænder for OB, og at han vitterlig gør sit bedste. Hans bedste er simpelthen bare, åbenlyst, ikke! godt nok!
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                Jeg er klar over, at jeg sikkert er ret alene med følgende; men jeg synes Jesper Hansen har store, tunge, jyske nosser, og det kan vi godt bruge. Og nej, jeg er hverken i familie med ham, kender ham, eller ved noget om dagligdagen i klubben. Jeg tror bare, der skal mere tid og jysk stædighed til:-) Det er muligt - men faktisk svært at vurdere, når tingene kører så skidt som pt - at Hansen ikke er den bedste scout eller talentspotter i DK, men han har noget sejhed over sig, som jeg sætter pris på.

                                Det er ad helvede til lige nu; men jeg ser ikke nogen vej frem i en fyring af hverken Kent eller JH. Håber på bedre tider og må tage lidelserne nu.

                                Comment

                                Working...
                                X